Siis nyt kyllä... Jatkuvalla syötöllä saikuttava työkaverini lomaillee iloisesti samassa paikassa kuin minäkin...
Tyyppi aina niin kipeä, niin kipeä. Järkyttävät selkäkivut kuulemma ja jäi taas saikulle. No mullapa alkoi loma ja lähdin Mallorcalle, niin arvatkaa kuka oli siellä myös, eikä kivuista tietoakaan..
Kommentit (105)
Alkakaa ruikuttajat itse saikuttamaan. Minä lomailen mieluummin niin että olen sen loman ansainnut. Lusmut on lusmuja ja niitä löytyy joka paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Minut käräytti työtoveri, olin ulkomailla sairaslomalla ja näimme rannalla. Arvasin heti, miten tulee käymään, hänen ilmeensä suorastaan hurmioitui.
Ajattelin ensin, että kerron todellisen syyn sairaslomalleni, olin hänelle kertonut valkoisen valheen, kun syy ei todellakaan hänelle kuulunut. En kuitenkaan kertonut, päätin katsoa miten käy.
Seuraavana päivänä näimme taas, työkaveri tuli soittamaan suutaan umpikännissä, oli ratkennut ryyppäämään. Esimiehemme oli ilmoittanut, että purkaa käräyttäjän työsuhteen. Hän ei pitänyt juoruilijoista.
Esimieheni tiesi sairausloman todellisen syyn ja tiesi tietysti matkastanikin.
Käräyttäjä oli juuri sellainen työkaveri, jonka kanssa kukaan ei halunnut tehdä töitä, käytti aikansa juoruiluun, toisten kyttäämiseen ja aivan hirvittävään uteluun.
Jos haluat käräyttää, kannattaa miettiä tarkoin, miten sen teet.
Höpö höpö. Juoruilu ei ole mikään syy purkaa työsuhdetta, työnantaja olisi itse käräjillä sellaisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ei halua olla rikkaan eliitin orja niin paljon kuin sinä, miksi tulet haukkumaan häntä anonyyminä keskustelu palstalle?
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi aina niin kipeä, niin kipeä. Järkyttävät selkäkivut kuulemma ja jäi taas saikulle. No mullapa alkoi loma ja lähdin Mallorcalle, niin arvatkaa kuka oli siellä myös, eikä kivuista tietoakaan..
Minun työpaikassani on nainen, joka saikuttaa koko ajan, mutta muistaa päivittää someen treenikuvia. On aina ollut äärimmäisen laiska eikä kykene tekemään muuta kuin valittamaan työn määrästä, vaikka sitä on hänellä huomattavasti vähemmän kuin muilla. Onneksi voi lomailla miehensä rahoilla jatkuvasti.
Juoruilija juoruilee töissä kaikille muille paitsi esimiehelle. Ja tulee itkemään palstalle kun joku on etelän lomalla.