Syön juuri makaronia pelkällä ketsupilla ja majoneesilla
Kommentit (71)
Ma-tuthan dissasivat heti alkuun puuron ja muun ruoan. Ei kelpaa. Piti sitten pohjoiseen asti vaeltaa toteamaan, että täällä on erilainen ruokakulttuuri, palvelu ei pelaa ja rahat ei riitä tupakkaan. Minkä valtio maksaa vielä päälle.
Tumma pasta ja makaroni on ihan terveellistä sapuskaa. Saapi myös proteiinia ja illalla nukuttaa makeasti, jos iltapalaksi vetää. On sitä epäterveellisempääkin tarjolla päiväsaikaan kaupungilla.
Majoneesi on tuossa jo tuhlausta,maksaa monin kerroin muun aterian hinnan.Jos on tiukkaa rahasta,tuollaiseen ei kannata tuhlata.
Pitäisiköhän sitä mennä vinkumaan jonnekin Irakiin kaurapuuroa?
Olen matkustanut paljon ympäri maailmaa. Ehkä paras hotelliaamiaiskokemus kaikista oli, kun Tallinnassa oli kunnolla muhinutta neliviljapuuroa. Siihen vielä voinokare ja ae vot että oli hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Leipäjonoihin ei kehtaa mennä, kun joku on kuvaamassa heti lehteen. Mielummin laihdun lisää ilman julkista nöyryytystä. Olen jo hoikka, mutta silti.
Ei se vielä mitään mutta on käsittämätöntä kuinka toiset tulevat toisten pusseille vonkaamaan lisää...
ootteko toisen tutkinnon opiskelijoita, veloissa vai karenssissa? Suomessa ei oikein muuten voi olla köyhä.
Tunnen muutamankin köyhän, joille auto on välttämätön töissäkäyntiin ja toimintaan ylipäätään. Vie tuhottomasti rahaa, vakuutukset yms. Ei siihen sen ihmeellisempää tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Sitä käy töissä, kitkuttaa ja pitää todeta jälkikasvulle, ettei ole varaa ostaa jätskikiskalta tötteröä, koska verottaja haluaa mielummin tarjota ne laittomille maahantulijoille.
Hakusit sitten kylvää rasismin siemenen.
voisi olla viellä parempaa, kun laitat sekaan ruskistettua kanan lihaa.
Siis joku kerjää toisen leipäjonopussista? Nyt olen kyllä puulla päähän lyöty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä käy töissä, kitkuttaa ja pitää todeta jälkikasvulle, ettei ole varaa ostaa jätskikiskalta tötteröä, koska verottaja haluaa mielummin tarjota ne laittomille maahantulijoille.
Hakusit sitten kylvää rasismin siemenen.
Ei vaan totuuden. Kuka syö sinun jätskisi ja itse et saa.
Hyi kamala, en söisi koskaan, ennemmin olisin nälissäni, sekin olisi terveellisempää.
Ite tein nakkisoppaa : ) Juhlapäivä tänään siis. Muuten syön makaronia mitä erikoisimmilla mausteilla niin saa vaihtelua.
Nakkisoppa on muuten hyvää. Pakastevihanneksia ja halvimpia perunoita mukaan lihaliemikuution kera. Kesäkaudella saa tuoretta persiljaa omasta penkistä.
On tämä, kun joka vuosi joutuu miettimään erikseen, onko varaa ostaa puikulaperunoita ja/tai mansikoita. Vai eikö kumpiakaan? Käytän vanhoja vaatteita, enkä törsää turhuuksiin. Sitten oikeasti lähistöllä asuva vokkilainen tulee pummaamaan tupakkaa. En polta. Ei olisi kyllä varaakaan ja terveys ennen kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Siis, tiedättekö mikä on ihan parasta? Ja oikeesti kun miettii, niin ihan kauheeta kuraa. Valmisperunamuussi! Se mummon muussi, ei että! Vähän suolaa ja ketsuppia ja eikun ääntä kohti! Namnamm. :)
Yök!! Itse tehty perunamuussi on paljon parempaa. Se mummon muussi on just jotain sairaalan litku perunamuussia..
On taitolaji valmistaa pussiperunamuusikin. Se pidetään liedellä, kunnes roiskuu. Vähemmän nestettä kuin ohjeistus antaa. Lisätään tarpeen mukaan jälkikäteen vielä lämpimällä liedellä. Rasvaa sekaan, ruokakermaa tai maitoa. Osa nesteestä voi olla vettä. Hyvin toimii.
Miksi kukaan syö jotain valmisperunamuussia? Eihän sen tekemisessä itse kauaa nokka tuhise. Kuori perunat ja pilko pieneksi -> keittyvät vedessä kypsiksi 5 minuutissa. Muussaa ja lisää haluamasi määrä voita ja maitoa sekä suolaa.
Oli k kaupassa irtokamana halvempaa kun ostin. Yleensä näin päin pussitus maksaa enemmän loogisesti.