Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40 v mies on nykyää naisille ilmaa

Vierailija
19.11.2025 |

Tuntuu et kaikki  nuoret miehet nykyään saa naisia. Oon itse 40 v mies ja en ruma ja lihavakaa. Ei naiset katso ees päälle eikä kiinnostu. Annan olla. Yksin pärjää.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mus on vikaa. Urheilen ja 2 työtä ja rahaa että pärjään.

Vierailija
2/18 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua naisia. Pitäskö mun olla kuntoileva chad

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita poika kuva, muuten ei uskota.

Vierailija
4/18 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. 40 v nainen on aina ollut miehille ilmaa.

Vierailija
5/18 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se iästä johdu.

Vierailija
6/18 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä se johtuu? Baaris on vaa 20 naisia ylikin. Ei niitä kiinnosta 40v mies ei niitä vain kiinnosta ollenkaan

Vierailija
7/18 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Se on sama kuin omaisuuden kanssa. Se top 1% saa melkein kaikki muijat. Alimmat 80% eivät saa mitään.

Vierailija
8/18 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mää työtön ja käy leipäjonossa siis en ole alimman tason mies. Miksi siis en kiinnosta naisia?

Vierailija
9/18 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siis naisia vaivaa nykyään??

Vierailija
10/18 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä juttu ku olen komea ja pitkä

Vierailija
11/18 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meen ettiin naista.

Vierailija
12/18 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa 40-vuotias fiksu mies. Mutta katsotlo muhun päin?

T: N 49

Vierailija
13/18 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä eri kokemus. Oon 50, ja naiset 29 ylöspäin kiinnostuu. Oon vaan tosi ronkeli nykyään, 8 vuotta sinkkuna.

Vierailija
14/18 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teethän tuttavuutta ikäistesi naisten kanssa, etkä parikymppisten. Huomaa myös ihan tavalliset naiset. Olethan kohtelias ja huolehdit hygieniasta. Hymyile, juttele ihmisille. Tsemppiä, kivoja kohtaamisia!

Vierailija
15/18 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki  vaan  ja  sulla  voi  olla  tekemistä  jopa  usean  mimmin  kanssa .  Varaudu  kaikkeen  kuitenkin ,  maailma  on  ihmeellinen ;  töistä ,  kaupasta ,  bussista ,  hissistä ,  muutto-avusta ..  jokainen  päivä  on  yllätys .

Vierailija
16/18 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen nainen saa kenet vaan. Jopa 50-70 vuotiaat on kuumaa kamaa. Parikymppisetkin kiinnostuu. On helppoo olla nainen.

Vierailija
17/18 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun kokemus on päinvastainen. 20 vuotiaasta asti saman naisen kanssa. Kauaa ei tarvinnut etsiä. Ikää 42 jaa uusi suhde 2v vanha. En ennen sitä tajunnut, mutta uusi nainen on saanut näkemään, että minua tuijotetaan kaduilla ja kaupoissa. Monesti olen keskustellut jonkun kanssa ja uusi puoliso kysyi, että huomasitko, että se flirttasi sun kanssa. Nuorena ei kyllä vientiä ollut. Toki tässä välissä oon kasvattanut parran ja olen miehekkäämmän näköinen. Statustakin on, mutta mistä se random ohikulkija sen voi tietää.

Summasummarum. Naisten flirtti ja kiinnostus on meihille vähän vaikea ymmärtää ja huomata. Se on äänen painoissa, kehon asennoisss, silmissä jne.

M42

Vierailija
18/18 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on osittain sama kokemus. Useampi nainen on kyllä osoitranut kiinnostusta ja halya ja valmiutta olla kaverini, jokunen jopa ystävystynyt kanssani.

Mutta seuraavaksi tulee se, mikä on vaivannut midltäni saanut oloni hetkittäin surkeaksi.

Kysymys siitä, että miksiven ole saanut mahdollisuuttavkohdata ja löytää sitä yhtä ja erityistä? Siis häntä jonka kanssa voisimme yhteisymmärryksessä edetä ja muodostaa, jotain sellaista kuin parisuhde.

Kun olen kai vähän konservatiivi kun koen ja tunnen, että jotkut asiat kuuluvat parisuhteeseen, eivätkä oke sellaisia, jotka osaisin kokea tai jakaa kaverin tai ystäväni.  kanssa 

En vaikka paljon olen voinut ja saanutkin kokeavyhdessä ja erikseen heidän kanssa, joista kokemuksista olen mittaamattoman kiitolliinen. 

En osaa ajatella, että kaveruudet ha ystävyydet naisten kanssa olisivat se hinta, konka koutuisin miehenä maksamaan siitä, että olen saanut ikisinkun kohtalon tässä maailmassa. Vaikka vielä haluan uskoa rakkauteen. Mutta sitäkin on onnekseni muutoinkin kuin vain parisuhteessa ollut onneni kokea tai tuntea. Ei varmasti samaa kuin se, minkä voisi kokea sen yhden ja erityisen kanssa mutta jotain erinomaisen merkittävää js voimaannuttavaa silti