Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei enää halua minua koska lähdin exän kanssa viikoksi ulkomaille :(

Vierailija
13.06.2017 |

Se matka tehtiin koska haluttiin että lapsilla olis kiva reissu. Ollaan erottu ja meillä oli omat huoneet. Miten saan miehen takaisin?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla, etten minäkään enää haluaisi miesystävääni, jos hän lähtisi ex-vaimonsa kanssa lomalle.

Vierailija
2/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossako kävitte???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit valintasi tehdä. 

Vierailija
4/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi pitänyt olla mukana.

Vierailija
5/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun Kreikassa. Ja tää on ihan totta. Ei käynyt mielessäkään että se suuttuu. Mulla on kauhea ikävä ja tuntuu ihan paskalta :( miten saan mun oloa edes paremmaksi!?

Vierailija
6/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vähän erikoista, että eron jälkeen lähdetään perhelomalle, mutta toisaalta ymmärrän tuon lasten kannalta. Ei auta kuin kertoa tosiasiat ja toivoa, että mies ymmärtää.

Vierailija
7/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun Kreikassa. Ja tää on ihan totta. Ei käynyt mielessäkään että se suuttuu. Mulla on kauhea ikävä ja tuntuu ihan paskalta :( miten saan mun oloa edes paremmaksi!?

Normaalijärkinen ihminen kyllä tajuais että toinen voi moisesta pahastua.

Aika auttaa. Älä tee samaa virhettä toiste vaan muista että exät on exiä.

Vierailija
8/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
9/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ette keskustelleet lomasta etukäteen? Mullakin voisi vähän napsahtaa, jos mies yhtäkkiä vain katoaisi ja kuulisin, että se on jossain ulkomailla eikä muistanut kertoa minulle.

Vierailija
10/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehen kanssa tuli just paha riita ennen tota matkaa. Ja en sitten edes kertonut siitä mitään koska seurustelu oli "tauolla" muutaman viikko. Voi paska 😭 Kuolen tähän oloon. Oon tainnu menettää sen lopullisesti.

Vierailija
11/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko se mies mielipidettään asiasta ennen lomaa? Jos ei, niin vähän hältä oma moka myös. Vaikka itse en vastaavaa tekisi, niin ymmärtäisin asian lasten kannalta ja/tai olisin juuri pyytänyt päästä itsekin reissuun mukaan.

Vierailija
12/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastn takia ei tuollaista olisi kannattanut tehdä. Tärkeämpää lapsille on se, että vanhemmat voivat hyvin.

Vierailija
13/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sinulle. Tyhmyydestä kärsii koko keho.

Vierailija
14/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehen kanssa tuli just paha riita ennen tota matkaa. Ja en sitten edes kertonut siitä mitään koska seurustelu oli "tauolla" muutaman viikko. Voi paska 😭 Kuolen tähän oloon. Oon tainnu menettää sen lopullisesti.

Pitäisiköhän sun kasvaa aikuiseksi. Mykkäkoulua tauon takia ja sitten yhtäkkiä itketäänkin perään. Ja ikä oli 19-v?

Vierailija
15/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde taisi jo ohi olla. Tökeröä sulta tuo reisdu, mutta jos viikkoja ollaan riidoissa seurustelusuhteessa niin suhde on ohi.

Vierailija
16/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet toiminut TODELLA tyhmästi, jos tuo nyt on edes tottakaan - normaali mies ei enää huolisi tuollaisen idioottimaisen tempun jälkeen takaisin ja selitykset ovat turhia enää.

Vierailija
17/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on mustasukkaisuusongelma, jos avoimesti keskustelitte asiasta. Exän kanssa voi pettää muuallakin kuin matkalla.

Omasta kokemuksesta voin kertoa  (kaksi kertaa eron jälkeen exän ja lapsien kanssa yhteisen reissun tehneenä), että reissussa exän huonot puolet korostuvat eikä tosiaankaan vanha suola janota. Lapsilla kyllä oli kivaa.

Vierailija
18/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"..en sitten edes kertonut siitä mitään.."  Komeeta kommunikointia!! =D

Vierailija
19/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän siitä saa kun lapset (ja siinä sivussa exät) menee hieman liikaakin kaikessa edelle. Jatkossakin saa "Lapset on kaikessa nro1" -yh-mammat olla ihan omassa rauhassaan mun puolestani.

Vierailija
20/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi syödä kahdessa pöydässä yhtä aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän