Onko kukaan koittanut Oslo Skin Lab:n juotavaa kollageenijauhetta?
Haluaisin tilata ja koittaa, mutta uskaltaako? Onko kellään vielä kokemuksia tästä rypyt siloittavasta "ihmeaineesta"?? :D
http://www.iltalehti.fi/oslo-skin-lab/201706080084212_oi.shtml
Kommentit (50)
Valmistettu naudan nahasta.
Alli
Itse käyttänyt nyt viikon, huomaan ainakin et iho on kirkastunut ihan selkeästi. En usko et olevassa oleviin ryppyihin auttaa mutta toivon et auttaa ettei uusia tuu niin helposti.
En tiedä tuosta Oslo Skin Labista mutta Vivanian kalakollageenin olen huomannut hyödylliseksi atooppiselle iholleni. Mulla on kaulalla todella ohutta ihoa ja kun en käytä kollageenituotteita, sen näkee erityisesti tuon kohdan ohenemisena ja rypistymisenä. Olen vasta 40, joten en ole valmis ennenaikaiseen ikääntymiseen. Tiedän ei-ulkonäkökeskeisiä miehiäkin, jotka käyttävät kollageenia herkän ihon vahvistamiseksi. Entinen työkaveri vannoo OSL:n tuotteen nimiin.
Vierailija kirjoitti:
K-kaupasta alle 20€ pullo Vivania kollageenia, sama hydrolysoitu muoto. Kohta 2vko juonut mutta en naaman vaan nivelten takia, kokeilen oisko apua kun fysioterapeutti suositteli. Palaan kertomaan jos siinä sivussa kaunistun.
Toimiko?
Olen 67-vuotias mummeli. Ihonhoito on jäänyt eläkkeellä ollessani hunningolle. Silti ihoni on kosmetologin mukaan hyväkuntoinen ja minulla ei ole montaa ryppyjä. Syynä se että en ole koskaan, en edes nuorena ottanut aurinkoa kasvoilleni. Aurinko vanhentaa ihoa joten suojatkaa iho kesäisin hyvin
Kokeilin tätä tuotetta ja ihan hyvään kuntoon iho tuli. Jos tuotteessa vaikuttava ainesosa on kollageeni, niin ajaa saman asian.
Kollageeni pulveri on aivan llian voimakas ja vatsa meni ihan sekaisin.
Sieltä samaisesta vatsalaukusta ne terveelliset ruuat ja vitamiinitkin matkaavat ihoon.
minä olen käyttänyt nyt pian 2 v tätä kollageenia ja voin vakuuttaa, että kyllä on ollut hyötyä.
ensinmäiset muutokset näin noin vuoden kuluttua selvästi ja ne oli kämmenselät:) sitä sitten ihmettelin ihastuksissani ja kyllä näkyy koko käsivarsien ihokin sokeutuneen. Myös kasvot . En minä nyt 30 vuotiaalta ole alkanut näyttämään , mutta taatusti nuoremmalta kuin 2 vuotta sitten . Tuloksia en tosiaankaan kuvitellut tulevan kuukauden jälkeen . Se olisi ollut puppua. Niin ja siis ikää nyt 53 v :)
Tätä naudannahkajauhetta ovat somen influensserit mainostaneet jo vuosia. Siitä ei ole tullut mitään ankaraa kritiikkiä tyyliin Happy Flops-mainokset, joista nousi isot otsikot, kun julkkikset niitä kehui.
Itselläni on nuo Flopsit ja ne ovat kyllä mukavat ja astetta paremmat kuin halpahallin viiden euron läpykkäät, jotka nekin valmistetaan Kiinassa.
Minusta Oslo Skin Labin mainostaminen on paljon kyseenalaisempaa, koska tuotteilla ei ole mitään tehoa. Niillä ei tee mitään.
Flopseilla on sentään mukaa kävellä.
Kollageenin syömisestä ei ole minkään maailman hyötyä ihan pelkästään jo sillä perusteella, että se on proteiini, eivätkä proteiinit sellaisenaan läpäise suolistoepiteeliä päästäkseen verenkiertoon, vaan ne täytyy pilkkoa aminohapoiksi. Myös kollageeni täytyy pilkkoa aminohapoiksi, mikä tapahtuu jo vatsalaukussa ja jatkuu vielä ohutsuolessa. Toki aminohapoista rakennetaan kollageenia soluissa, mutta solut eivät rakenna sitä yli tarpeen.
Lyhyt virsi kaunis: Kollageeni ei läpäise ruuansulatuselimistöä, eikä siitä näin ollen ole lainkaan sellaista hyötyä syötynä, mitä sillä haetaan.