Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei enää halua minua koska lähdin exän kanssa viikoksi ulkomaille :(

Vierailija
13.06.2017 |

Se matka tehtiin koska haluttiin että lapsilla olis kiva reissu. Ollaan erottu ja meillä oli omat huoneet. Miten saan miehen takaisin?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun en koskaan halua ketään muuta 😭 En halua edes ajatella ketään muuta. Ei tule mitään seuraava miestä jonka kanssa voin tehdä sitten kaiken oikein!

Vierailija
22/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska Porvoo provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vinkkejä mikä tähän auttaa nyt heti? 😭😭 mä vaan itken ja sattuu niin helvetisti. Mä en kestä tätä.

Vierailija
24/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä muu auta, kuin jutella sen miehen kanssa. Itse olisin kyllä ennen matkaa jutellut miehen kanssa, ja katsonut onko asia ok. Olisitte menneet vaikka kaikki yhdessä. Mutta itse en olisi tykännyt, jos mies menisi exänsä kanssa lomalle. Kuitenkin exään on varmasti ollut tunteita, niin miksei ne leimahtaisi siinä uudelleen, kun viettävät paljon aikaa yhdessä. (Toki on ihmisiä, jotka voivat olla exiensä kanssa kavereita, mutta silti..)

Vierailija
25/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan ymmärrä, miten tuo reissu on ollut lapsille hyväksi. Lapset voi saada käsityksen että olette yhdessä/palaatte yhteen, ero ei ikinä tapahdu kunnolla vaan perhe roikkuu jossain ihme välitilassa.

Vierailija
26/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun en koskaan halua ketään muuta 😭 En halua edes ajatella ketään muuta. Ei tule mitään seuraava miestä jonka kanssa voin tehdä sitten kaiken oikein!

Uliuli ja ikää oli 22?

Vierailija
27/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina on parempi kysyä etukätee, olkoon se sitte vaikka eri merkkisen ketsupin ostamine, "miehille tärkee",

ei kelpaa mikä sattuu vaan juuri se minkä on itse todennu hyväks

Vierailija
28/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä oot itse sössiny asias. Tuommoisen tuuliviirin kanssa kukaan halua olla.

Vierailija
29/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan ymmärrä, miten tuo reissu on ollut lapsille hyväksi. Lapset voi saada käsityksen että olette yhdessä/palaatte yhteen, ero ei ikinä tapahdu kunnolla vaan perhe roikkuu jossain ihme välitilassa.

Höpsis, ei lapsille ole välttämätöntä eron ymmärtämiseksi, että vanhemmat riitelevät koko ajan tai pitävät toisiinsa tiukkaa radiohiljaisuutta. Kyllä se eri osoitteissa asuminen tekee asian hyvin selväksi. Se, että vanhemmat yrittävät pysyä hyvissä väleissä ei ole mikään "välitila", vaan lasten vuoksi nimenomaan toivottavasti pysyvä tila.

30/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä oli suhde tauolla, niin olisitte erittäin todennäköisesti eronneet muutenkin. Anna itsellesi aikaa. Vaikka nyt tuntuukin hirveältä, niin selviät kyllä tästä ja pääset eteenpäin. :-) Jos on vaikea kestää tuota olotilaa, niin voit soittaa johonkin tukipuhelimeen, tai hakeutua livenä jonnekin keskusteluapua saamaan. Pääset tasapainoon ajan kanssa. Äläkä liikaa syytä itseäsi. Ota jatkossa opiksesi ettet tee samaa toiste, mutta älä jää enempää vellomaan itsesyytöksiin. Teillä oli tosiaan muitakin ongelmia kuin tuo, ero ei ollut välttämättä juuri tuosta tapauksesta kiinni vaan siellä oli paljon muitakin asioita koska oli jo päädytty taukoon. Ja voi olla että jonkin ajan päästä näet tilanteen jo eri tavalla, sillä saattoi olla loppujen lopuksi hyväkin että tuo suhde päättyi, jos oli vaikka henkistä väkivaltaa ym. :-)

Vierailija
31/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olitte tauolla, jonka aikana lähdit eksän kanssa lomalle sanomatta miehelle mitään? :D Hieno homma Hermanni.

Vierailija
32/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei nyt välttämättä ole kysymys vaan tuosta matkasta, jos kerran jo muutenkin olitte suhteesta tauolla. Tuo matka ilmeisesti kuitenkin oli miesystävällesi se " viimeinen pisara".Miesystävälläsi ilmeisesti ei ole omia lapsia. Ainakin silloin on varmasti vaikeampi käsittää sitä, että haluaa tehdä asioita lasten mieliksi. Miehelläsi toki on omat rajat siinä mitä hän sietää ja mitä ei. Teidän rajat ei nyt kohtaa. Jos sinulla ei ole mitään suhdetta ex-mieheesi, kerro toki tämä miesystävällesi. Sehän on sitten hänen "ongelmansa" jos ei tuota usko. Aika sen näyttää pääsettekö näissä asioissa yhteisymmärrykseen. Yrittäkää kuitenkin päästä puhumaan asia. Näin jää varmasti kummallekin asiasta paremmat fiilikset vaikka ette enää yhteen palaisikaan. Tsemppiä keskusteluunne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan