Mies tulee illalla käymään ja kertoo, haluaako jatkaa mun kanssa
En ymmärrä miksi ei voinut viestillä sanoa, että jatketaanko meidän juttua vai ei. Mulla on nyt ainakin fiilis että tulee jättämään mut, eikä halua tehdä sitä viestillä.
Kommentit (56)
Enpä ole kyllä sellaista miestä vielä tähän ikään mennessä tavannut, joka tulisi oikein paikan päälle jättämään naisen. Kyllä ne tulee yleensä panemaan.
247 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et olisi painostanut, vaan antanut tilaa ja esim. Ehdottanut tapailubreikkiä. Nyt peli on pelattu osaltasi.
Oon aika äkkipikainen luonne, sen myönnän. Kuitenkin mietin ihan pari päivää että laitanko sitä viestiä vai ei, mutta koska olin useamman päivän ollut sillä kannalla, että kirjotan sen viestin, niin lopulta sen sitten kirjoitin. Ja toisaalta... Niin kamalaa kun se onkin, niin jos mies haluaisi tässä vaiheessa jonkun tapailubreikin, niin eipä sellasella suhteella varmaan tuelvaisuutta olisi... -ap
Suhteen alkuvaiheessa ei pidä olla liian kiinnostunut ja liian kiinni toisessa. Useinmiten se aiheuttaa pakoreaktion miehessä. Tuollaiset vaadin selitystä, kun ei oo oltu yhteyksissä, on niin turn off.
Mies oli meistä se, joka enemmän pommitti viesteillä ja halusi nukkua IHAN joka yö yhdessä. Mäkin aloin pikku hiljaa tottumaan siihen ja musta se oli aivan ihanaa olla miestä vastassa kun tuli töistä tai päinvastoin hän oli mua vastassa kun mä tulin töistä. Veikkaan, että hänelle iski joku kauhea ahdistus vaan. En tiedä, kun ei olla nyt nähty. Mä turhauduin niin paljon tähän nykyiseen tilanteeseen, että menin sen viestin laittamaan. Toisaalta en sitä lainkaan kadu. En saisi selkoa tähän tilanteeseen muuten. -ap
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole kyllä sellaista miestä vielä tähän ikään mennessä tavannut, joka tulisi oikein paikan päälle jättämään naisen. Kyllä ne tulee yleensä panemaan.
Mun exä ainakin tuli jättämään mut paikan päälle. Siinä yhdessä itkettiin ja minä jäin makaamaan lattialle kuin 4-vuotias kun mies vikan kerran laittoi oven kiinni ja häipyi...
No joko se mies kävi? Toivottavasti ei ollut sitä asiaa, mitä epäilit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun exä ainakin tuli jättämään mut paikan päälle. Siinä yhdessä itkettiin ja minä jäin makaamaan lattialle kuin 4-vuotias kun mies vikan kerran laittoi oven kiinni ja häipyi...
Toi on hyvä. Jäädä vaan miehen jalkaan kiinni ja raahautua mukana eteiseen vuolaasti vollottaen. Aina kun mies yrittää puhua asiallisesti niin ääni ja parku kovenee. Sitten tarrautuu omilla jaloillaan kaikkiin ovenpieliin, kenkötelineisiin yms. eikä päästä miehestä irti. Toimii joka kerta.
Lieneeköhän ap nyt murheen murtamana vaiko onnensa kukkuloilla, kun ei ole vielä mitään kuulunut.
Ei se mies sitä jättänyt :) muuten ap olisi jo palannut tänne meidän pariin.
Ilmeisesti mies ei ole halunnut jatkaa ja AP:n mieli on maassa, siksi ei vastaa
Mies ei tullut. Laittoi vain viestin, että ei pääse tänään. (Eli siis eilen). Laitoin tänään viestin, että mä haluaisin saada selon tähän tilanteeseen ja musta tää on loukkaavaa ja nöyryyttävää, että mies ei voi vastata mitään. Noh... Ei ole koko päivänä vastannut siihen viestiin. Kyllä tämä taisi tässä olla, mutta ihmetyttää kyllä TODELLA paljon. Tuntuu raastavalta edes ajatella, mutta mulla tuli heti sellainen tunne, että on löytänyt jonkun toisen tms. Varmaan onkin. Silti aikuinen mies ei voi edes viestillä sanoa, että ei halua jatkaa. Luulisi sen olevan helppoa, kun olen nimenomaan KYSYNYT häneltä, että oliko tää nyt tässä. Mikä siinä on niin vaikea vastata, että oli. Tosi nöyryytetty olo. Mikä miehiä vaivaa?! -ap
Lisään vielä, että enää en aio laittaa mitään viestiä perään. Jos ei ihan oikeasti meinaa vastata mulle enää mitään, niin se kertoo sitten enemmän hänestä kuin minusta. Ollaan tunnettu useita vuosia (tapailtu kuitenkin vain vähän aikaa), joten todella inhottava tapa katkaista välit ja vuosia kestänyt kaverisuhde. -ap
Uskon, että jossain vaiheessa mies kyllä laittaa jotain. En tiedä onko se tänään vai onko se muutaman päivän päästä, mutta ihan rehellisesti sanottuna ei kukaan empaattinen ihminen voi jättää kokonaan vastaamatta...-ap
Suhteen alkuvaiheessa ei pidä olla liian kiinnostunut ja liian kiinni toisessa. Useinmiten se aiheuttaa pakoreaktion miehessä. Tuollaiset vaadin selitystä, kun ei oo oltu yhteyksissä, on niin turn off.