Syön juuri makaronia pelkällä ketsupilla ja majoneesilla
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Hävettää ihan myöntää että aika maukasta. :D
Joo mut toi majoneesihan on ihan luksusta tossa. Itse syönyt monia kertoja pelkällä Lidlin halvimmalla ketsupilla ja joskus jopa ihan sellasenaan.
Vierailija kirjoitti:
Me syödään kiinalaista, vitun köyhät
Mä söin kerran vietnamilaista koska se oli sellainen herkkupersemies. Jätin sen kuitenkin eloon ja päästin karkuun.
Halvin tarjousperuna ja maito, sekä tarjouskananmunat. Suolaa ja mausteita oman maun mukaan päälle ja haarukalla survominen. Saa vähän proteiiniakin.
Sitten pitäisi elättää vielä muitaloisia, kun omillekaan ei riitä edes velkarahalla.
Politiikassa tuota realsimia arjesta kutsutaan vielä vihapuheeksi.
Vaikka miten tietäisi sesonkituotteet, laittaisi itse ruoan, katoisisi, tarjoukset, niin millä ruokit perheen, kun rahaa ei ole? Etenkin kasvavat teinit.
Laittakaapa juustoa sekaan, hyvää on. Mutta pelkkä ketsuppi jo mainio. En ihmettele, että lapset tykkää.
Sitä kun nuukailee, niin sitten pitää viedä lemmikki eläinlääkääriin tai lapsilla on korvatulehduskierre ja yksityinen on koko yön jonotusta yleisessä päivystyksessä parempi ratkaisu. Sillä välin auto hajoaa. Huoh. Pienituloisena on kyllä nuorallatanssia elo.
Että otti päähän A-studio, miten puolustellaan lisää pakoloisten tuloa maahan. Omatkaan rahat eivät riitä edes lapsille ja noita pitäisi vielä ruokkia päälle. Ei todellakaan käy.
Sitä käy töissä, kitkuttaa ja pitää todeta jälkikasvulle, ettei ole varaa ostaa jätskikiskalta tötteröä, koska verottaja haluaa mielummin tarjota ne laittomille maahantulijoille.
Spaghettia ja chiliketsuppia nam!
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan sekoittanut keitettyjä kananmunia sekaan ja valkosipulia, aaaettä njaaaams!!
Raakana lisätty muna on paljon parempi. Sipuli(kelta) ei paljoa maksa mutta tekee ihmeitä lopputulokselle.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kun nuukailee, niin sitten pitää viedä lemmikki eläinlääkääriin tai lapsilla on korvatulehduskierre ja yksityinen on koko yön jonotusta yleisessä päivystyksessä parempi ratkaisu. Sillä välin auto hajoaa. Huoh. Pienituloisena on kyllä nuorallatanssia elo.
Että otti päähän A-studio, miten puolustellaan lisää pakoloisten tuloa maahan. Omatkaan rahat eivät riitä edes lapsille ja noita pitäisi vielä ruokkia päälle. Ei todellakaan käy.
Millä alapeukuttaja perustelee sen, että meidän pitäisi kustantaa muiden ma-tujen elämä, jos juusto ja ketsuppi halvimpien makaronien päällä on joillekin juhlaa?
Minä haaveilen pihvistä. Kaksi kertaa vuodessa raskii ostaa ja tehdä itse, kun laskut on asianmukaisesti taas maksettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nam. Itekki teen joskus lautasellisen tuorepastaa ja pelkkää ketsuppia kyytipojaksi kun ei muuta jaksa säätää.
Ei tällaisella ruokavaliolla kyllä joka päivä elä. Pakko saada lihaakin välillä. Mutta kun rahat ihan loppu... Yllätyin että miten pelkkä makaroni voilla, ketsupilla ja majoneesilla voi maistua näin hyvälle. :D
Osta jauhelihaa ja paista valmiiksi niin pakasteesta kiva ottaa, maitoa ei tarvita, lihaliemi-muna makaronilaatikko.
Porkkana ja sipuli on ihan halpaa ja sopii hyvin pastan kanssa.
On porkkanan ja sipuleidenkin kilohinnat taas nousseet, kun vanhat myydään pois uusien alta. Porkkanoiden makukin on kitkerämpi, jos ei keitä.
Vierailija kirjoitti:
On porkkanan ja sipuleidenkin kilohinnat taas nousseet, kun vanhat myydään pois uusien alta. Porkkanoiden makukin on kitkerämpi, jos ei keitä.
Olen ostanut irtokamana, näin loppukaudesta kannattaa valita itse mitkä ostaa niin saa ihan hyviä.
Kaikissa paikoissa ei saa irtokamana. Lisäksi jos saa, on kilohinta yleensä korkeampi.
Mutta muuten hyvä lisä pastakastikkeeseenkin. Aina jos löydän tomaattimurskaa kunnon tarjouksesta, varaan kaappiin.
Mä tilasin viimesillä rahoillani kebabrullan.