Syön juuri makaronia pelkällä ketsupilla ja majoneesilla
Kommentit (71)
Ainiin, laitoin mä voitakin sekaan!
Vierailija kirjoitti:
Nam. Itekki teen joskus lautasellisen tuorepastaa ja pelkkää ketsuppia kyytipojaksi kun ei muuta jaksa säätää.
Ei tällaisella ruokavaliolla kyllä joka päivä elä. Pakko saada lihaakin välillä. Mutta kun rahat ihan loppu... Yllätyin että miten pelkkä makaroni voilla, ketsupilla ja majoneesilla voi maistua näin hyvälle. :D
Siis, tiedättekö mikä on ihan parasta? Ja oikeesti kun miettii, niin ihan kauheeta kuraa. Valmisperunamuussi! Se mummon muussi, ei että! Vähän suolaa ja ketsuppia ja eikun ääntä kohti! Namnamm. :)
Vierailija kirjoitti:
Siis, tiedättekö mikä on ihan parasta? Ja oikeesti kun miettii, niin ihan kauheeta kuraa. Valmisperunamuussi! Se mummon muussi, ei että! Vähän suolaa ja ketsuppia ja eikun ääntä kohti! Namnamm. :)
Hah, pitääkin kokeilla joku kerta! :D
Tyypillä on ketsuppia ja majoneesia ja ilmeisesti vielä kattila, vettä ja liesi/sähköt? Pussillinen makaroonia raakana saa ihmisen ajattelemaan asioita ihan uudelta kantilta.
Spaghetti ja ketsuppi, muutama pyöräytys mustapippuria. Jos löytyy niin vielä reilu pesto. Voiko olla parempaa!
Mun vakiruoka kun rahat vähissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nam. Itekki teen joskus lautasellisen tuorepastaa ja pelkkää ketsuppia kyytipojaksi kun ei muuta jaksa säätää.
Ei tällaisella ruokavaliolla kyllä joka päivä elä. Pakko saada lihaakin välillä. Mutta kun rahat ihan loppu... Yllätyin että miten pelkkä makaroni voilla, ketsupilla ja majoneesilla voi maistua näin hyvälle. :D
Nälkä on hyvä mauste.
Et ole ensimmäinen. Joskus nuudelit tarjouksesta.
Leipäjonoihin ei kehtaa mennä, kun joku on kuvaamassa heti lehteen. Mielummin laihdun lisää ilman julkista nöyryytystä. Olen jo hoikka, mutta silti.
Majoneesin jättäisin ehdottomasti pois mutta muuten en ole yllättynnyt jos maistuu!
Joo kelpaa mullekkin pikaruokana tuollainen. Tosin eihän se mitenkään terveellistä ole mutta jos sitten enskerralla enempi kasviksia ja vihanneksia.
Vierailija kirjoitti:
Leipäjonoihin ei kehtaa mennä, kun joku on kuvaamassa heti lehteen. Mielummin laihdun lisää ilman julkista nöyryytystä. Olen jo hoikka, mutta silti.
Ei leipäjonoissa käymisessä ole nykyään mitään nöyryyttävää. Niissä käy ihan kunnon ihmisiäkin, köyhiä opiskelijoita ja lapsiperheitä. Leipäjonoihin liittyvä häpeä on jäänne joltain neuvostoajoilta.
Vierailija kirjoitti:
No ei toi nyt varsinaisesti mitään dietti ruokaa ole (makaroni, voi, majoneesi) vaikka halpaa onkin. Tietysti jos pystyy pitämään annoskoosta kiinni niin saahan sitä mässäillä.
Oletko koskaan sekoittanut keitettyjä kananmunia sekaan ja valkosipulia, aaaettä njaaaams!!
Nykyisin on osalla oikeasti niin tiukkaa, että halvimmalla makkaralla ja makaronilla mennään. Ketsuppi on luksusta päälle. Vaatteet yrittää pitää sellaisena, että normaalilta näyttää. Lottoaminen on loppunut, kun ei riitä rahaa siihenkään. Toivo kankkulan kaivossa.
Täällä kun olivat tomaatit eurolla kilo, niin ihmiset suorastaan tappelivat niistä.
Söisin minäkin kiinalaista, kuten ennen, vaan jäin työttömäksi. Voi se kilometritehdas muitakin odottaa.
Miten kenellekkään voi olla yllätys että varmasti on hyvää? Omassa suussa ainakin hiilarimättö voittaa kunnon pihvin kuusnolla.