Siis millainen äiti lämmittää lapsen ruoan mikrossa?!?
Olen kyllä hämmästynyt että moista välinpitämättömyyttä lapsen terveydestä ja hyvinvoinnista voi olla vielä vuonna 2017. Mikroaaltouuni säteilyttää lapsen ruokaa! Se pilaa ruoan ravintoarvoja. Luuletteko että säteily on joku terveellinen asia! Itsekeskeistä ja laiskaa lykätä lapsen ruoka mikroon, puhumattakaan tuttipulloista mikrossa. Muovista voi liueta vaikka mitä. Säälittää lasten puolesta.
Kommentit (48)
Minä. Mun ei tarvikaan kertoa millainen äiti olen, kun olet sen jo näköjään päättänyt. ;)
Varmaan sellainen äiti joka ei käytä foliohattua.
provo vuodelta 1985 jolloin mikroaaltouunit alkoivat ilmestyä suomalaisiin keittiöihin.
Joskus ei ole aikaa tai voimia ensin lämmittää uunia vähintään 10 minuuttia ja sen jälkeen pitää ruokaa uunissa monta minuuttia. Esim. kiireessä mikro on ainoa vaihtoehto.
En ole koskaan kuullut tai lukenut, että mikrossa lämmitetyllä ruoalla olisi minkäänlaisia terveyshaittoja. Minulla 3 lasta eikä yhdelläkään ole koskaan ollut mitään terveysongelmia mikroruoan kanssa.
Joo, kyllä nykynuorten hedelmättömyydelle ja masennusalttiudelle on syynsä.
Ehdottomasti teräs- tai valurautaastioissa kypsennettyä ruokaa. Ei muovimukeja, vaan lasit juomille.
Ja millainen äiti pitää lastaan valossa!!!!1
Sekin on säteilyä ja voi aiheuttaa vaikka syöpää!
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä hämmästynyt että moista välinpitämättömyyttä lapsen terveydestä ja hyvinvoinnista voi olla vielä vuonna 2017. Mikroaaltouuni säteilyttää lapsen ruokaa! Se pilaa ruoan ravintoarvoja. Luuletteko että säteily on joku terveellinen asia! Itsekeskeistä ja laiskaa lykätä lapsen ruoka mikroon, puhumattakaan tuttipulloista mikrossa. Muovista voi liueta vaikka mitä. Säälittää lasten puolesta.
Ruoan voi lämmittää vaikka voimakkaalla gammasäteilylähteellä. Edes silloin ruoasta ei tule radioaktiivista.
Sähkö se vasta kamala terveysriski onkin. Meillä istutaan päreen valossa ja ollaan terveitä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus ei ole aikaa tai voimia ensin lämmittää uunia vähintään 10 minuuttia ja sen jälkeen pitää ruokaa uunissa monta minuuttia. Esim. kiireessä mikro on ainoa vaihtoehto.
En ole koskaan kuullut tai lukenut, että mikrossa lämmitetyllä ruoalla olisi minkäänlaisia terveyshaittoja. Minulla 3 lasta eikä yhdelläkään ole koskaan ollut mitään terveysongelmia mikroruoan kanssa.
Ei ehkä nyt, mutta mitenkä on sitten tulevaisuudessa, kun säteily on tehnyt tehtävänsä??
Sellainen, joka tekee ruokaa isomman annoksen edellisenä päivänä.
Sama äiti, joka vie lapsensa ulos, vaikka siellä on tähdestä peräisin olevaa säteilyä.
AP, mikro ei tuhoa ravintoaineita. Tämä on tiedetty jo 30 vuotta vähintäänkin. Oikeasti, provosi on typerä, viikon huonoin.
0/5, ei jatkoon.
Ruoan kuumentaminen millä tahansa tavalla vähentää sen ravintoarvoja.
Laiska lihava av-mamma haluaa päästä helpolla, eikä ajattele lapsen parasta. Fysikaan tietämyskin tekee tiukkaa esim. Kiehuuko vesi 100:ssa asteessa jne... :)
Vierailija kirjoitti:
Sama äiti, joka vie lapsensa ulos, vaikka siellä on tähdestä peräisin olevaa säteilyä.
Annikki?
Miljardit neutriinot menevät ruumiimme läpi joka sekunti, eikä hallitus tee mitään!!!!!!!!!!!!!!!
IIIIK!!! Säteilyä on joka puolella! Miten voitte elää kun teitä SÄTEILYTETÄÄN koko ajan?
Kuivaisin kissankin mikrossa jos mulla kissa olisi ;) Ihan yhtä urbaanilegendaa kun aloituskin.
Ootko steinukan kasvatteja