Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku selittää juntille tämän hallituskohun?

Vierailija
13.06.2017 |

Olin seuraamatta uutisia väärään aikaan ja nyt olen aivan pihalla...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut. Halla-ahon kannattajat vain tiputettiin pois hallituksesta.

Vierailija
2/7 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset valitsivat kokouksessaan uudet johtajat. Nämä eivät kelvanneet hallitukselle ja heivasivat persut ulos hallituksesta. Persuista vanhan johdon kannattajat päättivät siirtyä omaksi ryhmäkseen, joka jatkaa hallituksen kanssa työskentelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset valitsivat kokouksessaan uudet johtajat. Nämä eivät kelvanneet hallitukselle ja heivasivat persut ulos hallituksesta. Persuista vanhan johdon kannattajat päättivät siirtyä omaksi ryhmäkseen, joka jatkaa hallituksen kanssa työskentelyä.

Mä en tajuu miten ne uuspersut voi syrjäyttää ne normipersut jotka on olleet hallituksessa. Miten ne voi tippua sieltä pois? Voiko ne kaksi muuta puoluetta potkaista ne pihalle?

Vierailija
4/7 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Ap

Vierailija
5/7 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajuu miten ne uuspersut voi syrjäyttää ne normipersut jotka on olleet hallituksessa. Miten ne voi tippua sieltä pois? Voiko ne kaksi muuta puoluetta potkaista ne pihalle?

Hallituksen kokoonpano säilyy. Uuspersut olivat siellä ja nyt pysyvät.

Vierailija
6/7 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoon yli kaiken Sipilää!

Ihan vaan halusin kertoa tämän!

Vierailija
7/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo ikävä uuvatteja