Mitä sanot naiselle, joka on kiinnostunut sinusta, mutta sinä et hänestä?
Minulla on surkeat sosiaaliset taidot, joten nämä tilanteet ovat aina vaikeita. En haluaisi loukata, mutta jotenkin töksäytän aina vaan "En pidä sinua viehättävänä", "En ole koskaan ajatellut sinua sillä tavalla" jne. ja sitten tulee tukala hiljaisuus. En keksi mitään muuta sanottavaa, kun tilanne tulee usein aika yllättäen.
Joskus on hankalaa olla komea mies. Naiset yliarvioivat viehätysvoimansa aika monesti ja sitten tällaisia kiusallisia tilanteita syntyy.
Kommentit (25)
Minulla ei onneksi tällaisia ongelmia ole. Minua eivät naiset lähesty.
Kiitos mielenkiinnostasi mutta olen ihastunut toiseen naiseen. ( vaikka ei olisi ketään toista)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoisin vaan suoraan, jos toinen ei ole omaa tyyppiä. Turhaa siinä on toiselle turhia toiveita elätellä jos ei itseä pätkääkään kiinnosta, pääsee nainen etsimään itselleen uutta saalista.
Toisaalta, mainitsit, että joskus on hankalaa olla komea mies. Pidätkö kaikkia naisia rumina vai mikset voisi tutustua heihin paremmin, josko sinullekin niitä tunteita vähitellen kehittyisi. Ymmärrän, että ulkonäkö voi joillekin suhteessa olla hyvin tärkeää, mutta kannattaa myös muistaa se, että on olemassa ihmisiä, joiden luonne on täyttä kultaa, ja saattaa itsekin sitten myös ajan kuluessa vähitellen näkemään toisen ulkoisestikin viehättävänä. Sanonpahan vain, sillä minulle kävi juuri näin.
En toki pidä kaikkia naisia rumina, mutta vähemmän viehättävät ovat hanakampia lähestymään. Hyvännäköisten ei kai sitten itse tarvitse miehiä lähestyä.
Oikeastaan minulle ei ole ollut tarjolla kiinnostavaa naista oikein koskaan, kun en itse osaa tehdä aloitteitakaan. Naiset ovat vaan olleet jotenkin "Ööh, okei...", kun yritän jotain jutella.
ap
Hmmm. Joko olet sosiaalisesti ja verbaalisti todella kömpelö tai sitten et ole niin komea kuin kuvittelet. Tuollaista reaktiota ei hyvännäköinen normaali mies montaa kertaa saa.
Noin käy jos ap olisi oikeasti komea.
Minua ei kiinnosta vanha coon:ien patja
No sanot niin kuin asia on, eli että olet se gay-seksuaali.