Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syötän perheelleni koiranruokaa enkä passaa enää muutenkaan

Vierailija
12.06.2017 |

Tein itselleni ruokaa. Muu perhe sai koiranruokaa. Ikuinen mitä syödään ongelma ratkaistu. Tein itselleni mitä mieleni tekee muilta kysymättä ja kun vinguttiin nälkää, mättäsin koiranruokapurkin ja lusikan naaman eteen ja toivotin hymyssä suin hyvää ruokahalua.
Ennen saunavuoroa, laitoin itselleni saunakamppeet valmiiksi, pesuaineet, pyyhkeen ja saunajuomani. En mukamas kuullut kyselyjä muulta perheeltä onko heille laitettu mitään mukaan ja menen menojani. Kuuntelin sivukorvalla kun mies ja esiteinit sähläsivät rojujensa kanssa sekä tuskailivat kun mitään eivät mukamas löytäneet :D

Näin toimin silläkin uhalla että olen syypää kun saunailta oli pilalla ja kenelläkään ei ollut kivaa lauantai-iltana.

Menetin todellakin malttini miehen ja kakaroiden käytökseen. Kaikki mitä sanoin ja pyysin tekemään auttaakseen mua, menivät kuuroille korville. Totesin sitten itsekin että ihan se ja sama mitä tekevät. Tein sitten itselleni ja itseäni varten kaikki valmistelut kun ketään ei kiinnostanut auttaa. Selkäni on aivan romuna mikä jo haittaa nukkumista ja liikkumista. En jaksa pitkiä aikoja ajaa autolla enkä koko ajan olla tekemässä kaikkea mihin muutkin voisivat osallistua. Olen raskaanakin joten sekin tekee oloni väsyneeksi ja ajoittain on rajua pahoinvointia ja loputonta närästystä.

Tämä ei ole provo vaikka siltä kuulostaakin. Tai no ihan se ja sama mitä mieltä olette. Oli pakko avautua tänne ennen kun pääni hajoaa kokonaan.
Lapset ovat 11,12 & 13.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti päätit tehdä vielä yhden kakaran? Tyhmyydestä sakotetaan.

Vierailija
2/60 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa että pusket lisää mukuloita maailmaan kun et entisiäkään ole osannut kunnolla kasvattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva saa rakastavan, kärsivällisen äidin. Eiku...

Vierailija
4/60 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla noin avuttomat lapset ja mies. Ei olisi kannattanut lisääntyä..

Vierailija
5/60 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartuitte syöttiin täydelliset mammat :'D

Vierailija
6/60 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tehdä kun prinsessapoika on miehen exän pilaama ja omat ottavat tästä mallia?

-ap

Vierailija
7/60 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttui mulle kun raivostuin koko sakille lopun viimein...

jopa prinsessapoika hiljeni ja lopetti viisastelunsa...

-ap

Vierailija
8/60 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tehdä kun prinsessapoika on miehen exän pilaama ja omat ottavat tästä mallia?

-ap

Kurinpalautus. Jämäkästi ja perustellen. Pieniä kompromisseja voi tehdä, kunhan toinen perustelee tarpeeksi hyvin. Syyksi ei siis kelpaa "ei kiinnosta" tai "Haista V*tt!". Näistä lähtee joku etuus pois vaikka viikoksi (viikkoraha, pelikone, puhelin!?). Vastaavasti jos käyttäytyy hyvin voi joustaa esim. kotiintuloajoista tai saada pientä extraviikkorahaa jos mahdollista.

Vierailija
9/60 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo menetetty tapaus. Omissa ehkä on toivoa vielä. Välillä mieskin hermostuu prinsessapoikaansa. Kyseenalaistaa jatkuvasti kaiken ja huutaa kaupassa typeryyksiä jos jotakin ostat. Viimeksi kirpparilla ku ostin juoma automaatin. Hirveä huuto että mikä toi on kassalla. Teki mieli antaa siinä kohtaa korville. Aikuista kuluttava tapaus. Ei osaa olla hiljaa ja aina keskeyttää aikuisten keskustelut. Ikää 12. Käytös kuin 3 vuotiaalla tytöllä. Kohtelenko tyttönä vai poikana? En tiiä.

-ap

Vierailija
10/60 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan mukamas koskaan menetä hermojaan mihinkään?

-ap

Vierailija
11/60 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko prinsessapoika teillä jatkuvasti?

Vierailija
12/60 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jo menetetty tapaus. Omissa ehkä on toivoa vielä. Välillä mieskin hermostuu prinsessapoikaansa. Kyseenalaistaa jatkuvasti kaiken ja huutaa kaupassa typeryyksiä jos jotakin ostat. Viimeksi kirpparilla ku ostin juoma automaatin. Hirveä huuto että mikä toi on kassalla. Teki mieli antaa siinä kohtaa korville. Aikuista kuluttava tapaus. Ei osaa olla hiljaa ja aina keskeyttää aikuisten keskustelut. Ikää 12. Käytös kuin 3 vuotiaalla tytöllä. Kohtelenko tyttönä vai poikana? En tiiä.

-ap

Saako riittävästi huomiota? Kuunnellaanko häntä oikeasti jos hän ei keskeyttäisi?

Vierailija
13/60 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi nyt rasittavaa jos mies ja lapset ei osaa auttaa, tai hoitaa omia asioitaan. Olisin tehnyt saman, kerännyt vain omat tavarani mukaan, ja jättänyt muut tuskastelemaan. Kyllähän nyt ton ikästen pitää jo osata itse hoitaa hommansa.

Vierailija
14/60 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä nyt ei ole perkkää provoilua, niin kai sentään itsekin ymmärrät, että olette koko perhe avun tarpeessa: Normaalijärkinen aikuinen EI kutsuisi edes anonyymillä palstalla lastaan "prinsessapojaksi"...

Vierailija
15/60 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan hirveältä, sekä perheen aikuisten että lasten kannalta. Ja lisää lapsia tulossa vaikkei entisiäkään jakseta hoitaa ja kasvattaa.

Vierailija
16/60 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-meininkiä...

Vierailija
17/60 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset ovat joka toinen vkl meillä ja miehen poika kerran kuussa. Nyt osuivat olemaan yhtä aikaa ja oli yhtä helvettiä. Saivat tasapuolisesti huomiota jne. Vaikka tää poika olisikin ainoastaa siinä ni sama juttu toistuu. Aina keskeyttää aikuisten puheen vaikka on sanottu että odottaa että saadaan asia loppuun. Ja kun ikinä ei ole mitään oikeaa asiaa edes. Omat ovat ihan toisenlaisia kun ovat ilman kolmatta siinä.

Yksin piti yrittää ottaa selvää mitä kukin haluaa viikonlopulta mutta vastaus oli kaikilla "ihan sama", "en tiiä" jne. Ja tosiaan kyllä jo tuon ikäisiltä pitäisi löytyä osaamista tehdä asioita itsekin.

Kun ei äijäkään auttanut yhtään joten menetin hermoni täysin ja jätin sitten oman onnensa nojaan. Tottakai sitä haluaa jälkikasvunsa opettaa käyttämään omaakin järkeääkin eikä passata kaikkea naaman eteen valmiiksi. Isovanhemmat passatkoot mutta mulla on mun sääntöni ja jos niitä ei noudata, en ole mikään mukava ja rento äiti enää. Natsimutsin kun haluavat niin natsimutsin saavat. Pitää jo tuon ikäisten alkaa ymmärtämään pikkasen enemmän asioita ja tekemään itsekin.

Sikäli hirvittää varsinkin tän pojan takia mitä näistä sen vierailuista tulee kun vauva on siinä ja ei osaa olla hiljaa eikä ottaa toisia huomioon ollenkaan. On ottanut yhteen mun lasten kanssa ja itkenyt sitä kun vittuiluun on vastattu vittuilulla. Mies on sanonu sille monta kertaa että sitä saa mitä tilaa ja kutsuu itse poikaansa prinsessaksi. Karjunu monesti siitä kun aikuisia ei keskeytetä, ei sählätä eikä huudeta ja pitää olla välillä hiljaa mutta ei mene jakeluun. Pojalla on lääkitys joka ei tunnu toimivan ollenkaan.

-ap

Vierailija
18/60 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooooh..

En voi sanoa muuta, kuin että elämä tuntuu jotenkin helvetin hankalalta, hankalammalta kuin koskaan!! Oiskohan tällä raskaudella jotain tekemistä asian kanssa?

Tiedän ettei kannattaisi kokoajan räyhätä ja olla veemäinen, mutta ne hormonit.

Koitetaan jaksaa, kauanko sulla viä?

T. Viikko 20 ja perhe on erityisen vittumainen

Vierailija
19/60 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapset ovat joka toinen vkl meillä ja miehen poika kerran kuussa. Nyt osuivat olemaan yhtä aikaa ja oli yhtä helvettiä. Saivat tasapuolisesti huomiota jne. Vaikka tää poika olisikin ainoastaa siinä ni sama juttu toistuu. Aina keskeyttää aikuisten puheen vaikka on sanottu että odottaa että saadaan asia loppuun. Ja kun ikinä ei ole mitään oikeaa asiaa edes. Omat ovat ihan toisenlaisia kun ovat ilman kolmatta siinä.

Yksin piti yrittää ottaa selvää mitä kukin haluaa viikonlopulta mutta vastaus oli kaikilla "ihan sama", "en tiiä" jne. Ja tosiaan kyllä jo tuon ikäisiltä pitäisi löytyä osaamista tehdä asioita itsekin.

Kun ei äijäkään auttanut yhtään joten menetin hermoni täysin ja jätin sitten oman onnensa nojaan. Tottakai sitä haluaa jälkikasvunsa opettaa käyttämään omaakin järkeääkin eikä passata kaikkea naaman eteen valmiiksi. Isovanhemmat passatkoot mutta mulla on mun sääntöni ja jos niitä ei noudata, en ole mikään mukava ja rento äiti enää. Natsimutsin kun haluavat niin natsimutsin saavat. Pitää jo tuon ikäisten alkaa ymmärtämään pikkasen enemmän asioita ja tekemään itsekin.

Sikäli hirvittää varsinkin tän pojan takia mitä näistä sen vierailuista tulee kun vauva on siinä ja ei osaa olla hiljaa eikä ottaa toisia huomioon ollenkaan. On ottanut yhteen mun lasten kanssa ja itkenyt sitä kun vittuiluun on vastattu vittuilulla. Mies on sanonu sille monta kertaa että sitä saa mitä tilaa ja kutsuu itse poikaansa prinsessaksi. Karjunu monesti siitä kun aikuisia ei keskeytetä, ei sählätä eikä huudeta ja pitää olla välillä hiljaa mutta ei mene jakeluun. Pojalla on lääkitys joka ei tunnu toimivan ollenkaan.

-ap

Joku ADD tai ADHD? Lisäksi autistinen? Ei se kauheasti sille käyttäytymiselle silloin voi. Kannattaa kokeilla jotain virikkeitä enemmän.

Vierailija
20/60 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsille kans puhkes adhd ja mielisairaus ja uhmaikä ja joku ärsyttävyystauti kun olin raskaana. Mies kans muuttui ääliöksi ja oli jatkuvasti mulle ilkeä. Koti oli sekasotku ja auto huono ja anoppi vittumainen. Onneksi paranivat kun vauva syntyi!!