Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tulee illalla käymään ja kertoo, haluaako jatkaa mun kanssa

Vierailija
12.06.2017 |

En ymmärrä miksi ei voinut viestillä sanoa, että jatketaanko meidän juttua vai ei. Mulla on nyt ainakin fiilis että tulee jättämään mut, eikä halua tehdä sitä viestillä.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin samassa tilanteessa aikoinaan! Vitutti joutua odottamaan milloin herra näkee parhaaksi saapua paikalle jättämään minut virallisesti, kun ei halunnut tehdä sitä viestitse. Ei edes puhelimessa halunnut puhua vaikka sanoin, että voimme puhua asiat puhelimessakin halki ja jatkaa eri suuntiin. Aina oli miehellä kiire ja odotutti kolme viikkoa ilmoitustaan, kun feidasi kerta toisensa perään. Kun lopulta hilasi itsensä luokseni, hän halusikin jatkaa yhdessäoloa! Minä sanoin, että kyllä tämä nyt tässä oli. En todellakaan tuhla elämääni tuollaiseen, että mies ilmoittaa erohaluistaan ja pitää minua "vankina" viikosta toiseen, kun ei ehdi tulla jättämään minua kasvotusten. Moukka.

Vierailija
42/56 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Uutta matoa koukkuun. Ei sekään hyvä vaihtoehto ole nyt, että mies vonkaa jotain toista ja pitää sua odottamassa varalla että jos ei tärppää, niin sitten palaa tuhlaajapoika kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tullut. Laittoi vain viestin, että ei pääse tänään. (Eli siis eilen). Laitoin tänään viestin, että mä haluaisin saada selon tähän tilanteeseen ja musta tää on loukkaavaa ja nöyryyttävää, että mies ei voi vastata mitään. Noh... Ei ole koko päivänä vastannut siihen viestiin. Kyllä tämä taisi tässä olla, mutta ihmetyttää kyllä TODELLA paljon. Tuntuu raastavalta edes ajatella, mutta mulla tuli heti sellainen tunne, että on löytänyt jonkun toisen tms. Varmaan onkin. Silti aikuinen mies ei voi edes viestillä sanoa, että ei halua jatkaa. Luulisi sen olevan helppoa, kun olen nimenomaan KYSYNYT häneltä, että oliko tää nyt tässä. Mikä siinä on niin vaikea vastata, että oli. Tosi nöyryytetty olo. Mikä miehiä vaivaa?! -ap

Sillä taitaa olla joku toinen kiikarissa, josta mies yrittää ottaa selkoa. Jos sen kanssa ei nappaa, mies haluaa jatkaa sinun kanssasi.

Vierailija
44/56 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

41, pelkään että mulla käy kans juuri noin. Kuten 42 ja 43 kirjoitti, niin myös itselläni heräsi epäilys että hänellä on joku toinen josta haluaa ottaa selvää ja pitää mua tässä ns. varalla, jossei toisen naisen kanssa synkkaakaan. Tämä on tosin vain mun ajatus ja voi olla ihan täysin väärä. En tiedä onko tyhmää edes ajatuksen tasolla miettiä, että mies haluaa vaan varmistua haluaako olla mun kanssa vai ei, ennen kun tekee päätöksen.

Vierailija
45/56 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kökköukko.

Vierailija
46/56 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo joka jatkuu, jatkuu ja jatkuu. Ja mammat huhuilee vielä viikon aloittajaa päivittämään "tilannetta".

Vierailija
47/56 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 oli siis ap. :)

Vierailija
48/56 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo joka jatkuu, jatkuu ja jatkuu. Ja mammat huhuilee vielä viikon aloittajaa päivittämään "tilannetta".

Siis mikä mielenterveyskuntoutuja Sä olet? Asiahan ratkesi, eli mies ei mennyt paikalle.

Ota silmä käteen ja lue itse.

Vierailija
49/56 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessahan asia ei ratkennut kun ei se mies ole sanonut juuta tai jaata. Ap:n puolesta toivon että saisi jonkun selvyyden tohon asiaan. Voin kuvitella kuinka paskamainen fiilis!

Vierailija
50/56 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos mies laittaa jotain lähipäivinä, niin tuu kertomaan. Alko muakin kiinnostaan miksi joku mies tekee noin :O

Vierailija
51/56 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme viestittelyä. Ettekö te soita toisillenne? En vaivatuis edes vastaamaan tollasiin viesteihin. 

Vierailija
52/56 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero on taas ollut asialla..

on se ehtivä kakka.

Vierailija
53/56 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miehellä uusi tai et, tuollainen käytös vaan ei kuulu parisuhteeseen. Miehen toimintatapa - ei vastata viesteihin, ei tulla silloin kuin sovitaan - ei tule muuttumaan. Mieti haluatko sellaisen suhteen, jossa saat aina epäillä, riitätkö hänelle. Puhun kokemuksesta. Siedin tuollaista aivan liian kauan. Hirveän pahalta tuntuu, mutta tulee vielä sellainen, joka on täysin luotettava, ei pelaa mitään lapsellisia kiukuttelu- ja häviämispelejä. Silloin mietit, että kaikki meni just, kuten pitikin. Hyviä ja aikuisia miehiä kyllä on. Sellaisen helmen toivoisin sinun löytävän. Tämä tyyppi ei sellainen ollut, mutta se löytyy vielä.

Vierailija
54/56 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää minuakin huvitti. Miehestä kun tehdään pahis, ni vaikka kuinka kökkö provo menee läpi.

Vierailija
55/56 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

53: mies ei ennen ollut tällanen. Ei koskaan perunut näkemisiä tms. Tämä käytös muuttui vasta tuolloin muutama viikko takaperin ja nyt ensimmäisen kerran perui tulonsa. Mutta ymmärrän pointtisi.

Ja ne jotka sanovat provoksi: mulle on ihan se ja sama mitä te uskotte. :D Jos olisin provo, niin keksisin "mehevämmäv" tarinan, tää kun päättyi vähän "tylsästi". :( -ap

Vierailija
56/56 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh joko on saatu selvyyttä asioihin?