Jos korva soi, niin kohta joku soittaa - Erikoisimpia uskomuksia joita tiedät?
Kommentit (90)
Jos haarukka tipuu lattialle, tulee naisvieraita ja jos veitsi tippuu niin miesvieraita.
Vierailija kirjoitti:
Jos haarukka tipuu lattialle, tulee naisvieraita ja jos veitsi tippuu niin miesvieraita.
Muutkin tietää siis tämän :)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos lusikka tippuu lattialle? Sen tiedän että jos lautanen tai lasi tippuu lattialle niin keittiöön tulee muija vihaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos lusikka tippuu lattialle? Sen tiedän että jos lautanen tai lasi tippuu lattialle niin keittiöön tulee muija vihaisena.
Nälkäisiä vieraita.
Jos pesee kynnyksen liian puhtaaksi, saa kaljun miehen!
Mulla soi oikea korva aamulla vaikka kuinka kauan, ei ole kukaan soittanut vieläkään. Kissakin "pesee vieraita" (pesee tassulla korviensa takaa) muttei vaan ovikello soi.
Vierailija kirjoitti:
Jos pesee kynnyksen liian puhtaaksi, saa kaljun miehen!
Voi vitsi, nyt pitää hakea moppi esiin ja alkaa kuurata kynnystä...olen ihastunut yhteen kaljuun mieheen.
Jos näkee unta paskasta niin saa rahaa. Joo, pitää paikkansa - voitin lomatonnista 0,50 euroa. Cool!
Mun vasen korva soi kovaa kun lähdin kyläpaikasta. Ehkä siellä puhuttiin musta pahaa.
Vierailija wrote:
Hämähäkkiä ei saa tappaa, se tietää huonoa onnea.
Ja nimenomaan ristilukkia.
Korvaa kuumottaa, joku puhuu pahaa. Nenää kutittaa joku ajettelee sinua. Vasenkäsi vastaanottaa, oikea ojentaa.
Jos lintu lentää ikkunaan, tuo se kuolinsanoman.
Jos vahingossa törmää ovenpieleen tai huonekaluun, se tietää mielusia vieraita.
Jos vasenta kämnentä kutittaa on rahaa tulossa jos oikeaa niin joutuu antamaan rahaa.
Eli vasen vastaanottaa ja oikea ojentaa.
Kun ylähuulta kutittaa, joku ajattelee, ja soittaa. Minulla käy näin. Tiesin aina, kun äitini soittaa jo paria minuuttia ennen. Aiheutti kyllä ihmetystä kaveriporukassa paljonkin.
Jos ylähuulen lisäksi kutiaa nenä, niin jotkut puhuu sinusta.
Ja sitten vasen vastaanottaa. Eli jos vasen kämmen kutiaa, niin rahaa tulossa. Silloin pitää raaputtaa kättä. Ja oikea ojentaa. Eli jos oikeaa kämmentä kutittaa, niin on tulossa rahanmenoa. Silloin ei saa raapia, ettei rahan meno toteutuisi.
Ei yhtä ilman kahta, ei kahta ilman kolmatta. On pätenyt kuolemantapauksiin vaikka kuinka monta kertaa. Kolmittain ne yleensä lähtevät.
Jos tiputat suolaa pöydälle tai lattialle, sitten pitää ottaa hippu sitä suolaa ja heittää se vasemman olan taakse, muuten tulee huonoa onnea.
Veistä ei saa koskaan ojentaa toiselle terä eteenpäin, muuten teistä tulee vihamiehiä.
Saunassa ei saa meluta, saunatonttu suuttuu.
Vierailija wrote:
Jos oikeaa kämmentä kutittaa, saa jostain rahaa. Jos taas vasen kutiaa, menettää rahaa. (En oo ihan varma, menikö noin päin.)
Ei, se oli toisinpäin: oikea ojentaa, vasen vastaanottaa.
Puukkoa ei saa antaa lahjaksi, tulee viha väliin.
Kolmas kerta toden sanoo.