Sinä joka pilkkaat ja naureskelet ylipainoisille- joku päivä se voit olla SINÄ.
Itse en koskaan nauranut ylipainoisille, mutta en olisi ikinä uskonut miten helposti reilusti alipainoisesta voi tulla ylipainoinen. Siihen ei tarvita kuin esim. sairastuminen, liikkumaan ei enää pääse tai tietty lääkitys. Ja laihduttaminen ei ole kaikille helppoa, kaikki siihen ei pysty koskaan elämänsä aikana. Alkoholisti voi jättää alkoholin pois, mutta laihduttajan/syömishäiriöisen pitää syödä joka päivä eikä ruokaa saa taiottua pois kokoaan maailmasta.
Kommentit (57)
Joopa joo, en todellakaan voi koskaan olla minä. Mulla on jo "lihottava sairaus" eli kilpirauhasen vajaatoiminta, kaksi "lihottavaa lääkettä", mutta ei, en ole lihonut koska en missään tapauksessa anna niin tapahtua. Kyllä ne läskit edelleen tulee siitä että lappaa liikaa ruokaa suuhunsa, ei tyhjästä liho.
Samaa mieltä ap:n kanssa.
Itse olin ennen painoindeksiä 17. Sitten sairastuin vakavasti ja jouduin rankalle lääkekuurille. Siitä huolimatta, että lääkkeet aiheuttivat aivan kammottavaa pahoinvointia, enkä päivässä saanut välttämättä syötyä kuin yhden jugurtin, niin paino nousi parikymmentä kiloa parissa kuukaudessa. Eli ylipaino ei todellakaan johtunut liiasta syömisestä.
Ei tarvitse liikaa syömistä.
Riittää kun syö väärin.
Mulla meni aineenvaihdunta stressissä sekaisin ja laihtuminen on ollut työtä.
Oikeasti työtä, pudotin alle kolmekymppisenä helposti painoa indeksiin 18.
Nyt se ei tunnu enää sen arvoiselta. Painoindeksi 24,3.
Ei kukaan liho ilman että syö kulutukseen nähden liikaa. Ei voi lihoa tahtomattaan. Syömistään voi aina kontrolloida.
Vierailija kirjoitti:
enkä päivässä saanut välttämättä syötyä kuin yhden jugurtin, niin paino nousi parikymmentä kiloa parissa kuukaudessa.
Ei ole mitenkään mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
enkä päivässä saanut välttämättä syötyä kuin yhden jugurtin, niin paino nousi parikymmentä kiloa parissa kuukaudessa.
Ei ole mitenkään mahdollista.
Totta. Tuossa on ollut kyse nesteen kertymisestä yms.
Ymmärrän että joku kortisonihoito lihottaa syöpäpotilasta. Kaikki muu on tekosyitä. Lopettakaa vaikka syöminen kokonaan jos kerran pysytte niin hyvässä lihassa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että joku kortisonihoito lihottaa syöpäpotilasta. Kaikki muu on tekosyitä. Lopettakaa vaikka syöminen kokonaan jos kerran pysytte niin hyvässä lihassa.
Ja ihminenkö pärjää, jos lopettaa syömisen kokonaan? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lihoo vaikkei muka syö kuin jogurtin päivässä, niin mitä tuosta voi päätellä. Tai jos normaali syöminenkin tuo lisätuloja, niin eikö se ole selvää, että syömistä vähennetään niin kauan että se jää alle kulutuksen. Viekö läski järjenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lihoo vaikkei muka syö kuin jogurtin päivässä, niin mitä tuosta voi päätellä. Tai jos normaali syöminenkin tuo lisätuloja, niin eikö se ole selvää, että syömistä vähennetään niin kauan että se jää alle kulutuksen. Viekö läski järjenkin?
Sinä olet ilkeä ja paha ihminen. Toivon todella, että joku päivä sinulle ollaan yhtä ilkeitä kuin sinä olet muille. Ja varmasti niin tulee käymään.
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo, en todellakaan voi koskaan olla minä. Mulla on jo "lihottava sairaus" eli kilpirauhasen vajaatoiminta, kaksi "lihottavaa lääkettä", mutta ei, en ole lihonut koska en missään tapauksessa anna niin tapahtua. Kyllä ne läskit edelleen tulee siitä että lappaa liikaa ruokaa suuhunsa, ei tyhjästä liho.
Oletko minä?? Olin tulossa kirjoittamaan juuri samanlaisen kommentin. Olisin lisännyt vain että syön myös kortisonia jo toista vuotta, enkä todellakaan anna itseni lihoa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ilkeä ja paha ihminen. Toivon todella, että joku päivä sinulle ollaan yhtä ilkeitä kuin sinä olet muille. Ja varmasti niin tulee käymään.
Mitä ilkeää siinä on kun sanoo totuuden? Ei mitenkään pysty lihomaan jos syö yhden jogurtin päivässä, se nyt vaan on päivänselvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus sattuu. Ei se ilkeää ole.
Helvetti kun ihmiset ovat todella tietämättömiä täällä miten ylipaino voi kertyä. Lihavaksi voi tulla 1. SYOMÄLLÄ LIIKAA eikä liiku tai 2. SYÖMÄLLÄ LIIAN VÄHÄN, miten?? No vartalo menee säästötilaan eli pienemmätkin kaikki kalorit mitä saat jää vartaloon koska vartalo ajattelee ettet saa tarpeeksi ruokaa= lihot. Eli et laihdu paitsi jos se ruoan saanti menee täysin kituutteluksi pitkällä välillä...energia on nollissa. Ainoa oikea tapa on syödä 3-4 tunnin välein ja liikkua joka päivä että paino pysyy hyvänä. Ärsyttää idiootit ihmiset jotka on niin ylpeitä tietämättömyydestään ja sitten vittuilee kaikille läskeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viittasin tuohon viimeiseen lauseeseen. Sinulle ei ole näköjään annettu käytöstapoja, sivistystä ja empatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Helvetti kun ihmiset ovat todella tietämättömiä täällä miten ylipaino voi kertyä. Lihavaksi voi tulla 1. SYOMÄLLÄ LIIKAA eikä liiku tai 2. SYÖMÄLLÄ LIIAN VÄHÄN, miten?? No vartalo menee säästötilaan eli pienemmätkin kaikki kalorit mitä saat jää vartaloon koska vartalo ajattelee ettet saa tarpeeksi ruokaa= lihot. Eli et laihdu paitsi jos se ruoan saanti menee täysin kituutteluksi pitkällä välillä...energia on nollissa. Ainoa oikea tapa on syödä 3-4 tunnin välein ja liikkua joka päivä että paino pysyy hyvänä. Ärsyttää idiootit ihmiset jotka on niin ylpeitä tietämättömyydestään ja sitten vittuilee kaikille läskeille.
Kokeile syödä vaikka 2 viikkoa se yksi jugurtti päivässä ja hämmästy miten vaan lihot ;)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää idiootit, jotka puhuu yhdestä ainoasta oikeasta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä ap:n kanssa.
Itse olin ennen painoindeksiä 17. Sitten sairastuin vakavasti ja jouduin rankalle lääkekuurille. Siitä huolimatta, että lääkkeet aiheuttivat aivan kammottavaa pahoinvointia, enkä päivässä saanut välttämättä syötyä kuin yhden jugurtin, niin paino nousi parikymmentä kiloa parissa kuukaudessa. Eli ylipaino ei todellakaan johtunut liiasta syömisestä.
Ai että!😂 Miksei kaikkia tätä tautia sairastavia voisi viedä johonkin tehtaaseen tms, missä heidän kykynsä tuottaa energiaa tyhjästä valjastettaisiin ihan kansalliseen energiantuotantoon? Olis vihreempää ku aurinko- ja tuulivoima!
En pilkkaa enkä naura, mutta pakko sanoa sinulle että kyllä ylipaino tarvitsee myös sen liian syömisen.