Sara Siepin avautuminen: "Jos postaisin nyt kuvan Instagramiin, se olisi sellainen, missä mä itken."
Annetaan ensin itse julkisuuteen avoimesti kaikki omista miessuhteistaan asti. Haetaan huomiota somessa, myös postataan naapurien lähettämä lappu jolle ilkutaan. Kiusataan muita julkisesti ja ei kanneta vastuuta omista sanomisistaan.
Nyt haetaan sitten sääliä kirjoittamalla julkisesti miten itkettää.
Eikö hän käsitä, ettei julkisuus toimi vain kivoja juttuja lukemalla. Omalla käytöksellä on suuri vastuu. Ei julkisuudessa poimita vain kirsikkoja kakun päältä.
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201706082200195322_vd.shtml
Kommentit (369)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se Hynysen kommentti Sarasta Nuuksiossa oli aika kuolematon:" Se tyttö osasi olla hiljaa!" Sarahan oli siellä ihan omissa maailmoissaan, ei ottanut mitään kontaktia. Onkohan hänellä aika suppea ystäväpiiri, jossa ollaan juuri samanlaisia ja kaikki erilainen saa hänet lukkoon.
Julkisuudessa hiljaa oleminen on oikeasti yllättävänkin hyvä taito. Jos huomioidaan kuinka paljon palstatilaa hän saa lehdissä, kertomatta oikein mitään, niin Sara on varmaan yksi taitavimmista julkkiksista siinä. Itse en näe siinä mitään hienoa, kun jokainen sänkyjuttu tai rahavaikeus selitellään omasta tahdosta koko kansalle. Milloin niistä omista jutuista lörpöttelemisestä tuli jotenkin hienoa?
Se, että joku seiska kaivaa juttuja itse esille juttuja on yksi asia, mutta itse kertoa vaikka kuinka olisi jonkun telkkuohjelman kuvauksissa on vaan typerää.
En tiedä mistä aiheesta Hynynen olisi halunnut keskustella, mutta ehkä Sarasta Hynysen jutut olivat niin typeriä, etteivät vaatineet takaisin kommentointia. Näin ulkopuolisena minusta hänellä vaikuttaa olevan laajakin ystävä ja normaali kaveripiiri. Aviopuoliso ja ne omat naispuoliset ystävät, joiden kanssa vaikka käydä reisussa. Tosin palstalla normaali taitaa olla 500 kaveria joiden ikä haarukka on 10-90 vuotta joihin kaikkiin pidetään läheisesti yhteyttä ja raportoidaan heille kaikille oma elämä viimeistä piirtoa myöden ja joiden kaikkien kanssa käydään syvällisiä keskusteluja.Nämä julkisuudessa olevat hölöttäjät eivät oikeasti edusta kovinkaan hyvin suomalaista. Ehkä osaa, mutta yllättävän moni on enemmän Jenni Haukio tyyliä. Osataan olla myös hiljaa vaikka realitykamerat käy eikä kerrota jokaista karvanpoistoa tai seksiasentoa.
Jos menee reality-ohjelmiin mukaan, niin kyllä perusedellytys on, että omaa edes alkeelliset keskustelutaidot. Small talk on yleistä keskustelua, eikä siinä sisintään tarvitse avata.
Ihan jo katsojienkin takia ei voi, eikä saa pelkästään vaieta. Miksi sellainen henkilö siellä silloin edes olisi? Pelkkää myötähäpeää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se Hynysen kommentti Sarasta Nuuksiossa oli aika kuolematon:" Se tyttö osasi olla hiljaa!" Sarahan oli siellä ihan omissa maailmoissaan, ei ottanut mitään kontaktia. Onkohan hänellä aika suppea ystäväpiiri, jossa ollaan juuri samanlaisia ja kaikki erilainen saa hänet lukkoon.
Julkisuudessa hiljaa oleminen on oikeasti yllättävänkin hyvä taito. Jos huomioidaan kuinka paljon palstatilaa hän saa lehdissä, kertomatta oikein mitään, niin Sara on varmaan yksi taitavimmista julkkiksista siinä. Itse en näe siinä mitään hienoa, kun jokainen sänkyjuttu tai rahavaikeus selitellään omasta tahdosta koko kansalle. Milloin niistä omista jutuista lörpöttelemisestä tuli jotenkin hienoa?
Se, että joku seiska kaivaa juttuja itse esille juttuja on yksi asia, mutta itse kertoa vaikka kuinka olisi jonkun telkkuohjelman kuvauksissa on vaan typerää.
En tiedä mistä aiheesta Hynynen olisi halunnut keskustella, mutta ehkä Sarasta Hynysen jutut olivat niin typeriä, etteivät vaatineet takaisin kommentointia. Näin ulkopuolisena minusta hänellä vaikuttaa olevan laajakin ystävä ja normaali kaveripiiri. Aviopuoliso ja ne omat naispuoliset ystävät, joiden kanssa vaikka käydä reisussa. Tosin palstalla normaali taitaa olla 500 kaveria joiden ikä haarukka on 10-90 vuotta joihin kaikkiin pidetään läheisesti yhteyttä ja raportoidaan heille kaikille oma elämä viimeistä piirtoa myöden ja joiden kaikkien kanssa käydään syvällisiä keskusteluja.Nämä julkisuudessa olevat hölöttäjät eivät oikeasti edusta kovinkaan hyvin suomalaista. Ehkä osaa, mutta yllättävän moni on enemmän Jenni Haukio tyyliä. Osataan olla myös hiljaa vaikka realitykamerat käy eikä kerrota jokaista karvanpoistoa tai seksiasentoa.
Sara kyllä jakaa somessa sänkykuvista lähtien kaikki ja ihan kuule tienestien takia.
Ohjelmissa se on tuppisuuna, ei osaa puhua ollenkaan. Tosi vaivaannuttavaa katsottavaa.
Saran ennen ja jälkeen kuvat, nykyinen ulkönäkö täysin feikki
https://www.seiska.fi/Uutiset/Sara-Sieppi-muuttui-naapurintytosta-glamo…
Vierailija kirjoitti:
Muistuu mieleen, kun Sara oli Julkkis-BB:ssä. Nyhväs sen kampaajahomon kanssa, supateltiin eikä muut ihmiset kiinnostanu (koska ne oli nii erilaisii..) Hyvin hiljainen, vetäytyvä, tärkeää olla oma turvapiiri lähellä. Ja samanlainen vässy oli Julkkisselviytyjissä Jouni Hynysen kanssa. Menee noihin ohjelmiin, kun kaveritkin (J.selviytyjissä mm. S.Särkkä) mutta on ihan hoomoilasena, kun ei juttu luista vieraiden ihmisten kanssa. Olis edes älliä olla menemättä. Kumma ristiriita, pitää olla esillä, mutta vain ihkaomien kavereiden kanssa. BB:ssä oli hyvinkin jyrkkä ja tuomitseva muita kanssa-asujia kohtaan, kun homon kanssa supattelivat tiukasti kahdestaan. (Sori, mutta en vaan muista ton jannun nimeä, joku pikkuturha julkkis anyway).
mr gay finland 2013 Aleks
mi kirjoitti:
Kun tätä ketjua lukee niin mä en varmaan saa miestä kun mulla on opintolainaa 10te... :D
No et varmaan saakaan, jos oot noin tyhmä, ettet ymmärrä eroa maksamattomien laskujen ja lainan välillä. Kunhan nyt kuitenkin muistat, että kaikki maksut kannattaa maksaa viimeistään eräpäivänä, oli kyse sitten sakoista, veroista tai lainoista. Onnea elämään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju kyllä kiteyttää hyvin mimmosia kantturoita tällä palstalla hyörii.
Täällä on yksi kanttura joka jaksaa kirjoittaa tähän ketjuun. Hän on Cheynne fani.
Mitä sä hänessä fanitat, kun ei ole edes vaikka laulaja?
Fanitetaanhan Jannaakin. Ja hän on vain laulajan tytär.
Miten te jaksatte päivästä toiseen haukkua Saraa? Aito ihminen, joka tekee välillä virheitä niin kuin me kaikki. Vai onko tämän palstan mammat niin paljon parempia ellei jopa täydellisiä ihmisiä. Antakaa ihmisten elää rauhassa ja eläkää itsekin.
Taas joku Saran kaveri tuli puolustamaan ja haukkumaan tajuamatta, ettei hiipuvaa ketjua kannata nostaa ylös.
Mitä luulette, kauanko menee ennen kuin Sara ja Roope ilmoittavat erostaan?
Miksköhän ne muutti sinne Kallioon? Sara sanoi blogissaan ettei uskalla asua siellä, en minäkään uskaltaisi. On se sen verran epämääräistä seutua. Vai eivätkö tienneet? Eikö se Roope ole Helsingistä? Vai ?
Onko kaikki 25-vuotiaat naiset nykyään tuollaisia lapsellisia hempukoita? Onko...?
Sanoo tossa minuutin kohdan videossa, että "mä oon kakskytkolme". Syntynyt vuonna 1991...
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte päivästä toiseen haukkua Saraa? Aito ihminen, joka tekee välillä virheitä niin kuin me kaikki. Vai onko tämän palstan mammat niin paljon parempia ellei jopa täydellisiä ihmisiä. Antakaa ihmisten elää rauhassa ja eläkää itsekin.
Sara kuvaa instaan omaa elämää. Laittaisi yksityiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara kuvaa instaan omaa elämää. Laittaisi yksityiseksi.
Ei se voi laittaa kun loppuis ne vähäisetkin tulot. Kyllä se akka on myynyt yksityisyytensä. Ihan itseään saa syyttää. Ei lehdistöllä mitään moraalia ole.
Silloin pitää kestää arvostelut kun on julkinen instram . Eli jos ei halua julkisuutta niin instram huitsin nevadaan tai yksityiseksi ja face pois myös.
Vierailija kirjoitti:
No mulla ei oo ainakaan pettävää poikaystävää ja 17000€ velkaa eli joo, sikäli oon parempi 😛
Vierailija kirjoitti:
Sanoo tossa minuutin kohdan videossa, että "mä oon kakskytkolme". Syntynyt vuonna 1991...
Niin, se video on kolme vuotta vanha?
Mä en oo ihan varma pettääkö mies vai ei. Velkaa on varmasti enemmän kuin Saralla.
Ööö, silti musta on jänskä seurata mitä hänen elämässään tapahtuu seuraavaksi. Popcornit vaan puuttuu.
Viihdettähän tämä on. Ja ehkä jotain sellaista vertaistyhmyys ryhmää myöskin. Samanlaisia virheitä ne näyttää kaikki tekevän. Ehkä myös toivon oppivani joistain toisten virheistä, ettei tarvitse itse tehdä niitä. Sepä se onkin tämän ketjun tarkoitus.
Viisas oppii toisten virheistä, normaali ihminen omistaan ja tyhmä ei ollenkaan.
Eiköhän Sara ole nyt kokonaisuudessaan niin loppuun kaluttu,ettei uutta ruodittavaa enää ole ! Aloitetaan uusi viikko ns. puhtaalta pöydältä.Toivottavasti Sara saa asiansa kuntoon ja tajuaa ettei kaikkea kannata instaan tai muualle laittaa. Nyt joku sanoo .... ei saa muuten rahaa.Pikkuhiljaa Sara voi ottaa opikseen ja miettiä mitä alkaa tehdä isona.Tätä menoa joutuu yleisen kiusaamisen ja ruotimisen kohteeksi eikä sitäkään kenenkään itsetunto loputtomiin kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla ei oo ainakaan pettävää poikaystävää ja 17000€ velkaa eli joo, sikäli oon parempi 😛
Onko oikeasti jollakin näin huono itsetunto että pitää vertailla omaa elämäänsä julkkisten elämään? Ja nauraa jos julkisella menee huonosti! Onneksi en ole ystäväsi. Saisin paskaa niskaani seläntakana.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Sara ole nyt kokonaisuudessaan niin loppuun kaluttu,ettei uutta ruodittavaa enää ole ! Aloitetaan uusi viikko ns. puhtaalta pöydältä.Toivottavasti Sara saa asiansa kuntoon ja tajuaa ettei kaikkea kannata instaan tai muualle laittaa. Nyt joku sanoo .... ei saa muuten rahaa.Pikkuhiljaa Sara voi ottaa opikseen ja miettiä mitä alkaa tehdä isona.Tätä menoa joutuu yleisen kiusaamisen ja ruotimisen kohteeksi eikä sitäkään kenenkään itsetunto loputtomiin kestä.
Aloitetaan vaan. Uusi viikko, uudet kujeet. Kyllä Sara jotain keksii.
Sara sanoi julkkisselviytyjissä, että hänelle sopisi oikein hyvin jäädä kotirouvaksi ja Roope tienaisi. Perheen hän haluaisi, mutta töiden puolesta ei ole enää mitään mitä haluaisi saavuttaa. Jotenkin lapsellista puhetta kun työuraa pitäisi olla vielä 40v edessä ennen eläkettä eikä hän loputtomasti voi tehdä töitä ulkonäöllään.