Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten ärsyttäviä toimintatapoja/ominaisuuksia

Vierailija
08.06.2017 |

Luetellaan tähän ketjuun ihmisten ärsyttäviä toimintatapoja tai ominaisuuksia.

Kannattaa muuten laittaa yksi asia per viesti niin on helpompi antaa peukkuja.

Minä sanon: Se kun ihmiset levittelee tavaroitaan bussissa - sitten kun bussi jarruttaa tai kaasuttaa yhtäkkiä niin tavarat lentää kaaressa toiselle puolelle bussia tai ihan mihin vaan.

Kommentit (237)

Vierailija
121/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka suussa puhuminen.  Ja se, että laittaa käden suun eteen puhuessaan ruoka suussa ei kovasti paranna tilannetta. 

Vierailija
122/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räkiminen. Jotenkuten voin sen vielä sietää ulkotiloissa, mutta kun nykyään porukka räkii aivolimojaan jopa kauppojen lattioille >:(

Ja jos sitä räkimistä harrastaakin ulkona, niin onko se pakko tehdä asfaltille? Siinäpä ne tuotokset sitten oikein hyvin näkyvät. Jos on pakko sylkeä, niin voisi kohdistaa sen vaikkapa nurmikolle/lumihankeen (riippuen tietenkin vuodenajasta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonon ohitus, tätä tapahtuu koko ajan. Siis haloo??? Jono on jono eikä moottoritie jossa voi ohittaa miten huvittaa. Viimeksi rautatieasemalla jollain papparaisella kesti ikuisuus ostaa automaatista lippu. Olin varannut aikaa lipun ostoon koska ikinä ei voi tietää kuka muukin on päättänyt lähteä matkalle. Yhtäkkiä joku nuori ylimeikattu nainen vain pokkana yrittää mennä ohi. Annoin sille jäätävän katseen jolloin se kysyi saako mennä ohi juna menee 3minuutin kuluttua. No voi voi. Kannattaisiko vähän suunnitella. Tätä on myös sattunut kirjakaupassa ja eläinlääkärillä. Jonkun miehen hurtta nyt vaan oli niiiiiin paljon tärkeämpi kuin omani.

Vierailija
124/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibioottien jatkuva käyttä. Siis oikeasti, vähän kun on yskää/flunssaa niin haetaan kuuri.

Minulla tuttu perhe jotka ovat jatkuvasti kipeänä ja aina antibiootti-kuurilla. Myös tällä hetkellä osa perheestä on kuurilla, osa varmuuden vuoksi jos on vaikka bakteerit tarttuneet. Perheen äiti ja isä ovat lääkäreitä. Huoh...

Vierailija
125/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää semmoinen paskahousuisuus, että ei uskalleta sanoa mitään, vaikka nähtäisiin että jollakin on joku asia pielessä. Joku joka on vessassa on kuulutettu lääkäriin. Tämän palattua vessasta kukaan ei sano mitään, että anteeksi, kuuluttikohan lekuri just sut sisään. Ei. Ei jumalauta uskalleta sanoa mitään.

Tai jos joku asia on jossain vinksallaan, niin ei, ei yksikään ihminen vahingossakaan ajattele, että itse voisi tehdä asialle jotain vaan tyyliin ei kuulu mulle.

Vierailija
126/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jos pikaruokaravintolassa jättää tarjottimensa ja roskansa levälleen pöytään ja vaan lähtee, vaikka lapsikin tietää, että siellä on ne roskikset ja paikat mihin tarjottimet pitäisi viedä, eikä todellakaan ole iso vaiva viedä sitä tarjotinta. "No siitähän noille maksetaan et ne siivoo höhö". Eikä makseta, urpo! Jos haluat sellaista palvelua, että kaikki siivotaan puolestasi, niin MENET RAVINTOLAAN MISSÄ TARJOILU SISÄLTYY HINTAAN etkä pikaruokapaikkaan. Tuollainen porsastelu vain ottaa päähän kaikkia seuraavia asiakkaita, kun haluaisivat ihan istua siihen vapaaksi jätettyyn pöytään ilman että joutuu ensin siirtämään sinun roskiasi pois. Pahimpia ovat ne urpot jotka vielä perustelevat laiskuuttaan sillä, että "jos useampi tekisi tätä, niin noihin palkattaisiin lisää henkilökuntaa, ja sitten saisi palvelua". Sori vaan, mutta ei se bisnes toimi niin. Pikaruokapaikoissa vedetään minimillä, eikä palkata lisää ihmisiä perseilevien asiakkaiden takia juuri siksi, että ne ovat isoja pikaruokaketjuja, joissa kaikkia puljuja vedetään samalla periaatteella. Eikä näitä periaatteita tulla muuttamaan siksi, että jotkut asiakkaat eivät osaa alkeellisia käytöstapoja. Vaikka tekisit kuinka vuodesta toiseen samassa hesessä tuota urpoilua, vaikeutat vain niiden parin vuorossa olevan työntekijän ja seuraavien asiakkaiden olemista, etkä millään tasolla kasvata työvoimaa. "mut jos kaikki tekisivät..." EIVÄT TEE. Koska suurin osa ihmisistä ymmärtää valita ruokapaikkansa sen mukaan, millaista ruokaa ja palvelua haluaa, ja tajuaa mikä kuuluu hintaan, eikä yritä "tinkiä" hintaan omalla perseilyllään sellaista, mikä ei konseptiin kuulu.

Vierailija
127/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään muuta en toisilta ihmisiltä niin paljon vihaa ja halveksu kuin valehtelemista. Onneksi olen päässyt eroon tuollaisista ihmisistä elämässäni. Nykyään se on kerrasta poikki, valehtele mulle ja se on bye bye.

Täsmälleen sama minulla. Kaikkea ei tarvi kertoa jos ei halua, mutta ihan periaatteesta halveksin jos joku vaikka sanoo juovansa teetä aamuisin kahvin sijaan vaikka joksikin oikeasti kahvia - olkoonkin, että tämä asia ei minun elämääni vaikuta mitenkään. Valehtelu on joka mittakaavassa toisen aliarvioimista ja halveksimista.

Vierailija
128/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka tulevat leffateatteriin vasta siinä vaiheessa, kun elokuva on jo alkanut. Ei edes mainosten aikana, vaan silloin kun itse leffa on jo alkanut. Ja tottakai siellä pimeässä sitten harppovat kaikkien päälle ja yli, kun se paikka mille on tulossa myöhässä on ihan keskellä jotain riviä.

Samoin ihmiset, jotka eivät malta pitää kännykkää äänettömällä ja taskuissaan edes elokuvan ajan. Aina joku vieressä istuva katsoo mukamas vaivihkaa kelloa/viestejä/naamaansa/mitä nyt ikinä siitä puhelimesta, ja sen puhelimen näytön valo sokaisee kaikki vieressä istujat siellä pimeässä teatterissa.

Vierailija
129/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän törmää usein Facebookin ruokaryhmissä: jos joku kysyy mikä olisi paras kaupasta ostettava elintarvike, vaikkapa hillo, niin joku tulee aina pätemään, että kyllä  se itsetehty hillo on parasta. Voi ollakin, mutta sitä ei nyt kysytty. Tai sitten tullaan mainitsemaan kuinka ei itse käytä sokeria tms kysymykseen liittymätöntä omien valintojensa korostamista.

Vierailija
130/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun pyöräilet ja edessä olevat kävelee leveästi, sitten kun soitan kelloa niin vedetään liinat kiinni ja käännytään katsomaan kuka sieltä on tulossa. Eli joka tapauksessa kaikki joudutaan pysähtymään ja sumplimaan kuka menee mistäkin, kun ihannetilanteessa kävelijät voisivat siirtyä reippaasti toiseen sivuun eikä kenenkään tarvitse pysähtyä.

Ja en kyllä rupea soittamaan kelloa jokaiselle tallaajalle, jonka ohitan, sitähän saisi olla soittamassa koko ajan. Oletuksena on, että kävelijät tajuavat, että takaa saattaa tulla pyöräilijä ja kävelevät kadulla niin, että heidän ohitseen pääsee vaivattomasti ja ilman, että siitä tarvitsee mitenkään erikseen ilmoitella.

Ymmärrän kyllä pointtisi, mutta on myös toinen ääripää. Eli pyöräilijät, jotka tykkäävät vallata kävelytietä. Kerran kävelin aika reunassa ( tosin piti väistellä sitä koiran paskaa välissä, en kuitenkaan kävellyt keskellä tietä). Sitten takaa alkoi kuulua pyörän pirinää. Kävelin reunalla eikä se loppunut. Pian ohi meni 2 nuorta ihmistä rinnatusten pyörällä. En tiedä olisiko pitänyt heidän mukaan sitten ojassa kävellä, että mahtuvat rinnatusten pyöräilemään jalkakäytävällä.

Vierailija
131/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoaseman matkatavarahihna. Pitääkö sinne päästää lapset sähläämään, tai ylipäätään koko perhe. Se on ensinnäkin vaarallinen, ja sit toisekseen ei ole yks ja kaks kertaa kun olen taklannut jonku taaperon jaloista ku ryntään hakemaan laukkua. Kun en pääse viittä metriä lähemmäs niitten kakaroitten takia.

Vierailija
132/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tulee huutamaan koiran irtipidosta, jos minulla on koira irti, joka kävelee rauhassa ja hitaasti eteenpäin, maata haistellen, kiinnittämättä huomiota mihinkään ohi menevään, tulee käskystä luokse, pysähtyy käskystä, ei jahtaa luonnoeläimiä eikä mene muiden koirien luokse, osaa kääntyä käskystä risteyksessä oikeaan suuntaan ja pysyä reunassa. Niin "LAISSA KIELLETTY! EI SAA".

Haloooooo?

Oikeasti kyllä suurin osa ihastelee hyvin käyttäytyvää irtiolevaa koiraa.

Vierailija
133/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen kauppojen perhepaikoille parkkeeraavat perheettömät ihmiset, tyyliin vanhukset jotka eivät mukamas jaksa kävellä (helpompi vaihtoehto ilmeisesti kuin invalätkän hankkiminen) ja kikattavat teinit. Miksei se "vain lapsiperheille" mene jakeluun?

Vierailija
134/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isojen kauppojen perhepaikoille parkkeeraavat perheettömät ihmiset, tyyliin vanhukset jotka eivät mukamas jaksa kävellä (helpompi vaihtoehto ilmeisesti kuin invalätkän hankkiminen) ja kikattavat teinit. Miksei se "vain lapsiperheille" mene jakeluun?

Minusta ihan ok että vanhuksetkin noita käyttää, lapsiperheillä on kuitenkin yleensä terveet ja vetreät jalat joilla liikkua.

Vierailija
135/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käteen/nyrkkiin räkiminen ja yskiminen. Oksennus!!!!!!

Siis yskiikö ihmiset muualle kuin kyynärtaipeeseen?

Minusta pahempi nämä jotka ihan kaupassakin ilman mitään estettä antaa nesteiden pärskyä nenästä ja suusta kahvoille ja ruokatarvikkeille. Oksettavaa.

Vierailija
136/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etanat VEKS moottoritien ohituskaistalta. Pysy oikealla jos et löydä autosi kaasupoljinta. Joka ikinen päivä näkee tilanteita, kun joku autuaasti köröttelee ohituskaistaa aiheuttaen hetkessä letkan peräänsä. 

Ylinopeuden ajajat pois liikenteestä! Ohituskaistalla pitää ajaa rajoitusten mukaan, vaikka olisikin ohittamassa.

Vierailija
137/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3895 kirjoitti:

Naistenvessassa kuppaaminen vaikka on jonoa. Tätä joutuu sietämään erityisesti baarissa. En voi käsittää miten 99% naisista saa kulutettua viisi- kymmenenkin minuuttia pissaamiseen. Kerran yhden kaverin kanssa noiduttiin tätä jalat ristissä vessajonossa ja päätettiin kellottaa toisiltamme ajat. Kumpikin selvisi alle minuutissa.

Tämä! Mua on aina kans ihmetyttänyt, kun 95% naisista viettää joka vessareissulla 5-10min. Tein aiheesta joskus tännekin aloituksen, niin ihmettelin asiaa niin :D Vaustaukset olivat jotain että "kyllähän siinä kestää, kun pitää sukkahousuja nykiä ja rauhassa pissailla ja vuorata pönttöä". Mutta silti en ymmärrä miten vessassa voi mennä yli 5min! Siis vaikka vaihtaisit tamponin tai siteen, tai kakkisit, ei siellä millään mene niin kauaa. Tämä on ikuinen mysteeri!

Kyllä mulla kakkiessa voi mennä se 5 minuuttia helpostikin :D en plärää puhelinta tai mitään, mutta julkisilla paikoilla jos on kova hätä, niin silti saattaa alkaa ujostuttaa ja/tai kakka on kovaa ja vaikeasti ulos punnerrettavissa :DD

Vierailija
138/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanha julkisissa puhelimeen puhuja. Suuri sosiaalinen ahdistus niin kailotin poikaystävälle ties mitä ettei kukaan kuulisi että olen jopa yksinäinen. Ärsyttää samankaltaiset tapaukset suunnattomasti, mutta jotenkin voi ymmärtää nykyisin, ehkä

Vierailija
139/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutoaivastaminen ja 10 kertaa peräkkäin aivastajat.

Ei pestä käsiä kun käydään vessassa tai niistetään.

Kävellään edessä hitaasti ja leveästi.

Nuukailu.

Toisten asioista juoruilu.

Vierailija
140/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kurittomien ja kasvattamattomien pikkukakaroiden äidit ja ne kakarat; pennut huutaa ja riehuu kaupoissa, ravintoloissa, junassa ja jokapaikassa.

Ei vaivaudu nykymutsit komentamaan. Kun kakaralle sanoo ettei revi tai töni kassajonossa tms niin nykymutsi on niin vittuuntunut.

Vastemielistä roskasakkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän