Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis millainen äiti lämmittää lapsen ruoan mikrossa?!?

Vierailija
13.06.2017 |

Olen kyllä hämmästynyt että moista välinpitämättömyyttä lapsen terveydestä ja hyvinvoinnista voi olla vielä vuonna 2017. Mikroaaltouuni säteilyttää lapsen ruokaa! Se pilaa ruoan ravintoarvoja. Luuletteko että säteily on joku terveellinen asia! Itsekeskeistä ja laiskaa lykätä lapsen ruoka mikroon, puhumattakaan tuttipulloista mikrossa. Muovista voi liueta vaikka mitä. Säälittää lasten puolesta.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko steinukan kasvatteja

Vierailija
2/48 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mun ei tarvikaan kertoa millainen äiti olen, kun olet sen jo näköjään päättänyt. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen äiti joka ei käytä foliohattua.

Vierailija
4/48 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah.. normaali? 

Vierailija
5/48 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo vuodelta 1985 jolloin mikroaaltouunit alkoivat ilmestyä suomalaisiin keittiöihin.

Vierailija
6/48 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ei ole aikaa tai voimia ensin lämmittää uunia vähintään 10 minuuttia ja sen jälkeen pitää ruokaa uunissa monta minuuttia. Esim. kiireessä mikro on ainoa vaihtoehto. 

En ole koskaan kuullut tai lukenut, että mikrossa lämmitetyllä ruoalla olisi minkäänlaisia terveyshaittoja. Minulla 3 lasta eikä yhdelläkään ole koskaan ollut mitään terveysongelmia mikroruoan kanssa.

Vierailija
7/48 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä nykynuorten hedelmättömyydelle ja masennusalttiudelle on syynsä.

Ehdottomasti teräs- tai valurautaastioissa kypsennettyä ruokaa. Ei muovimukeja, vaan lasit juomille.

Vierailija
8/48 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millainen äiti pitää lastaan valossa!!!!1

Sekin on säteilyä ja voi aiheuttaa vaikka syöpää!

Vierailija
9/48 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä hämmästynyt että moista välinpitämättömyyttä lapsen terveydestä ja hyvinvoinnista voi olla vielä vuonna 2017. Mikroaaltouuni säteilyttää lapsen ruokaa! Se pilaa ruoan ravintoarvoja. Luuletteko että säteily on joku terveellinen asia! Itsekeskeistä ja laiskaa lykätä lapsen ruoka mikroon, puhumattakaan tuttipulloista mikrossa. Muovista voi liueta vaikka mitä. Säälittää lasten puolesta.

Ruoan voi lämmittää vaikka voimakkaalla gammasäteilylähteellä. Edes silloin ruoasta ei tule radioaktiivista.

Vierailija
10/48 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkö se vasta kamala terveysriski onkin. Meillä istutaan päreen valossa ja ollaan terveitä.

Vierailija
11/48 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ei ole aikaa tai voimia ensin lämmittää uunia vähintään 10 minuuttia ja sen jälkeen pitää ruokaa uunissa monta minuuttia. Esim. kiireessä mikro on ainoa vaihtoehto. 

En ole koskaan kuullut tai lukenut, että mikrossa lämmitetyllä ruoalla olisi minkäänlaisia terveyshaittoja. Minulla 3 lasta eikä yhdelläkään ole koskaan ollut mitään terveysongelmia mikroruoan kanssa.

Ei ehkä nyt, mutta mitenkä on sitten tulevaisuudessa, kun säteily on tehnyt tehtävänsä??

Vierailija
12/48 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka tekee ruokaa isomman annoksen edellisenä päivänä.

Vierailija
13/48 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama äiti, joka vie lapsensa ulos, vaikka siellä on tähdestä peräisin olevaa säteilyä.

Vierailija
14/48 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mikro ei tuhoa ravintoaineita. Tämä on tiedetty jo 30 vuotta vähintäänkin. Oikeasti, provosi on typerä, viikon huonoin.

0/5, ei jatkoon.

Vierailija
15/48 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoan kuumentaminen millä tahansa tavalla vähentää sen ravintoarvoja.

Vierailija
16/48 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska lihava av-mamma haluaa päästä helpolla, eikä ajattele lapsen parasta. Fysikaan tietämyskin tekee tiukkaa esim. Kiehuuko vesi 100:ssa asteessa jne... :)

Vierailija
17/48 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama äiti, joka vie lapsensa ulos, vaikka siellä on tähdestä peräisin olevaa säteilyä.

Annikki?

Vierailija
18/48 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljardit neutriinot menevät ruumiimme läpi joka sekunti, eikä hallitus tee mitään!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
19/48 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIIIK!!! Säteilyä on joka puolella! Miten voitte elää kun teitä SÄTEILYTETÄÄN koko ajan?

Vierailija
20/48 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaisin kissankin mikrossa jos mulla kissa  olisi ;) Ihan yhtä urbaanilegendaa kun aloituskin.