Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten ärsyttäviä toimintatapoja/ominaisuuksia

Vierailija
08.06.2017 |

Luetellaan tähän ketjuun ihmisten ärsyttäviä toimintatapoja tai ominaisuuksia.

Kannattaa muuten laittaa yksi asia per viesti niin on helpompi antaa peukkuja.

Minä sanon: Se kun ihmiset levittelee tavaroitaan bussissa - sitten kun bussi jarruttaa tai kaasuttaa yhtäkkiä niin tavarat lentää kaaressa toiselle puolelle bussia tai ihan mihin vaan.

Kommentit (237)

Vierailija
221/237 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset tulee huutamaan koiran irtipidosta, jos minulla on koira irti, joka kävelee rauhassa ja hitaasti eteenpäin, maata haistellen, kiinnittämättä huomiota mihinkään ohi menevään, tulee käskystä luokse, pysähtyy käskystä, ei jahtaa luonnoeläimiä eikä mene muiden koirien luokse, osaa kääntyä käskystä risteyksessä oikeaan suuntaan ja pysyä reunassa. Niin "LAISSA KIELLETTY! EI SAA".

Haloooooo?

Oikeasti kyllä suurin osa ihastelee hyvin käyttäytyvää irtiolevaa koiraa.

mua taas ärsyttää tollaset minäminä ja minun koira-ihmiset jotka aattelee olevansa maailman napoja eikä heidän tarvitse fifeineen noudattaa sääntöjä eikä ajatella ihmisiä jotka pelkäävät koiria suunnattomasti. 

Vierailija
222/237 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret/terveet/hyväjalkaiset ihmiset, jotka pysähtyvät liukuportaiden päässä kuin äänettömästi julistaen "katsokaa, minä olen saapunut paikalle" siinä saa sitten survoa itsensä tällaisten ohitse.

Vanhukset/liikuntavammaiset ymmärrän kyllä, että joutuu ottamaan tukea ja siinä menee oma aikansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/237 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin näkee usein pyöräilijöitä ja kävelijöitä, jotka kulkevat tasan tarkasti keskellä tietä. Pyöräilijänä kiva sitten arpoa kummalta puolen ohittaisi. Tätä näkee jokaisena vuodenaikana ja kapeilla ja leveillä pyöräteillä. En ymmärrä mitä tällaisen keskellä kulkijan päässä liikkuu, ajatteleeko että omistaa koko tien? Todella ärsyttävää.

Pelkää liukastuvansa, vrt se edellinen selittelijä :D

Vierailija
224/237 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä-passiivin käyttö, etenkin jos samassa tekstissä käyttää sekaisin sinua ja minua. Monessakin ketjussa huomattua.

Tyyliin:

"Mua ärsyttää se, että kun sä menet kauppaan ja joku ääliö hidastelee kassalla, ja sulla on kova kiire junaan. Pyydät nätisti saisitko mennä ensin ja saat pelkkää mulkoilua. Siinä mulla palaa kyllä päreet!"

Vierailija
225/237 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset tulee huutamaan koiran irtipidosta, jos minulla on koira irti, joka kävelee rauhassa ja hitaasti eteenpäin, maata haistellen, kiinnittämättä huomiota mihinkään ohi menevään, tulee käskystä luokse, pysähtyy käskystä, ei jahtaa luonnoeläimiä eikä mene muiden koirien luokse, osaa kääntyä käskystä risteyksessä oikeaan suuntaan ja pysyä reunassa. Niin "LAISSA KIELLETTY! EI SAA".

Haloooooo?

Oikeasti kyllä suurin osa ihastelee hyvin käyttäytyvää irtiolevaa koiraa.

mua taas ärsyttää tollaset minäminä ja minun koira-ihmiset jotka aattelee olevansa maailman napoja eikä heidän tarvitse fifeineen noudattaa sääntöjä eikä ajatella ihmisiä jotka pelkäävät koiria suunnattomasti. 

Ilmeisesti kiinni oleminen on sama kuin välittömästi kytkettävissä ja käskyllä, siis mettätiellä vaikka ois toi kiinnipitomääräys niin jostain luin, että se merkitsee myös välittömästi pysähtyy ja kytkettävissä. Itsellä koira irti vain uidessa (kun en halua fleksin mukana uida sen perässä), mutta muuten kiinni taajama-alueella koska tämä aikuinen kodinvaihtaja, superkiltti kyllä mutta tosi innokas, ei ole välittömästi kytkettävissä, jos näkee ihanan koirakaverin jonka eleistä huomaa, että sekin haluaisi leikkiä. Silloin muuttuu kuuroksi tai ainakin unohtaa hyvin osaamansa sanan "paikka" merkityksen tämä meidän vekkuli eli kiinni on.

Vierailija
226/237 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3895 kirjoitti:

Naistenvessassa kuppaaminen vaikka on jonoa. Tätä joutuu sietämään erityisesti baarissa. En voi käsittää miten 99% naisista saa kulutettua viisi- kymmenenkin minuuttia pissaamiseen. Kerran yhden kaverin kanssa noiduttiin tätä jalat ristissä vessajonossa ja päätettiin kellottaa toisiltamme ajat. Kumpikin selvisi alle minuutissa.

Tämä! Mua on aina kans ihmetyttänyt, kun 95% naisista viettää joka vessareissulla 5-10min. Tein aiheesta joskus tännekin aloituksen, niin ihmettelin asiaa niin :D Vaustaukset olivat jotain että "kyllähän siinä kestää, kun pitää sukkahousuja nykiä ja rauhassa pissailla ja vuorata pönttöä". Mutta silti en ymmärrä miten vessassa voi mennä yli 5min! Siis vaikka vaihtaisit tamponin tai siteen, tai kakkisit, ei siellä millään mene niin kauaa. Tämä on ikuinen mysteeri!

Jos on ujopissa... :(

Vierailija
227/237 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen yleinen muiden ihmisten huomiotta jättäminen ja erityisesti jääräpäiset, periaatteen ihmiset. "Koska laissa sanotaan näin.." niin sitten toimitaan juuri sen mukaan eikä yhtään ajatellen mikä olisi kaikkien kannalta mukavampaa ja helpompaa. Esim.ohittajat, jotka eivät ohittaessaankaan mene yhtään ylinopeutta, "koska ylinopeus", vaikka ajamalla satasen sijasta 110:ä pääsisivät ohi nopeammin, turvallisemmin ja kaikkien muidenkin liikkumista helpottaen.

Tai juuri tuo jalka-/kevyenliikenteenkäytäväasia, "koska laissa sanotaan, että voin kävellä kummalla puolella tahdon" niin vaikka 90% kävelee siellä oikeassa laidassa niin silti on ihan pakko hannata vastaan ja mennä sitä toista puolta ja tulla muuta liikennettä vastaan, vaikka kaikille sujuvampaa olisi se, et kaikki liikkuisivat samaan suuntaan samaa puolta.

Tai, että aletaan tampata mattoja viikonloppuaamuna heti hiljaisuuden loputtua eikä odottaa vaikka yhdeksään, "koska taloyhtiön mukaan hiljaisuus loppuu kello 7 niin voin tehdä näin". Viis siitä, et suurin osa talosta pitkän työviikon jälkeen haluaisivat nauttia hiljaisuudesta aamulla, kun kerrankin on mahollisuus nukkua tai ihan vaan olla ja nauttia pitkästä, hiljaisesta aamusta.

Mikä sellasia ihmisiä vaivaa, eikö ihan oikeesti edes halua tulla toimeen muiden kanssa, mikä ihmeen pakko on vängätä vastaan ihan periaatteesta?

Vierailija
228/237 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemattomien ihmisten mollaaminen.

Esimerkiksi töissä joillakin on hirveä hinku vuodesta toiseen haukkua harjoittelijat ja kesätyöntekijät "kun ne ei osaa mitään". Millä ihmeen logiikalla ihmisten pitäisi osata ja tietää kaikki asiat yhtä hyvin, kuin työtä 30 vuotta tehneet? Toki jotkut ovat avuttomampia kuin toiset ja joillakin hoksottimet toimii paremmin, mutta tarkoitan nyt sitä kun mitään ei haluta neuvoa eikä kertoa ja suu vaahdossa mollataan jos toinen ei kaikkea tiedä, osaa tai hoksaa. Ärsyttävää, koska harvapa näistä haukkujista on mitään ihmetekijöitä itsekään.

Sama ilmiö myös vapaa-ajan harrastuksissa. Jos joku on ensimmäistä kertaa vaikka salilla, niin johan on kiva naureskella miten tämä ensikertalainen vaikkapa nostaa painoja väärin (tietenkään ei kannata neuvoa). Tai jos joku yrittää ensimmäisen kerran vaikka leipoa tai ihan mitä vain. Joillakin on suuri tarve olla pilkallisesti virnuilemassa, kun tulos ei ole yhtä upea kuin ammattilaisilla tai vähintään haukutaan selän takana avutonta yritystä.

Eikä tuon tarvi minusta olla edes alottelija. Jos on pitkään tehnyt asioita väärin  ilman kenenkään ohjeistamista tai korjausta, vaan ilkkuvat vain niin eihän ihminen siinä opi saati edes kehity mihinkään.  Toiset vain näyttävät hölmöytensä ka kykenemättömyytensä auttamiseen. 

Vierailija
229/237 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, ihmiset joiden "käytöstavat" rajoittuvat lain noudattamiseen. Jos heitä kritisoi vaikka epäkohteliaisuudesta, ääliömäisyydestä tai muiden huomioimattomuudesta, niin heitä ei kiinnosta niin kauan kuin eivät lakia riko. "Ei se rikos ole." "Tämä on vapaa maa." "Missä se kielletään?"

Vielä ärsyttävämpiä ovat tietysti ne, joille lakikaan ei merkitse mitään.

Vierailija
230/237 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ennen lähtöä,ihan sama onko pienempi tai isompi reissu, niin tyypillä onkin yhtäkkiä 100 asiaa mitkä pitää tehdä , ja lähtö venyy ja venyy,,,,

Vierailija
231/237 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseen esittely somessa.

Vierailija
232/237 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa aukaistaan toinen kassa. Ihmiset ryntäävät kuin mullilauma uudelle kassalle. Eivät suinkaan siinä järjrstyksessä kun ovat jonossa. Näin Suomessa. Esim Espanjassa mentiin jonotusjärjestyksessä eikä etuiltu.

Vierailija
233/237 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutoaivastaminen ja 10 kertaa peräkkäin aivastajat.

Ei pestä käsiä kun käydään vessassa tai niistetään.

Kävellään edessä hitaasti ja leveästi.

Nuukailu.

Toisten asioista juoruilu.

Ööö, kuka pystyy kontrolloimaan omia aivastuksia? :D Jos mua aivastuttaa, niin en mä sille mitään voi :D Usein tulee 4-5 aivastusta kerralla, pieni tauko ja sit muutama aivastus lisää. En tiedä mistä johtuu. Varmaan pölystä.

Kyllä sen pystyy estämään esim sulkemalla sieraimet sormillaan. Mua ärsyttää teennäisesti "tsih"- tyyliin aivastavat hienostelijat.

Vierailija
234/237 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten sairaslomien kyttääjät. Meillä on töissä yksi tällainen.

Jos olen esim. kymmenen päivää peräkkäin kuumeessa ja ihan lääkärin määräämällä sairaslomalla, ei se silti tarkoita sitä, että voisin vain maata sängyssä kaikki päivät. Voin joutua ajamaan autoa, käymään ruokakaupassa, labrassa tai voin joutua käyttämään samaan tautiin sairastunutta lasta lääkärissä, mikäli perheessä tällä viikolla vain yksi aikuinen kotona.

Pari vuotta sitten minulle tehtiin minulle jalkaleikkaus, jonka seurauksena en saanut rehkiä, ehkä istua paikallani, vaan sain ohjeeksi olla mahdollisimman paljon liikkeellä ja tehdä useita pieniä kävelylenkkejä päivässä kahden viikon sairasloman ajan. Siitähän sitten riemu repesi, kun työkaveri oli nähnyt minut kaupungilla ostoskassien kanssa.

Kukaan muu ei koskaan ole yhtä sairas kuin hän ja kaikkien muiden sairaslomissa on aina jotain epäilyttävää.

Vierailija
235/237 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka tulevat puuttumaan lapsen käytökseen ja "kasvattamaan", VAIKKA lapsen vanhempi on jo paikalla hoitamassa tilannetta!

Ymmärrän kyllä lasten komentamisen jos vanhempi ei ole paikalla tai ei puutu mitenkään, jos lapsi esim. tuhoaa paikkoja.

Mutta siis kun vanhempi ON JO paikalla puhuttamassa lasta, niin nämä jotkut tulevat viereen hössöttämään omasta puolestaan "eihän noin sovi, ei noin tehdä, sovitaanko nyt että..." Ja se vain vaikeuttaa tilanteen hoitamista.

Tai vaikka vain yrittävät "auttaa", että "kuuntelepas nyt äitiä, tottelepas nyt äitiä", niin ei se auta mitään! Sekoittaa vain lisää!

Vierailija
236/237 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punastelusta huomauttelu. Jos ihminen punastuu, hän on yleensä muutenkin kiusaantunut. Siihen ei enää tarvita toista ihmistä kailottamaan kovaan ääneen, mikä punan sävy on tällä kertaa kasvoilla.

Tämä on kyllä todella ikävää. Mitä nämä kommentoijat oikein hakevat sillä kun sanovat vaikka että "sä oot ihan punainen!". Mitä he odottavat että vastaan? "Joo, tiedän"?

Huomauttelun saa loppumaan, kun sanoo: ai , olet muuten hyvin usein vihreä, mutta fiksuna ihmisenä en ole siitä aikaisemmin huomauttanut.

Vierailija
237/237 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sen taas tajusin -hitaat ihmiset saavat hermot todella koetukselle! Liukukäytävä-käyttäytyminen on ihan käsittämätöntä, etenkin kun ne ovat ihan älyttömän hitaita ja siinä sitten vaan seisoskellaan sen sijaan, että kävelisi sitä käytävää eteenpäin. Ok, ei oo pakko kävellä, mut jos vain seisoskelet siinä niin älä tuki koko käytävää! Tänäänkin oli kokonainen perhe seisoskelemassa ja tukkimassa koko liukukäytävän sen sijaan, että olisivat olleet kaikki oikeassa laidassa niin, että muut pääsisivät halutessaan ohi. Jälleen kerran näitä tapauksia, jotka eivät osaa ajatella muita ihmisiä. Usein vielä tuhahtelevat, jos yrittää päästä ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi