Minulla on pikkuveli ja pikkusisko joiden kanssa..
..en ole koskaan yhteyksissä.
Veli on nyt 35v ja sisko 27v. Veljeen olen ollut yhteydessä viimeksi ehkä n.10v sitten ja siskoonkin n.7v sitten.
Minä en tiedä miten tämä on näin mennyt, siskosta olin itkuun asti ylpeä ja onnellinen kun hän syntyi ollessani 14v, oli 2v kun muutin kotoa pois. Veli ollut aina jotenkin etäisempi.
Äitimme kuoli 10v sitten ja n.2v sen jälk siskoni lopetti yhteydenpidon minuun, samoin isäpuoleni eli siskoni isä (omani on väkivaltainen alkkis josta äitini otti eron kun olin 10v).
Muistan vain kuinka painotin siskolleni että olen aina käytettävissä ja ovi on aika hälle auki, mutta eipä kelvannut. Asuu kai täällä pk-seudulla, en ole varma. Veli asuu 600km päässä.
En vain oikein ymmärrä, mitä tein väärin:´(
Kommentit (4)
No miksi et ole pitänyt yhteyttä? Ei parikymppiset jaksa pitää yhteyttä "vanhoihin täteihin". Jos haluat olla väleissä, niin sitten soittelet ja kutsut kylään. Jos ei yhteydenpidosta millään tule mitään, niin onhan se surullista. Aina ei löydy yhteistä säveltä vaikka sukulaisia oltaisi.
No oletko itse ollut heihin päin yhteydessä?
No miksi et ole pitänyt yhteyttä? Ei parikymppiset jaksa pitää yhteyttä "vanhoihin täteihin". Jos haluat olla väleissä, niin sitten soittelet ja kutsut kylään. Jos ei yhteydenpidosta millään tule mitään, niin onhan se surullista. Aina ei löydy yhteistä säveltä vaikka sukulaisia oltaisi.
Harrastakaa kolmen kimppaa