Mainitse jokin henkirikos, joka on syystä tai toisesta jäänyt mieleesi.
Miksi juuri se tuntuu niin pahalle?
Oletko tuntenut tekijän tai uhrin?
Kommentit (141)
mut hyvinkään paloittelusurmat. koira ja mies tapettiin torikadulla.
Hän oli rakas ystäväni ja tunsin kaukaisesti myös tekijän.
Tuntuu edelleen pahalle vaikka vuodet ovatkin kullaanneet muistoja ja pahin ikävä ja viha on laantunut.
Isä Kokkonen puukotti kuoliaaksi vaimonsa ja 3 pientä lastaan. Se oli juhannuksena -97. en osaa eritellä miksi, mutta se oli järkyttävin.
Vierailija:
Hän oli rakas ystäväni ja tunsin kaukaisesti myös tekijän.
Tuntuu edelleen pahalle vaikka vuodet ovatkin kullaanneet muistoja ja pahin ikävä ja viha on laantunut.
Äiti ja isäpuoli rääkkäsivät ja tappoivat, upottivat hyiseen avantoon :(
Siksikin tuntuu niin pahalta, kun itselläni on samanikäinen poika.
syystä tai toisesta olin siinä itse mukana :(
Ja sitten Bodomin juttu tietysti kun oli niin paljon esillä mediassa. Mutta kyllä se kosketti se Raision arkkumurha kun äiti tappoi lapsensa laittamalla heidät sellaiseen puuarkkuun (joku lipasto tms).
Vierailija:
syystä tai toisesta olin siinä itse mukana :(
Eli mm just tuo arkkumurha josta joku jo mainitsikin, ja sitten nämä tapaukset joissa äiti on polttanut lapsensa.
Jossa n. 10 -vuotiaat pojat pahoinpitelivät kuoliaaksi 2-vuotiaan pojan.
Siitä näytettiin videokuvaa, jossa nämä pojat kävelivät sen pienokaisen kanssa tunneliin, jossa sitten hänet tappoivat. Se pieni poika käveli niin tohkeissaan ja luottavaisena siinä filmillä, kun pojat olivat luvanneet karkkia hänelle :-)
Tästä on jo vuosia, mutta jotenkin on vaan jäänyt mieleen.
" kyllä se kosketti se Raision arkkumurha kun äiti tappoi lapsensa laittamalla heidät sellaiseen puuarkkuun (joku lipasto tms). "
Ne lapsethan löytyi toki sieltä arkusta, mutta tutkimuksissa selvisi että heidät oli tapettu hukuttamalla.
Mistä tiedät siis, oletko läheinen tai ystävä?
-2-
+ huhua, että jätkä olis vankilassa raiskauksiin kypsyneenä tappanut ittensä. Pelailin Henan kanssa joskus samassa joukkueessa, eli tunsin hänet ja vanhempansa. Sittemmin näin hänet jokusen kerran kaupungilla perseet olalla riehumassa ja tappelemassa.
Vierailija:
Mistä tiedät siis, oletko läheinen tai ystävä?
-2-
Mutta ei, vapaaksi pääsi tosiaan ja on kadulla kävellyt vastaan minuakin. Ei nyt pitkään aikaan mutta pari kertaa joskus aiemmin. Ja se mahan kouraisu... muistan sen ikuisesti kun jätkä käveli vastaan.
-2-
Vierailija:
Mutta ei, vapaaksi pääsi tosiaan ja on kadulla kävellyt vastaan minuakin. Ei nyt pitkään aikaan mutta pari kertaa joskus aiemmin. Ja se mahan kouraisu... muistan sen ikuisesti kun jätkä käveli vastaan.-2-
Tähän päivään asti elin luulossa, että olisi poka päässyt päiviltä. Hyvä (tai tavallaan huono) että sain tietää että on elossa, tietää varoa jos sennäköinen kävelee vastaan.
tutkimaan).
Myös jammun hirmuteot,koska kyseessä kaksi lasta.
Ja yleensäkin tapaukset,joissa lapset ovat olleet
uhreina.
Ehkä eniten on " kummitellut" mielessäni tapaus ronja...
Miten kukaan voi jättää omat lapsensa tulen armoille,
sytyttää tahallaan kotinsa ja jättää lapsensa
kuolemaan...?
En muista enää tuomiota,mutta toivottavasti sai
elinkautisen!!!