Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Siepin avautuminen: "Jos postaisin nyt kuvan Instagramiin, se olisi sellainen, missä mä itken."

Vierailija
08.06.2017 |

Annetaan ensin itse julkisuuteen avoimesti kaikki omista miessuhteistaan asti. Haetaan huomiota somessa, myös postataan naapurien lähettämä lappu jolle ilkutaan. Kiusataan muita julkisesti ja ei kanneta vastuuta omista sanomisistaan.

Nyt haetaan sitten sääliä kirjoittamalla julkisesti miten itkettää.

Eikö hän käsitä, ettei julkisuus toimi vain kivoja juttuja lukemalla. Omalla käytöksellä on suuri vastuu. Ei julkisuudessa poimita vain kirsikkoja kakun päältä.

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201706082200195322_vd.shtml

Kommentit (369)

Vierailija
361/369 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi tilausta jollekin NHL-pelaajalle, jolle voisi pyöräyttää muksun ja jäädä kotirouvaksi. Voisi sitten esitellä uutta ja rauhoittunutta minää Luis Vuittoneiden keskellä. 😂

Ei hän tarvitse elättäjää, vaan tekee rahansa itse juuri näillä ulostuloilla ja postauksilla.  Eikö ihmiset tajua, että juuri se on hänen rooli, työminä, brändi?

Vierailija
362/369 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope on kyllä namupala en ihmettele yhtään että Sieppi itkee hänen peräänsä.

Moi Roope.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/369 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on herkkä, niin kannattaako sitä revitellä elämäänsä koko kansalle? Kannattaisi hetkeksi lopettaa sosiaalisen median käyttö ja hoitaa asiat kuntoon.

En ole yhtään kade näille someihmisille.

Masennusta,itsemurhia...

Järkyttävää tuhoa tekee ihmiselle tuollainen "ammatti".

Vierailija
364/369 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan varmasti itsekin vegaani, kun tuomitset lihantuotannon sivutuotteena syntyvän nahan käytön??

Ja muista jättää lapset tekemättä, kun kerran tykkäät kulutuksesta paasata: mikään kun ei ole pahempi ympäristörikos kuin uuden kuluttajan tekeminen.

Olen, enkä ole lapsiakaan hankkinut, teetin sterilisaation heti 30-vuotiaana. En myöskään ole koskaan lentänyt lentokoneella, enkä omistanut autoa. Ikää jo 50v, joten uskon jatkavani samalla linjalla. Olen kokenut elämäni mielekkääksi ja rikkaaksi.

Eikähän sen toisenkaan kirjoittajan tekstissä ole kyse siitä millainen naiseus on hyväksyttävää. Sama kulutuksen vähentäminen koskee kaikkia sukupuolia. Ja kuluttamisen ihanuuden mainostamisen lopettaminen.

JOS tuo elämäntapa toisi onnen, miksi Sara jatkuvasti itkuisena avautuu?! Peukut ja seuraajamäärä ja influensserin elämäntapa ei taida kuitenkaan riittää.

Vierailija
365/369 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nainen, kenen kanssa minulla on todella vähän yhteistä. Itse pidän henkistä tasapainoa ja kauneutta ihmisissä tärkeimpänä. Pintapuolinen kauneus, materiaali sun muut jutut eivät tuo pitkässä juoksussa sitä aitoa onnellisuutta.

Se mitä Sieppi postaa somessa, en uskoisi kyseessä olevan kolmekymppinen aikuinen nainen. Ehkä jollekin pintaliito tuo sitä onnellisutta sitten ja sisäinen itsetutkiskelu ei ole tärkeää.

Tai ehkä hän pitää omaa elämäänsä ja tapaansa elää ihan mukavana? Sinua taas häiritsee kun joku ei elä kuten sinä..miksi? Aika itsekeskeinen ja ylimielinen näkemys. Ja ehkä hän on itsetutkiskellut paljon, mistä sinä sen tiedät?

Vierailija
366/369 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ziisus ettei jaksa lukea enää yhtään Saran mussutusta näistä julkisuuden varjopuolista.

Miten toi jaksaa?!

Miljoonalukaaleita ostellaan just sen ansiosta, että on julkkis ”tekemättä mitään”.

Ja joo joo sometyö on kovaa työtä, paljon rankempaa kuin hoitajien ja palomiesten mussunmussun.

Jos Sieppi on puoliksikaan yhtä raskas parisuhteessa, mitä julkisuudessa antaa ymmärtää, en ihmettele miks äijät lähtee menee🙄

Vierailija
367/369 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppana oman peilikuvansa palvoja. Jotenkin surullinen ihmiskohtalo.

Vierailija
368/369 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummustypy kirjoitti:

Tai ehkä hän pitää omaa elämäänsä ja tapaansa elää ihan mukavana? Sinua taas häiritsee kun joku ei elä kuten sinä..miksi? Aika itsekeskeinen ja ylimielinen näkemys. Ja ehkä hän on itsetutkiskellut paljon, mistä sinä sen tiedät?

Onhan me-toon myötä miehetkin joutuneet muuttamaan totuttuja tapojaan ja asenteitaan, vaikka osa heistä oli varsin tyytyväinen elämäänsä.

Ilmastonmuutoksen ja ympäristön tuhoutumisen estäminen vaatii nyt ihmisiä muuttamaan kulutuskäyttäytymisyään ja menemään epämukavuusalueelleen. Korona pandemia pakotti samaan.

Onko tässä  jotain epäselvää jollekin? Bloggaaminen perustuu turhan roinan mainostaisesta saatavaan tuloon ja ilmaislahjoihin, matkoihin ym. Se on kestämätöntä. Ei sitä Saran itkuiset avautumiset muuta yhtään hyveellisemmäksi.

Vierailija
369/369 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara vaan on yksi Suomen turhimmista julkkiksista.

Vuoden 2011 missi, kaikki on siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme