Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis nyt kyllä... Jatkuvalla syötöllä saikuttava työkaverini lomaillee iloisesti samassa paikassa kuin minäkin...

Vierailija
11.06.2017 |

Tyyppi aina niin kipeä, niin kipeä. Järkyttävät selkäkivut kuulemma ja jäi taas saikulle. No mullapa alkoi loma ja lähdin Mallorcalle, niin arvatkaa kuka oli siellä myös, eikä kivuista tietoakaan..

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on apn kaltainen työkaveri niin en yhtään epäile työpaikkakiusaamisen takia sairaslomallaoloa.

Ei tee kiusaajaa, jos näkee selkäkipujen vuoksi saikulla olevan työkaverin samassa lomapaikassa, vaan enemmänkin ehkä ärtyneen työkaverin, joka on joutunut tekemään ylimääräiset työt (kun aika monessa paikassa ei sijaisia oteta etenkään lyhyempiin pesteihin, sijaisia ei ehditä perehdyttää, mahdollisesti kesäsijaisia jo paikalla ohjattavana) ehkä vielä tuntien sympatiaa kipeää kollegaa kohtaan! Ja, jos kiusaamisen vuoksi saikulla, niin valehdeltuhan siinäkin on - eipä se taida oikeasti selkää kipeyttää!

Kerrotko vielä, missä on kielletty valehtelemasta työkavereille sairausloman syystä? Se syy kun ei kuulu sairauslomalaisen lisäksi yhtään kenellekään, ei edes työnantajalle.

Ap:lle ei kuulu tietää kollegan sairasloman syytä. On tainnut keksiä sen.

Ps. Käyn ihan luvalla kaksi kertaa vuodessa sairaslomalla aurinkossa. Esimies tietää syyn ja myös osa kolleegoista. Juoruilija saa vain paskaa niskaansa.

Miksi juoruilija saisi paskaa niskaansa? Sairasloman syy ei kuulu ap:lle, mutta voihan sitä näkemänsä todeta vaikka tyyliin. Olipa kiva loma. Törmättiin x kanssakin siellä.

Juoruilija juoruilee töissä kaikille muille paitsi esimiehelle. Ja tulee itkemään palstalle kun joku on etelän lomalla.

Vierailija
102/105 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaa ruikuttajat itse saikuttamaan. Minä lomailen mieluummin niin että olen sen loman ansainnut. Lusmut on lusmuja ja niitä löytyy joka paikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut käräytti työtoveri, olin ulkomailla sairaslomalla ja näimme rannalla. Arvasin heti, miten tulee käymään, hänen ilmeensä suorastaan hurmioitui.

Ajattelin ensin, että kerron todellisen syyn sairaslomalleni, olin hänelle kertonut valkoisen valheen, kun syy ei todellakaan hänelle kuulunut. En kuitenkaan kertonut, päätin katsoa miten käy.

Seuraavana päivänä näimme taas, työkaveri tuli soittamaan suutaan umpikännissä, oli ratkennut ryyppäämään. Esimiehemme oli ilmoittanut, että purkaa käräyttäjän työsuhteen. Hän ei pitänyt juoruilijoista.

Esimieheni tiesi sairausloman todellisen syyn ja tiesi tietysti matkastanikin.

Käräyttäjä oli juuri sellainen työkaveri, jonka kanssa kukaan ei halunnut tehdä töitä, käytti aikansa juoruiluun, toisten kyttäämiseen ja aivan hirvittävään uteluun.

Jos haluat käräyttää, kannattaa miettiä tarkoin, miten sen teet.

Höpö höpö. Juoruilu ei ole mikään syy purkaa työsuhdetta, työnantaja olisi itse käräjillä sellaisen jälkeen.

Vierailija
104/105 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ei halua olla rikkaan eliitin orja niin paljon kuin sinä, miksi tulet haukkumaan häntä anonyyminä keskustelu palstalle?

Vierailija
105/105 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi aina niin kipeä, niin kipeä. Järkyttävät selkäkivut kuulemma ja jäi taas saikulle. No mullapa alkoi loma ja lähdin Mallorcalle, niin arvatkaa kuka oli siellä myös, eikä kivuista tietoakaan..

Minun työpaikassani on nainen, joka saikuttaa koko ajan, mutta muistaa päivittää someen treenikuvia. On aina ollut äärimmäisen laiska eikä kykene tekemään muuta kuin valittamaan työn määrästä, vaikka sitä on hänellä huomattavasti vähemmän kuin muilla. Onneksi voi lomailla miehensä rahoilla jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä