Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin lasteni kanssa jäätelökioskilla

Vierailija
12.06.2017 |

Ostin 3 vaniljapehmistä; kaksi vohvelilla ja yksi pahvikepussa parilla karamellikoristeella. Hinta yhteensä 11,80e.

HALOO SUOMI!!! Onko ihme jos kukaan ei tue suomalaista yrittäjää??!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo alennetaaan palkkoja - 40 %, sähköilmaiseksi, lakkautetaan terkkarit ja sosiaaliturva.

Vierailija
22/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelöpallo kioskilla 4.20€

Oli viimeinen jäätelö jäätelökioskista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullisinta on se, että se jätski on ihan luokatonta lisäainekuraa. Jostain oikeasta jäätelöstä tuollaisen summan voisi ihan mielihyvin maksaa. 

Niinpä! :( Noikin oli pienet kooltaan, jäätelö kun suli niin oli ihan vettä. Vohveleitakin on erilaisia mutta nää oli sitä halvinta tehdaskamaa mitä löytyy.

Joskus jostain pienestä putiikista saa esim itse tehtyjä makujäätelöitä hyvällä vohvelilla. Kyllähän niistä voi enempi maksaakin.

No, se oli kerran hupi.

Vierailija
24/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä tyhmä, mutta miksi kaikki yrittäjät myyvät lähes samalla hinnalla? Jos itselläni olisi kiska, niin myisin tuon ap:n satsin esim 8e. ja samalla korjaisin naapurikiskan asiakkaat itselleni. Kai tuollakin bisnes pyörisi?

Vierailija
25/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi kaupasta saa halvempaa jätskiä. Itsekin välttelen noita kioskeja kalliin hinnan takia

Vierailija
26/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kesäisin jätskikioskilla aina kuin voin. Ihan tuen osoitukseksi niille, jotka uskaltavat ja viitsivät siihen riskibisnekseen Suomen kesässä ryhtyä.

Toki siksikin, että jätski maistuu parhaalta ulkoilmassa tötteröstä nuoltuna.  :)

27/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan ok hinnat. Täytyyhän niiden yrittäjienkin pärjätä. Ei siellä jätskikiskalla tarvii joka päivä käydä. Pari kertaa kesässä riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä