Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten ärsyttäviä toimintatapoja/ominaisuuksia

Vierailija
08.06.2017 |

Luetellaan tähän ketjuun ihmisten ärsyttäviä toimintatapoja tai ominaisuuksia.

Kannattaa muuten laittaa yksi asia per viesti niin on helpompi antaa peukkuja.

Minä sanon: Se kun ihmiset levittelee tavaroitaan bussissa - sitten kun bussi jarruttaa tai kaasuttaa yhtäkkiä niin tavarat lentää kaaressa toiselle puolelle bussia tai ihan mihin vaan.

Kommentit (237)

Vierailija
181/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkillä linja-automatkoilla kuin-kotonaan-istuvat ihmiset, jotka tosiaan levittävät omaisuutens pitkin penkkiriviä, rapistelevat kuvottavalta haisevia kananmunaleipiään, kutovat äänekkäästi ja juttelevat penkkirivien yli rennosti muiden matkalaisten kanssa yhteenkuuluvuuden tunteessaan.

Ääänekäs kutominen?!

Vierailija
182/237 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelytiellä vasenta reunaa käveleminen en-väistä-ketään -asenteella.

Niin tämä! Suomessa on kuitenkin oikeanpuoleinen liikenne. Ärsyttää, että kaiken maailman mummot ja junantuomat kävelevät väärää reunaa ja katsovat vielä pahasti, kun joutuvat väistämään. Eikö ikinä ihmetytä, että miksi kaikki kävelevät päin? Pysykää siellä oikeassa reunassa, hirveä kaaoshan siitä syntyy jos kadulla menee polkupyöriä ja koirakkoja ja lastenvaunukkoja ja lapsiperheitä ja lenkkeilijöitä ristiin rastiin mielensä mukaan.

Väärää reunaa? Oon asian googlettanut monesti, ja aina on löytynyt sama vastaus. Kävelytiellä pitää kävellä reunassa. Jommassakummassa reunassa. Eli et voi väittää että joku kulkisi väärää puolta, kun kumpaakin reunaa saa kulkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
183/237 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä tuun ihan kohta" ja sit homma venyy 5 tunnilla.

Vierailija
184/237 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutoaivastaminen ja 10 kertaa peräkkäin aivastajat.

Noille kummallekaan ei voi mitään. Aivastus ei ole tahdonvoimainen. Terv. Sarja-aivastelija

Oletko jälkeenjäänyt? Aivastus on ensinnäkin kontrolloitavissa ainakin normaaliälyisellä ihmisellä ja toiseekseen voisit kokeilla niistää, kun nenää kutittaa, eikä huutaa kurkku suorana ja räkiä kymmeniä kertoja, kuin kohtauksen saanut idiootti. 

Vierailija
185/237 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelytiellä vasenta reunaa käveleminen en-väistä-ketään -asenteella.

Niin tämä! Suomessa on kuitenkin oikeanpuoleinen liikenne. Ärsyttää, että kaiken maailman mummot ja junantuomat kävelevät väärää reunaa ja katsovat vielä pahasti, kun joutuvat väistämään. Eikö ikinä ihmetytä, että miksi kaikki kävelevät päin? Pysykää siellä oikeassa reunassa, hirveä kaaoshan siitä syntyy jos kadulla menee polkupyöriä ja koirakkoja ja lastenvaunukkoja ja lapsiperheitä ja lenkkeilijöitä ristiin rastiin mielensä mukaan.

Olen niin samaa mieltä! Tällä palstalla käytiin joskus väittelyä tästä asiasta ja olin todella yllättynyt miten moni tuntui olevan sitä mieltä että saa tosiaan kävellä missä haluaa. Oikeanpuoleinen liikennehän on käytäntö vaikka ei toki olekaan mitenkään kriminalisoitu esim. vasemmalla puolella kävelemistä. Eniten huvitti jonkun kommentti, joka meni jokseenkin näin "Toivottavasti noilla oikeanpuoleisen liikenteen vänkääjillä ei ole ajokorttia". :D

Vierailija
186/237 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva kiireen valittaminen. Työssä ja muutenkin. Kauankohan siihen valittamiseen menee aikaa? 

Just näin, ja sitten nämä kiireen valittajat seisoo vähän väliä ulkona tupakalla ja aina työajalla. Meillä on sääntö, että tupakalla pitää käydä omalla ajalla, mutta nää kiireiset ihmiset paskat säännöistä välittää. Suurin syyllinen on tietysti esimies, joka antaa ohjeet, mutta ei valvo noudattamista.

Samat kiireiset häipyy omille asioille leimaamatta, käytetään koiraa, aikuista lasta, äitiä/isää ja kumminkaiman serkkua lääkärissä tai ylipäätään jossain, siis työajalla.

Ja näitten kiireisten kellokortti on aina sen viisi tuntia miinuksella. Mutta helvetin kiire on ja paljon töitä.

Onneksi koittaa kohta eläkeaika.

Vierailija
187/237 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolaistaan sormia ennen kuin kaivetaan seteli lompakosta. Kiva sen vastaanottavan henkilön pidellä sellaista kuolaista seteliä.

(Miettikää monenko henkilön nuolemat sormet on teidänkin seteleitä pidelleet :D )

Käytän konkreettista rahaa ehkä kerran vuodessa. En muista milloin viimeksi kädessäni oli seteli.

Vierailija
188/237 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun keskustelupalstalla luetaan kiireesti keskustelun otsikko ja sännätään vastaamaan, lukematta aloitusviestiä.

On tästä ollutkin puhetta, ja jotkut puolustelevat, että näkeehän aiheen otsikosta. Mutta ei kai se aloitusviestikään siellä tyhjän panttina ole, siinä hyvin usein tarkennetaan ja rajataan tilannetta. Kysyt vaikka vinkkejä leipomiseen, ja kerrot olevasi pähkinäallergikko ja kananmunatkin ovat loppu, niin johan moni tulee suosittelemaan pähkinämarenkia. Ikävä sieltä sadan turhan viestin seasta yrittää löytää jotain oikeaa apua.

Järkevää olisi lukea myös edes muutama viesti viestiketjun alusta, ettei vastaisi samoja asioita kuin kaikki muutkin.

Vierailija
189/237 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käteen/nyrkkiin räkiminen ja yskiminen. Oksennus!!!!!!

Yskäisy toista kohti käsi vielä sinne suuntaan. Että kääntää pään yhtäkkiä ja yskäisee suhun päin käsi kuten kuiskaisi sulle. Jopa bussissa vierestä. Olevinaan käsi suun edessä mutkun ei ole, eikä tajuta.

Vierailija
190/237 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun keskustelupalstalla luetaan kiireesti keskustelun otsikko ja sännätään vastaamaan, lukematta aloitusviestiä.

On tästä ollutkin puhetta, ja jotkut puolustelevat, että näkeehän aiheen otsikosta. Mutta ei kai se aloitusviestikään siellä tyhjän panttina ole, siinä hyvin usein tarkennetaan ja rajataan tilannetta. Kysyt vaikka vinkkejä leipomiseen, ja kerrot olevasi pähkinäallergikko ja kananmunatkin ovat loppu, niin johan moni tulee suosittelemaan pähkinämarenkia. Ikävä sieltä sadan turhan viestin seasta yrittää löytää jotain oikeaa apua.

Järkevää olisi lukea myös edes muutama viesti viestiketjun alusta, ettei vastaisi samoja asioita kuin kaikki muutkin.

Joo. Ja kuten sua edeltävä viesti. Tullaan kertoon kuinka asia ei yhtään koske minua koska.. en käytä käteistä tms. Hei, ketä kiinnostaa. Mitä jos ketju ois täynnä, et joo tää aihe ei kuulu mulle yhtään.. turha mitätöidä toisten kommentteja noin.

Vierailija
191/237 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuijottavat ihmiset. Ihan vakio että kun oon vaikka ravintolassa ystäväni kanssa, niin viereisen pöydän vanhempi pariskunta möllöttää meitä ja ovat itse hiljaa. Taitaa olla aika tylsää?

Ihmiset joilla on pahan hajuinen hengitys ja hönkivät sitä päin. Oksennus tulee.

Kassajonossa niskaan hengittävät tyypit.

Hitaat ihmiset.

Vierailija
192/237 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalankulkijalla ei ole nykyään velvoitetta kulkea oikeassa reunassa jalkakäytävällä. Ajoneuvoilla kuten polkupyörällä on edelleen liikuttava oikeassa reunassa.

Vierailija
193/237 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3895 kirjoitti:

Naistenvessassa kuppaaminen vaikka on jonoa. Tätä joutuu sietämään erityisesti baarissa. En voi käsittää miten 99% naisista saa kulutettua viisi- kymmenenkin minuuttia pissaamiseen. Kerran yhden kaverin kanssa noiduttiin tätä jalat ristissä vessajonossa ja päätettiin kellottaa toisiltamme ajat. Kumpikin selvisi alle minuutissa.

No siis juuri se että on jonoa ja tietää että "pitäisi selvitä nopeasti" ja samalla ahdistaa julkiset vessat, niin kyllä, välillä menee monta minuuttia siihen että kusi alkaa edes valumaan vaikka kuinka pissattaisi. Turha tätä toki koittaa selittää jos ei omaa kokemusta ole. Ja en sano että kaikilla naisilla olisi sama ongelma, mutta jokaisella on varmasti syynsä viettää siellä kauan aikaa. Viestisi kuulostaa siltä että ihan kuin joku tahallaan haluaisi jäädä asumaan kusenhajuiseen julkiseen vessaan.

Vierailija
194/237 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinkijät. Keräävät kaupassa tavaraa ja sitten tingataan koko ajan. Naristaan hinnoista ja uhotaan, että kaupat jää syntymättä. Erityisesti ne tinkaajat, jotka ajavat kaupan pihaan uudella Audilla. 

Vierailija
195/237 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomien ihmisten mollaaminen.

Esimerkiksi töissä joillakin on hirveä hinku vuodesta toiseen haukkua harjoittelijat ja kesätyöntekijät "kun ne ei osaa mitään". Millä ihmeen logiikalla ihmisten pitäisi osata ja tietää kaikki asiat yhtä hyvin, kuin työtä 30 vuotta tehneet? Toki jotkut ovat avuttomampia kuin toiset ja joillakin hoksottimet toimii paremmin, mutta tarkoitan nyt sitä kun mitään ei haluta neuvoa eikä kertoa ja suu vaahdossa mollataan jos toinen ei kaikkea tiedä, osaa tai hoksaa. Ärsyttävää, koska harvapa näistä haukkujista on mitään ihmetekijöitä itsekään.

Sama ilmiö myös vapaa-ajan harrastuksissa. Jos joku on ensimmäistä kertaa vaikka salilla, niin johan on kiva naureskella miten tämä ensikertalainen vaikkapa nostaa painoja väärin (tietenkään ei kannata neuvoa). Tai jos joku yrittää ensimmäisen kerran vaikka leipoa tai ihan mitä vain. Joillakin on suuri tarve olla pilkallisesti virnuilemassa, kun tulos ei ole yhtä upea kuin ammattilaisilla tai vähintään haukutaan selän takana avutonta yritystä.

Vierailija
196/237 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää tuijottavat ihmiset. Ihan vakio että kun oon vaikka ravintolassa ystäväni kanssa, niin viereisen pöydän vanhempi pariskunta möllöttää meitä ja ovat itse hiljaa. Taitaa olla aika tylsää?

Ihmiset joilla on pahan hajuinen hengitys ja hönkivät sitä päin. Oksennus tulee.

Kassajonossa niskaan hengittävät tyypit.

Hitaat ihmiset.

Mitä noille tuijottajille voi sanoa? Jos törmään bussipysäkillä, hivuttaudun pylvään taa piiloon. Lälläti lällä.

Vierailija
197/237 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoiminen bussipysäkillä tms. väkijoukossa härskisti niin et kaikki ympärillä saa osakseen savusta.

Myös minua tupakoitsijana ärsyttää tämä. Ihan jo siksi, että tuollasten ajattelemattomien idioottien takia kaikkia muitakin tupakoijia syyllistetään. Itse pyrin tupakalle aina kauemmas ihmisjoukosta enkä jää kauppojen ovien lähistölle tupakoimaan, vaikka jostain syystä tuhkakupit sijaitsevat aina ovien lähellä (miksi..?). En puhaltele savuja muita päin ja muutenkin parhaimpani mukaan ottaa huomioon muutkin. Silti on niitä tapauksia, jotka ihan tahallaan tulevat siihen lähelle ja sitten taivastelevat "hyhhyh, pitääkö sitä muita kiusata tupakansavulla"! Paras tapaus oli, kun olin mennyt erään rakennuksen viereen tupakalle, syrjään kävelykadulta ja eräs mummeli tepasteli siinä kadulla, sitten minua lähestyessä kiertikin pois kadulta, käveli ihan minun vierestäni, kirosi tupakointiani ja haukkui kaikki "töykeät" tupakoijat ja sitten tepasteli takaisin kadulle!? Kyllä sitä noissa tilanteissa miettii, et miks ees yrittää, kun kerran sanomista tulee kuitenkin.

Vierailija
198/237 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ihmisiä ylipäätään on olemassa. Toivon, että tämä tuholaiseläinlaji kuolee sukupuuttoon, aika turha toive taitaa tosin olla.

Vierailija
199/237 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun löydät vaatekaupasta jonkun kivan valkoisen puseron, ja huomaat, että jokaikisen kaulus on enemmän tai vähemmän ruskean pakkelin peitossa. Voi välinpitämättömyys!

Vierailija
200/237 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä pahempaa, jos auto vain jätetään siihen paikalle ja itse lähdetään vielä katselemaan niitä mussukan harjoituksia.

Olen kerran saanut parkkisakot, kun joku oli pysäköinyt auton vuokraamani paikkaan. Mä soittaisin hinaajan paikalle ,jos näin käy uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi