Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Siepin avautuminen: "Jos postaisin nyt kuvan Instagramiin, se olisi sellainen, missä mä itken."

Vierailija
08.06.2017 |

Annetaan ensin itse julkisuuteen avoimesti kaikki omista miessuhteistaan asti. Haetaan huomiota somessa, myös postataan naapurien lähettämä lappu jolle ilkutaan. Kiusataan muita julkisesti ja ei kanneta vastuuta omista sanomisistaan.

Nyt haetaan sitten sääliä kirjoittamalla julkisesti miten itkettää.

Eikö hän käsitä, ettei julkisuus toimi vain kivoja juttuja lukemalla. Omalla käytöksellä on suuri vastuu. Ei julkisuudessa poimita vain kirsikkoja kakun päältä.

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201706082200195322_vd.shtml

Kommentit (369)

Vierailija
261/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se Hynysen kommentti Sarasta Nuuksiossa oli aika kuolematon:" Se tyttö osasi olla hiljaa!" Sarahan oli siellä ihan omissa maailmoissaan, ei ottanut mitään kontaktia. Onkohan hänellä aika suppea ystäväpiiri, jossa ollaan juuri samanlaisia ja kaikki erilainen saa hänet lukkoon.

Vierailija
262/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on ollut siskonsa kanssa lammassaaressa ja lisännyt instaan kuvan. Ei siis ainakaan toistaiseksi ole halunnnut poistua julkisuudesta. Instatilin muuttaminen yksityiseksi on aika helppo homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppi: a) lähteekö Roope vuoden sisään? b) saako Sara velkansa maksettua ilman miesten apua?

Vierailija
264/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju kyllä kiteyttää hyvin mimmosia kantturoita tällä palstalla hyörii.

Vierailija
265/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara on ollut siskonsa kanssa lammassaaressa ja lisännyt instaan kuvan. Ei siis ainakaan toistaiseksi ole halunnnut poistua julkisuudesta. Instatilin muuttaminen yksityiseksi on aika helppo homma.

se on se addiktio julkisuuteen:) jokaisella meistä on omat heikkoudet.

Vierailija
266/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan A suhde ei tule kestämään. Ihan sama kumpi lähtee. Saran takia toivoisin, että hän kokoaisi itsensä ja lähtisi rakentamaan parempaa elämää eikä tulisi jätetyksi.

B on siinä säästämistä. Toki ihan mahdollista, mutta sitten se oman asunnon hankkiminen viivästyy. Veikkaan, että Sara muuttaa jonkun miehen luo ja säästää vuokrarahoissa.

Vierailija
267/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku joka nostaa itsensä toisten yläpuolelle. Taidat olla Saran tuttu. Annan vinkin: älä nosta ketjua!

Vierailija
268/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä varmaan eniten äänessä olevat on vaan kateellisia kun teidän elämä ja ulkonäöstä huolehtiminen ja rahat ovat loppuneet synnäriltä tullessa. 😅

Kerro nyt ymmärtämättömälle, mitä kadehtimista on maksamatta jääneissä parkkisakoissa? On ihan tyhmää a) hankkia sellaisia ja b) jättää ne maksamatta. Miten niistä saa sisältöä elämään ja hyvää ulkonäköä?

Vierailija
269/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt pls valoja päälle, ne velatko tekee susta huonomman ihmisen? Sara maksaa niitä parhaillaan pois niin miten joku voi edes mennä mittaamaan toisen ihmisarvoa velkojen määrään suhteutettuna?

Sä vain oletat, että maksaa. Eihän se ole tähänkään asti maksanut. Parkkisakoissa taitaa olla jopa kuukaus maksuaikaa. Ja ei ALV-veroja ihan noin vaan unohda maksaa tai sitten ei tajua ollenkaan, miten yritysverotus toimii.

Ei tässä mistään ihmisarvosta ole puhuttu, se on vaan fakta että ei kukaan noin velallista naista itselleen halua, koska jos menee naimisiin niin ne on velat yhteisiä. Ja jos tyyli jatkuu tuollaisena niin sitä huonoilla tuloilla on ihan kusessa itsekkin.

Puolisoiden velat ja vastuu toisen puolison veloista

Avioliiton aikana kumpikin puoliso vastaa itse yksin tekemästään velasta. Puoliso ei myöskään joudu avioliiton purkautumisen jälkeen vastuuseen sellaisesta velasta, jonka toinen puoliso on yksin tehnyt. Puolisot voivat kuitenkin halutessaan ottaa yhdessä velkaa. 

Puolisoiden omaisuus

Avioliiton solmiminen ei aiheuta muutoksia puolisoiden omistussuhteisiin. Se omaisuus, joka puolisolle kuuluu avioliittoa solmittaessa, jää avioliiton solmimisen jälkeenkin hänen omaisuudekseen. Samoin omaisuus, jonka puoliso hankkii avioliiton aikana tai saa perintönä taikka lahjana, on yksin hänen omaisuuttaan.

https://oikeus.fi/fi/index/esitteet/avioliittolaki/puolisoidenoikeudetj…

Vierailija
270/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä ketjua lukee niin mä en varmaan saa miestä kun mulla on opintolainaa 10te... :D

Vierailija
271/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte, missä lehdessä Sara avautuu ongelmistaan? Mä veikkaan MeNaiset tai Ilta-sanomat. Tai sit jos haluu olla tosi classy Eeva vois olla aika hyvä.

Vierailija
272/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on yksi kanttura joka jaksaa kirjoittaa tähän ketjuun. Hän on Cheynne fani.

Vierailija
273/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen sitä vaan että jos on laskuja maksamatta niin lähdetään reissuun kuten Sara on paljon matkaillut. Ts on siirtänyt vaan laskujen maksua ja nyt on tilanne se että 15 000 eu perinnässä. 

Vierailija
274/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saralla uusi kuva instassa, tosin vetimet ei ihan luontoon sopivat vaikka pohojosen tyttöjä onkin. 

Vierailija
275/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte, missä lehdessä Sara avautuu ongelmistaan? Mä veikkaan MeNaiset tai Ilta-sanomat. Tai sit jos haluu olla tosi classy Eeva vois olla aika hyvä.

Seiska ennemmin tai sit Apu.

Vierailija
276/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on yksi kanttura joka jaksaa kirjoittaa tähän ketjuun. Hän on Cheynne fani.

Mitä sä hänessä fanitat, kun ei ole edes vaikka laulaja?

Vierailija
277/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mi kirjoitti:

Kun tätä ketjua lukee niin mä en varmaan saa miestä kun mulla on opintolainaa 10te... :D

Äläs nyt, just miehet kommentoivat, että naiset varat tai velat ei merkkaa mitään. Opintolainaa ei muutenkaan voi verrata tyhjänpäiväisiin velkoihin, olethna hankkinut itsellesi koulutuksen.

Vierailija
278/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo CC fani enkä kenenkään fani, CC  on vähän liikaa pintaa näytellyt ja eksynyt ukkomieheen jne. CC voisi keskittyä koulunkäyntiin kun Ressun lukiossa pitkä matematiikka E. 

Vierailija
279/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mi kirjoitti:

Riippuu miten viehättävä oot. 10t ei oo mitään.

Vierailija
280/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku sanoa, että paljonko noilla lehtijutuilla voi oikeasti tienata? Vai näkeekö sen ihan niiden lehtien omilta sivuilta jos jaksaa etsiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme