Mainitse jokin henkirikos, joka on syystä tai toisesta jäänyt mieleesi.
Miksi juuri se tuntuu niin pahalle?
Oletko tuntenut tekijän tai uhrin?
Kommentit (141)
Koska esikoiseni syntyi sinä päivänä, ja vain 3 minuuttia julkisuuteen tulleen murha-ajankohdan jälkeen.
JA EI KAI TÄSSÄ TARVII SANOO MIX TUNTUI PAHALLE
POLTTI JA RAISKAS 2 PIKKU TYTTÖÄ :(
en uskalla mennä googlen linkkeihin, ettei tule mitään kuvia yllättäen mitkä vievät sitten taas yöunet...
nglannin taitoni ei ole kummoinenkaan..
Vaimo tappoi patologi-miehensä ja hautasi tämän kukkapenkkiin kotipihaan.
Naapurit ihmetteli myöhäistä kukkapenkin perustamista ja että eläimet viihtyi kukkapenkin luona nuuskimassa, poliisit sitten kaivoi seuraavana keväänä ruumin esiin.
Jäi mieleen, kun se vaimo oli äitini ystävättären työkaveri ja naapuristamme osti toinen patologi talon ja tekivät heti kohta kukkapenkkejä pihaan, alkoi mielikuvitus laukkaamaan.
Siinä oli niin sairas tapahtumaketju, että yhä kuvottaa.
Vierailija:
Julie ja Melissa jotka se hirviö Belgiassa otti vangikseen.
Kaikista raivostuttavinta siinä on se että viranomaiset eivät tehneet mitään. Ja poliisitkin kävi siinä talossa kun tytöt olivat vielä elossa ja huusivat apua kellarista missä olivat vangittuina!!Aivan pöyristyttävää, siis kaiken puolin!
Tämä tapaus saa raivoni aina kihisemään.Ja kyllä Jammun tappamat tytöt ovat jääneet mieleen. Ihan kamalaa, ja sellaista ei toivoisi kellekään tapahtuvan. Onneks Jammu on loppu elämän telkien takana.
Isä tappoi lapsensa, tytön ja pojan, asuntovaunussaan. Tarkkaan en muista tapahtumia, mutta tuo tyttö kävi kanssani samaa koulua alemmalla luokalla vain. Isä siis oli heidät surmannut heti kesäloman alussa ja muistan kun syksyllä palattiin kouluun, niin heille pidettiin muistojumalanpalvelus.
Kosketti läheltä ja kipeesti. Ja tuskaa lisäsi lukea lööppejä kaupoissa. Kaikenlaista spekulaatiota ja lähipiirikään ei vielä tiennyt asioiden oikeaa laitaa. työsätmistä riittää edelleen pitkäksi aikaa.
Varsin lähellä olin, kun samoissa taloissa asuin tämän ekan paloittelusurman aikaan. Eli siis olemme asuneet samoilla pihoilla : ) missä rapussa asuit ; ) itse tosin olin jonkin verran vanhempi kuin A:n lapsi. Kyllä säälitti lapsen elämä silloin, onneksi huostaanotettiin. Kyllä oli aika hurjaa menoa sillä pihalla kun se huivipää tuli kuvioihin. Ukko oli sen näköinen, että mielellään kiersin kaukaa. Hullut säilytti vielä ruumista siellä parvekkeella! yök
Miltäköhän omaisista tuntuu kun näitä juttuja repostellaan lehdissä?
Se on todella kauheaa; lehdet tekee juttunsa ja repostelee niitä lööpeissä ja omaiset ovat vielä ihan tietämättömiä jutuista tai ainakin shokissa. Sitten ihmiset oikein " nauttien" lukee ja kauhistelee, että miten tällaista tapahtuu. Ja roskalehdet tekee tulosta!!!
Kenen vaan kohdalle voi sattua jotain yhtä kamalaa; miltä sitten tuntuisi lukea lööpistä ruokakaupassa juttua omasta elämästäsi????
nimim. kokemusta omaava
Mieleen on jääny myös Larhan Jollasmurha.
Hitsi, kun me ollaan täällä alhaisia.:) Kuule, aikaisemmin Suomessakin ja vieläkin monissa köyhemmissä maissa käydään katsomassa julkisia teilauksia ja muuta mukavaa. Meille tuon tarpeen täyttää jännityselokuvat ja tarinat.
Vierailija:
Miltäköhän omaisista tuntuu kun näitä juttuja repostellaan lehdissä?
Se on todella kauheaa; lehdet tekee juttunsa ja repostelee niitä lööpeissä ja omaiset ovat vielä ihan tietämättömiä jutuista tai ainakin shokissa. Sitten ihmiset oikein " nauttien" lukee ja kauhistelee, että miten tällaista tapahtuu. Ja roskalehdet tekee tulosta!!!Kenen vaan kohdalle voi sattua jotain yhtä kamalaa; miltä sitten tuntuisi lukea lööpistä ruokakaupassa juttua omasta elämästäsi????
nimim. kokemusta omaava
se kun Pulkkilassa ne perhekoti penikat tappoi sen opettajansa ja varastivat taskusta auton avaimet ja läksivät autolla karkuun.. Ja siksi et tän uhrin veli on samassa työpaikassa ja tosi kiva,ihana ja uuttera on tää veli!! :`(
tunsin ulkonäöltä sekä uhrin, että murhaajan. Murhaajan kanssa olin joskus jutellutkin :(
kamala juttu. Aika ikävää että Otto on jo ollut yli vuoden vapaalla jalalla.
ystäväni Mari tapettiin Kytäjän kartanossa. Miesystävä tappoi. Mies oli kai jostakin pieneltä paikkakunnalta. En ole kuullut sitten miten surmaajan kävi, mutta vanha ystäväni on poissa ikuisesti. Surullisia tapahtumia!
mullekin soittelivat myyrmannin pommin jälkeen kun olin joskus tekijän kanssa samalla luokalla. mistä hemmetistä ne edes kaivoi mun salaisen numeron!?
ja täälläkin varmaan joku käynyt kirjoittelemassa!
Olin sillon itsekin pieni kun siitä uutisoitiin, jäi mieleen pelottavana tapauksena.
Vierailija:
Koulukotipojat? Toinen pojista oli ollut aiemmin lastenkodissa... Eikä siellä mitään nuorisojoukkoa ollut katsomassa.