Tulin raskaaksi, tule lukemaan mieheni reaktio!
Kyseessä esikoinen ja miehelleni tietysti asiasta ensimmäisenä kerroin. Hän katsoi minua kuin idioottia ja ensimmäinen lause oli: Voi saatana, kortsuko mennyt rikki.. Katsoin häntä takaisin ja sanoin, että vaikkemme lasta ole yrittäneetkään niin mies silti on tietoinen, että haluan lapsia jossain vaiheessa ja tällä hetkellä tilanne muutoinkin hyvä; meillä työpaikat ja kiva asunto jne. Sanoi, ettei halua mitään sellaista kiljuvaa pikkuvauvaa meidän kotiin ja että saisin tehdä hänen puolestaan abortin. Olin järkyttynyt ja kysyin onko hänellä minkäänlaista käsitystä siitä miten puhuu vaimolleen, rakkaalleen ja ihmiselle, jonka kanssa on josksu perhekeskusteluissa sanonut, että perhe olisi jossain vaiheessa hänestäkin kiva. Vastaukseksi sain ettei nyt ole "se vaihe vielä". Hermostuin ja lähdin kävelylle. Takaisin tultuani mies ilmoitti, että jos pidän lapsen saan kasvattaa sen myös yksin. Mies ei ole ikinä ollut tuollainen! Itkettää.
Kommentit (125)
Eli hankkiuduit kepulikeinoin paksuksi vastoin miehen tahtoa. Hienoa toimintaa.
Herran jestas. Ehkä miehesi yllättyi niin paljon, että tuli joku tunnepurkaus ja reagoi noin. Älä abortoi lastasi, jos itse haluat äidiksi; varmasti tulette selviämään, vaikka sitten kaksin. Odota kuitenkin pari päivää ja katso muuttuuko miehen mieli.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä esikoinen ja miehelleni tietysti asiasta ensimmäisenä kerroin. Hän katsoi minua kuin idioottia ja ensimmäinen lause oli: Voi saatana, kortsuko mennyt rikki.. Katsoin häntä takaisin ja sanoin, että vaikkemme lasta ole yrittäneetkään niin mies silti on tietoinen, että haluan lapsia jossain vaiheessa ja tällä hetkellä tilanne muutoinkin hyvä; meillä työpaikat ja kiva asunto jne. Sanoi, ettei halua mitään sellaista kiljuvaa pikkuvauvaa meidän kotiin ja että saisin tehdä hänen puolestaan abortin. Olin järkyttynyt ja kysyin onko hänellä minkäänlaista käsitystä siitä miten puhuu vaimolleen, rakkaalleen ja ihmiselle, jonka kanssa on josksu perhekeskusteluissa sanonut, että perhe olisi jossain vaiheessa hänestäkin kiva. Vastaukseksi sain ettei nyt ole "se vaihe vielä". Hermostuin ja lähdin kävelylle. Takaisin tultuani mies ilmoitti, että jos pidän lapsen saan kasvattaa sen myös yksin. Mies ei ole ikinä ollut tuollainen! Itkettää.
Kyllä se mies on aina ollut tuollainen, sinä vain et ole tuntenut häntä kunnolla! Sieltä tuli juuri se reaktio, mitä hän asiasta ajattelee! Sinulla on ongelma, jollet sinä kestä miehesi ajatuksia ja mielitpiteitä! Seksi on elämän ja kuoleman vakava asia, eikä sitä pitäisi harrasta kenen kanssa tahansa! Vain ja ainoastaan sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa voi ehkäisynkin pettäessä kantaa vastuun hommasta. Sinä olet mokannut, kun tuollaisen kanssa olet sänkyyn hypännyt, ja nyt se hinta tulee maksettavaksi. Eikun naamaa mutruun, ja lusikkaa suuhun.
Oltiin sovittu miehen kanssa, että ei käytetä muuta ehkäisyä kuin kortsuja. Minä en todellakaan olisi mennyt rikkomaan kondomia salaa, jotta tulisin raskaaksi. Joten kyllä se on mennyt ihan oikeasti sitten rikki.
Ap
Haluan joskus lapsia = toivon että unohdat koko asian, kun ei siis oikeesti halua.
Tuon kanssa et tule ikinä tekemään lapsia, niin että mieskin sen lapsen haluaa.
Eli
Vaihtoehto 1: abortti ja mies, mutta ei ikinä lasta.
Vaihtoehto 2: lapsi ja ei miestä
Vaihtoehto 3: ei lataa ei miestä.
Suosittelen vaihtoehtoa 2 tai 3.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin sovittu miehen kanssa, että ei käytetä muuta ehkäisyä kuin kortsuja. Minä en todellakaan olisi mennyt rikkomaan kondomia salaa, jotta tulisin raskaaksi. Joten kyllä se on mennyt ihan oikeasti sitten rikki.
Ap
Onko miehesi jotenkin jälkeenjäänyt, jos ei ole kortsun hajoamista huomannut? Keksi parempi.
Joo. Ollaan oltu naimisissa nyt 4v. Seurustelu 8v. Joten kyllä luulin mieheni tuntevani ja en pitänyt "mokana" harrastaa aviopuolisoni kanssa seksiä. Miksi täällä ollaan näin kärkkäitä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä noin päättelet? Eihän tuossa viestissä ollut mitään moiseen toimintaan viittaavaa. Huvittavaa, että rivien välistä voi lukea mitä ihmeellisimpiä asioita.
Miehesi saattaa olla yllätyksestä järkyttynyt - tai sitten hän tosiaan ei halua isäksi.
Kun olette rahoittuneet, teidän on syytä käydä kunnon keskustelu. Selvästikään te ette ole käyneet sitä silloin, kun menitte naimisiin.
Jos keskustelun tulos on, että mies ei halua lasta, sitten sinun pitää päättää, kuinka paljon sinä haluat. Kyse ei ole vain siitä, miten hoidatte tämän raskauden. Sinun pitäisi pystyä jatkamaan matkaa miehesi kanssa tietäen, ettei hän halua ehkä tulevaisuudessakaan lapsia.
Mikä on teidän ikä. Jos noin.30 vaihda mies pidä lapsi, ei ole haaveillut sinusta äitiä lapselleen. Jos noin. 20 ymmärän miestä paremmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä noin päättelet? Eihän tuossa viestissä ollut mitään moiseen toimintaan viittaavaa. Huvittavaa, että rivien välistä voi lukea mitä ihmeellisimpiä asioita.
Yksikään nainen ei ole koskaan täydellisen luottamuksen arvoinen. Siksi.
Joko mies pelästyi ja mieli muuttuu tai mies ei oikeasti (vielä?) halua lasta koska ei ole vielä siinä vaiheessa että haluaisi lasta "pilaamaan" elämäänne. Sinä et sitä päätöstä tee mitä mies haluaa vaikka itse haluat perheen nyt vaikka vahingossa.
Vaikka kondomi pysyisi ehjänä niin se ei siltikään suojaa raskaudelta (eikä taudeilta) täysin sataprosenttisesti. 98% taisi olla tarkka luku ja tämä siis vain siinä tapauksessa että kondomia on käytetty ohjeiden mukaisesti eikä siinä ollut valmisvirheitä.
Ja pienetkin käyttö -ja valmistusvirheet laskevat kondomin ehkäisytehoa merkittävästi.
Numero 14 siis vastauksena sille joka väitti että ap olisi tullut paksuksi "kepulikonstein". Jostain syystä lainaus ei tullut mukaan omaan viestiini.
Vierailija kirjoitti:
Joko mies pelästyi ja mieli muuttuu tai mies ei oikeasti (vielä?) halua lasta koska ei ole vielä siinä vaiheessa että haluaisi lasta "pilaamaan" elämäänne. Sinä et sitä päätöstä tee mitä mies haluaa vaikka itse haluat perheen nyt vaikka vahingossa.
Jos minulle, 32v kävisi noin saisi mies mennä jos ei hyväksy lasta ja pitäisin lapsen.
En ymmärrä ikinä näitä pariskuntia, jotka eivät keskustele näitä parisuhteen kannalta olennaisia asioita hyvin pitkään ja perusteellisesti läpi ENNEN naimisiinmenoa tai lisääntymistä. Myös ehkäisyn pettämisen mahdollisuus pitäisi keskustella. Toisen mahdollinen sairastuminen, halutaanko ehkä joskus muuttaa ulkomaille ym. Mieli voi toki matkankin varrella muuttua, mutta jälleen PUHUKAA niistä asioista hyvät ihmiset...
Jos tämä ei ole provo, niin toivottavasti mies pitää päänsä, on vaatinut viisaana miehenä avioehdon, ap jää yyhooksi ja joutuu muuttamaan jonnekin vuokramurjuun.
Kauheita nämä kommentit pidä lapsi, heivaa ukko. Kyseessä on sen lapsen tulevaisuus. Miettiikö kukaan sitä lasta joka joutuu elämään isättömänä, miltä se hänestä tuntuu?
Tässä pönkitetään vaihteeksi vaan naista: elämäsi paras päätös, kyllä pärjäät yms yms
Varmaan niinkin mutta lapsen paras se ei ole syntyä jo valmiiksi vihamieliseen maailmaan ilman minkäänlaista isää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kondomi pysyisi ehjänä niin se ei siltikään suojaa raskaudelta (eikä taudeilta) täysin sataprosenttisesti. 98% taisi olla tarkka luku ja tämä siis vain siinä tapauksessa että kondomia on käytetty ohjeiden mukaisesti eikä siinä ollut valmisvirheitä.
Ja pienetkin käyttö -ja valmistusvirheet laskevat kondomin ehkäisytehoa merkittävästi.
Turha se on mitään faktoja kertoa näille kertoa. Kumin pettäminen on aina naisen vika. Aina. Vaikka nainen ei siihen edes koskisi. Ehkäisyn pettäminen yleensäkin on aina naisen vika. Kierukkaakin nainen käyttää jotenkin väärin. Jotenkin kieroilemalla nainen saa ihan kaikki ehkäisyt pettämään. Kaikki.
Voi miesparat :(
Menikös se kortsu rikki vai hankkiuduitko salaa raskaaksi?