Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suklaatietäjät! Onko Fazerin rusina & hasselpähkinä maitosuklaa hävinnyt kaupoista?

Vierailija
12.06.2017 |

Kysyn nyt, koska olen etsinyt sitä levyä, enkä ole löytänyt ainakaan muutamasta S-marketista, K-marketista enkä Salestakaan. Onko sen valmistus lopetettu? Sen levyn väri on violetti. Harmittaa jos on, koska e oli lapsena ja nuorempana lemppari ja tekisi pitkästä aikaa mieli mussuttaa sitä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketeissa noita myytiin kevättalvella eurolla, saattoi olla jokin poistoerä?

Vierailija
2/13 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Kontulan K kaupassa oli noita, samoin Cittarissa ja Prismassa Itiksessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin edellisen levyn ehkä kuukausi sitten.

Luulin, että ne olivat loppuneet kokonaan.

Vierailija
4/13 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kiitos vastauksista! Pitää katsoa seuraavalla kerralla kun käyn vähän isommassa kaupassa. Näissä pienemmissä oli kyllä ties mitä hasselpähkinä- ja Lontoon rae suklaalevyjä, mutta ei tätä yhtä legendaarista. -ap

Vierailija
5/13 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ostin viimeksi kyseisen levyn Stockan Herkusta  Aleksanterinkadulta.

Vierailija
6/13 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/13 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi kyllä oudolta jos olisi poistunut. Niin pitkään kun muistan niin sininen, keltainen (pähkinä) ja tuo violetti ovat olleet niitä alkuperäisiä. Kuvittelisi niiden olevan myös suosituimpia.

Vierailija
8/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää ettei ole lopetettu kokonaan. Meillä ei kans oo näkyny muutaku näitä huonoja missä on kaikkee muuta Ku syötävää törmätty sekaan..

Vierailija
9/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka meni lopettamaan oman Belgiassa tehdyn herkkunsa. Arvaa harmittaako.

Vierailija
10/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole nähnyt myöskään sitä keksicrispiä pitkään aikaan. Kaikenmaailman suola-manteli-hunaja-paskaa kyllä on, mutta klassikoita ei.

Vierailija
11/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo nähny vuosiin

Vierailija
12/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin sivuilta näkee kaikki suklaat, mitä heillä on valikoimissaan. Tuokin sieltä löytyy.

Olen syystä tai toisesta haaveillut pitkään kyseisestä suklaasta, en edes muista milloin olen sitä syönyt viimeksi vai olenko koskaan.

Vierailija
13/13 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun keksicrisp ja minttusuklaa on poistuneet valikoimista. Ja eikös Fazerilla ollut joskus joku kahvisuklaakin? Ainakin sellainen muistikuva on että se oli jotain järisyttävän hyvää.

Ehkä mulla on sitten erilainen maku kuin monilla muilla, kun ties mitkä lontoonrakeet saa jäädä ja parhaat poistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi