Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen on biseksuaali?

Vierailija
10.06.2017 |

Mitä mieltä olette, ovatko kaikki ihmiset edes hitusen biseksuaaleja?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen historiaa lukenut tietää, että antiikin roomassa/kerikassa miesten välisiin touhuihin suhtauduttiin ihan luonnollisesti.

Vierailija
22/28 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin koen olevani, vaikka en ikinä pystyisi toteuttamaan mitään omaan sukupuoleeni liittyen. Ajatus ei kuitenkaan ole vastenmielinen. 

Tätä on turha kysyä ihmisiltä toisaalta, koska ei voi tietää, onko ihminen oikeasti umpihetero vai onko torjunta vaan niin kovasti päällä.

Vaan mistä tuo tarve mahdottomaan torjuntaan?  Mitä vikaa, tai tuomittavaa on siinä, että osaa hahmottaa erilaisia tapoja toimia, myös muiden muassa seksin saralla. Tai jos on rikas mielikuvitus ja osaa rakentaa erilaisia fantasioita, tai yleisemmin osaa pitää erilaiset mahdollisuudet auki. - Ei se , tai tämä vielä tarkoita sitä, että fantasioija pian alkaisi elämään omaa fantasiaansa ja pyrkisi toteuttamaan sitä käytännössä.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pidä ainakaan mun kohdalla paikkaansa, ikinä en ole yhteenkään naiseen kokenut vetoa, ajatus on vastenmielinen. Miehet ovat ihania😍 Miesten tuoksu, ääni, lihaksikas vartalo.. testosteroni! <3

Vierailija
24/28 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk. Ei mun silti tarvitse naisten kanssa fyysiseksi alkaa.

Jos piilevästä bisseydestä sen sijaan saa jotain esteettistä iloa, niin kelpaa.

Vierailija
25/28 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä?

Vierailija
26/28 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kaikki. Tai no, ihan samahan se mulle on. Tuoreimpien tutkimusten mukaan kuitenkin suurin osa ihmisistä on biseuksuaaleja, mutta kyllä heteroja (miehissä enemmän kuin kuin naisissa). Homoseksuaaleja tai muuksi luokiteltavia (jos nyt on pakko katergorisoida ihmisiä) on vähiten (tutkimusten mukaan biseksuaaleja ja heteroja on yli 90% kaikista, näistä reilusti yli puolet biseksuaaleja).

Vierailija
27/28 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mielenkiintoinen kysymys. Itse taidan kallistua siihen, että jokaisessa meissä asuu bi-seksuaali. Omalta osaltani voin sanoa, että vaikka koen olevani hetero, ajatus seksistä naisen kanssa ei kauhistuta. MUTTA en voisi rakastua naiseen. Minusta ne ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
28/28 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin mielenkiintoinen kysymys. Itse taidan kallistua siihen, että jokaisessa meissä asuu bi-seksuaali. Omalta osaltani voin sanoa, että vaikka koen olevani hetero, ajatus seksistä naisen kanssa ei kauhistuta. MUTTA en voisi rakastua naiseen. Minusta ne ovat kaksi eri asiaa.

Jännä. Minä taas pystyisin hyvin kuvittelemaan lähes platonisen rakkaussuhteen naiseen, jopa elämän yhdessä, mutta seksuaalinen ulottuvuus olisi haasteellisempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä