Mainitse jokin henkirikos, joka on syystä tai toisesta jäänyt mieleesi.
Miksi juuri se tuntuu niin pahalle?
Oletko tuntenut tekijän tai uhrin?
Kommentit (141)
jouduin pitkään tapahtuman jälkeenkin olla mukana selvittelyissä yms...
-6
murha, myös Bodom tapaus on aina kiinnostanut, siis jo kauan ennen tätä oikeuden käyntiä ja tutkimusten uudelleen aloittamista:)
Eniten minua kiehtoo/ärsyttää ajatella, että jossakin joku TIETÄÄ totuuden, mutta ei puhu...! Omaan vilkkaan mielikuvituksen, ja aina mietin, että joku testamentissaan tmv. kertoisi syyllisen, on se sitten hän itse tai joku muu...:) ..Ja sitten mietin mitä perikunta tekisi, repisikö vainajan ilmoituksen vai antaisiko poliiseille...;)
Ja vielä AUKI! Vaikka ehkpä Gustafsson sen tekikin....... Saammeko koskaan tietää.
Vierailija:
murha, myös Bodom tapaus on aina kiinnostanut, siis jo kauan ennen tätä oikeuden käyntiä ja tutkimusten uudelleen aloittamista:)
Eniten minua kiehtoo/ärsyttää ajatella, että jossakin joku TIETÄÄ totuuden, mutta ei puhu...! Omaan vilkkaan mielikuvituksen, ja aina mietin, että joku testamentissaan tmv. kertoisi syyllisen, on se sitten hän itse tai joku muu...:) ..Ja sitten mietin mitä perikunta tekisi, repisikö vainajan ilmoituksen vai antaisiko poliiseille...;)
mun sukulaisen tekemä!
me oltiin niin läheiset ...sydäntäni riipaisee vieläkin.
eilen lähti taas kirje vankilaan.
Kukkakauppian murha - eräs turkklainen tuli kauppaan ja tappoi myyjän.
Kukkakauppian murha - eräs turkkilainen tuli kauppaan ja tappoi myyjän.
missä ne kaksi miestä ja nuori nainen kidutti, murhasi ja paloitteli kolmannen miehen saatananpalvontahommissa.
Sitä uutisoitiin niin laajasti, että jäi kyllä mieleen.
mystinen katoaminen, Tammelasta 80(?) luvulla katos talvella ja löytyi seuraavana keväänä. Tekijää ei ole saatu kiinni.
Vierailija:
mystinen katoaminen, Tammelasta 80(?) luvulla katos talvella ja löytyi seuraavana keväänä. Tekijää ei ole saatu kiinni.
ja muistan kuinka poliisit kyselivät tietoja koulussa. Kaikenlaisia epäilyjä oli, mutta eipä syyllistä saatu kiinni.
Niin, siis tapaus, jossa äijä tappo vaimonsa ja muurasi ruumiin kotinsa leivinuunin sisälle. Eleli siellä pirtissä kuitenkin tyynenä muija uunin sisällä vielä monia monia vuosia... Yöks! Olen jopa käynyt siellä talonrähjällä ja ne uuninrääneet on siellä vielä tänäkin päivänä olemassa.
Kaikki, missä uhri on ollut lapsi. Ne koskettaa eniten ja jää mieleen.. Ja niitä löytyy täältä Suomestakin aika paljon..
Viimesin oli tää, missä oli tämä suomalainen tummaihoinen poika Ruotsissa, missä äiti ja isäpuoli olivat surmanneet pojan... se tuntui niin käsittämättömän kauhealta :' (
On vaan niitä torjuttuja muistoja ja tuon puhelinkeskustelu on vasta vuosien varrella palautunut mieleeni. En ole uskaltanut seurata aihetta koskevia uutisia yms koska nytkin asia vaivaa ihan liikaa. Luulin että kyse oli pilapuhelusta.
Oliko se nyt Järvenpäässä, kun ruumiinosia löytyi ensin kaatopaikalta ja sitten alkoi vyyhti selviämään... se jäi jotenkin tosi hyvin muistiin ja meinasin sitten pyörtyä kun näin yhden tekijöistä, tai meidän ihan esiteltiin toisillemme... ja mieli olisi tehnyt huutaa HULLU-ÄMMÄ
Töölössä töissä ollessa jäi mieleen aamusta tuotu nainen. Edellisenä päivänä naimisiin ja hääyönä ukko hakkas. Kallonmurtuma + muut vammat. Kuoli ennen puolta päivää.