Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaako n. 7v vanhasta turvakaukalosta pyytää mitään?

Vierailija
08.07.2008 |

5€? Vai annanko ilmaiseksi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs te tiedätte, että kaukalo on juuri 8-kuinen kun sen kaupasta ostatte? Jos siis tulkitsette, että tuo 8 kk - 8 v viittaa _kaukalon_ ikään, eikä istujan ikään?

Vierailija
22/26 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli lainaksi saatu ainakin kymmenen vuotta vanha kaukalo, josta en osannut olla tippakaan huolissani. Sen tiesin, että kolarissa ei kaukalo ollut, ja se tieto riitti meille. Kaukalo palautettiin omistajalleen, joka lainasi sen eteenpäin. Mistähän sitä edes saisi aikaa sellaiseen, että onkisi joka jutusta sen viimeisen tiedon, miten mitäkin pitäisi käyttää tai rahaa siihen, että joka lapselle ostaisi kaikki tavarat uutena ja aivan viimeisen päälle. Muutamalla ystävällä on turvaistuimet varmaan aivan huippua, mutta onko se sitten sen turvallisempaa, jos lapsella on vyöt niin löysällä, että pääsee sieltä välistä itse pois tai jos istuin keikkuu itsessään löysällä autossa niin,että se heiluu miten sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut neljällä lapsella. Hyvin pidetty, todella siisti. Ei näytä kuluneeltakaan ollenkaan. Ei kolaroitu.

Vierailija
24/26 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä antaisi itselleni anteeksi, jo mun lapsi olisi ikivanhassa kaukalossa kolarin sattuessa ja vammautuisi tai kuolisi! Voihan niin käydä uudessakin kaukalossa, mutta se ei ole tosiaankaan niin todennäköistä!!

Käykää katsomassa lastentarvikeliikkeessä niitä kaukaloita ja vertailkaa ihan jo ulkonäköä. Uudet on niin paljon parempia ja käytännöllisempoiä kuin mitkään vanhemmat mallit. Uusissa sivutörmäyssuojat on paljon paremmat puhumattakaan 5-pistevöistä ja muista ominaisuuksista.

Me on ostettu molemmille lapsille kaikki turvaistuimet uusina, myyty sitten jollekin heti käytettäväksi ne edelliset, eikä jätetty odottamaan varastoon. Kyllä me nekin rahat olisi voitu laittaa johonkin muuallekin, olen kotihoidontuella ja minimiäippärahoilla ollut kotona jo reilut 4 vuotta, mutta meille lapset on maailman tärkeimpiä ja on ihan sama mitä se turvallisuus maksaa.

Vierailija
25/26 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä sitten jos ostan uuden turvaistuimen ja laitan sen meidän autoon. Auto on vanha, usein epäkunnossa ja itse ole aivan surkeimmista surkein kuski. Entäs sitten muut kuskit? Kyllä siihen turvallisuuteen vaikuttaa kai aika monet seikat.

Vierailija
26/26 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos mun lapsilla sattuisi olemaan 5.v ikäero niin en voisi samaa kaukaloa käyttää??Vaikka se olisi ollut varastossa säilössä??