Onko kukaan koittanut Oslo Skin Lab:n juotavaa kollageenijauhetta?
Haluaisin tilata ja koittaa, mutta uskaltaako? Onko kellään vielä kokemuksia tästä rypyt siloittavasta "ihmeaineesta"?? :D
http://www.iltalehti.fi/oslo-skin-lab/201706080084212_oi.shtml
Kommentit (50)
Tänään tuli eka satsi postissa puoleen hintaan, eikö kenelläkään ole oikeasti positiivista sanottavaa tästä?
Kaupasta saa grlatiinijauhetta leivintarvikehyllystä ja se ajaa saman asian.
Vierailija kirjoitti:
Kaupasta saa grlatiinijauhetta leivintarvikehyllystä ja se ajaa saman asian.
Se ajaa tosiaan saman asian, ja on jopa tehokkaampaa.
Sitten voi myös keitellä esim. kananjaloista liemen, joka on täynnä kollageenia, kananjalkoja saa aasiakaupoista pakasteena. Tai ihan mistä vaan eläinpalasta, jossa on paljon sidekudosta (jotkut possun sorkat esim.). Myös lihahyytelö toimii, jos joku tykkää siitä.
Ei ole pakko ostaa lisäravinteita, jos haluaa kokeilla kollageenin vaikutusta niveliin, ihoon, vatsaan jne.
En osaa sanoa vaikuttaako nämä kollageenit varsinaisesti ryppyjen muodostumiseen tai vähentääkö jo syntyneitä juonteita, kun minulla ei niitä vielä ole, mutta voin omalla kohdallani sanoa että tämän vuoden aikana mitä olen käyttänyt oslo skin lab kollageenia niin ihoni on muuttunut kauttaaltaan koko vartalossa aivan eri pehmeäksi joka on huomattava vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan kommentoida tätä jos muilla vaikka olisi samankaltaisia havaintoja. Myönnän sortuneeni tähän ja olen syönyt vasta pari viikkoa tuotetta joten ei havaintoja ihossa mutta...jotain havaintoja oli heti havaittavissa kyllä ja ne ihmetyttävät kovasti. Siis enemmänkin laittavat epäilemään koko tuotteen tehoa.
Kehdanneeko edes kertoa että joku minulla kiinteytyi kyllä heti ja vaikutus pysyy ja on merkittävä. Nimittäin se kakkostuote...arvanette oikein. Eli vaikutusta todella on mutta näinköhän ihan sitten sielä missä pitäisi, vai voiko tuosta tulkita siltikään yhtään mitään? Imeytyykö osa siltikin vaikka ilmiselvästi tulee 'läpi', hyvinkin kiinteänä. Tiedä sitten mitä uskoa.
Mutta ihmettelen jos kukaa muu ei ole huomannut samaa vaikutusta?Siis paskako tuli kiinteämmäksi vai mikä? Miksi et voi kirjoittaa suoraan? "Kakkostuote", ei juma! Ekana tuli mieleen, että pillu kiinteytyi.. no joo.
Ei juma, niinpä. Mulla tuli ekana mieleen että se kalu kiinteytyi, siis ryhdistyi pysyvästi 😁😂😂
”Lab:n”. Voi nyt helvetti soikoon. Voisit vaikka google:ttaa suomen alkeet näin alkuun.
Ei kannata tilata.
Iteselläni meni nivelet huonoon kuntoon tästä. !😡
Ostakke ostakke!
Myyjäkin nauraa rahastettaville.
Lähetä rahaa minullekin! Paljoonko olisit valmis?
SannaEt kirjoitti:
Kyllä kollageenivalmisteet vaikuttavat.
Keho tarvitsee kollageenia, ja kun ihminen vanhenee, luontainen kollageenin tuotanto heikkenee. Ravintolisien kollageeni on hydrolysoitu, eli se on valmiiksi oikeassa peptidimuodossa, jolloin elimistö pystyy sen hyödyntämään.
Oslo Skin Lab Solutionille on olemassa vaihtoehtoja. Käytän monipuolista kapselimuotoista valmistetta, joka sisältää neljä eri kollageenityyppiä sekä hyaluronihappoa. Ja joka maksaa neljälsosan OSL Solutionin hinnasta. Dokumentoitu ja kuvia täällä: https://sannaetna.blogspot.com/p/kollageenijauhe-iho.html
Hmm. Eiköhän kyseessä ole tuo hyaluronihappo, joka on toiminut. That's all. Sillähän on tuo uurteita "silottava" ominaisuus eli suomeksi: täyttää/turvottaa rypyt. En sijoittaisi penniäkään noihin kollageenivalmisteisiin.
K-kaupasta alle 20€ pullo Vivania kollageenia, sama hydrolysoitu muoto. Kohta 2vko juonut mutta en naaman vaan nivelten takia, kokeilen oisko apua kun fysioterapeutti suositteli. Palaan kertomaan jos siinä sivussa kaunistun.
Eikös nuo ole myös epäeettisesti valmistettuja! Sikiöistä tms.? Älkää ostako. Miksi ihan koulutetut bloggaajat näitäkin mainostaa?!
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuo ole myös epäeettisesti valmistettuja! Sikiöistä tms.? Älkää ostako. Miksi ihan koulutetut bloggaajat näitäkin mainostaa?!
Siis eläinten sikiöistä tarkoitin!
Olin töissä terveystuotekaupassa joten näitä tuli testailtua. Oslo Skin Labin tuotetta olen kokeillut vain yhden pussin, mikään ei (onneksi?) kiinteytynyt. Vivaniaa join kolme pulloa, ei vaikutusta ihoon mutta maistui hyvältä ja paransi suoliston kuntoa. Jotain kolmatta kollageenituotetta käytin paketin ja siitä niveleni pitivät, naama pysyi ihan entisellään.
Riittävä määrä C-vitamiinia stimuloi kollageenin tuotantoa. Omaan 40v. naamaan (väri, kiinteys) on suurin vaikutus ollut päivittäin nautitulla smoothielitralla.
Itse en ole kokeillut tuota, mutta Vivanian Beauty Shot (myynnissä esim. Sokoksella) on ainakin itsellä toiminut tosi hyvin! Iho kiinteytyi huomattavasti muutaman viikon jälkeen (oisko ollut kuukausi-puolitoista kuukautta?). Olen nyt käyttänyt sitä reilusti yli puoli vuotta, ja olen tyytyväinen 🙂
K-kaupasta alle 20€ pullo Vivania kollageenia, sama hydrolysoitu muoto. Kohta 2vko juonut mutta en naaman vaan nivelten takia, kokeilen oisko apua kun fysioterapeutti suositteli. Palaan kertomaan jos siinä sivussa kaunistun.
Prismasta ja myös Life kaupasta löytyy mm suomalaista Puhdas- kollageenia.
Olen syönyt sitä jo 3 vuotta.
Kyllä vaikuttaa minusta ainakin siten että
en tarvitse enää kasvorasvoja.
Myös emätin pysyy kunnossa paremmin ja seksi sujuu ilman voiteita. Olen 66v.
Suositaan kotimaista Puhdas- kollageenia. Tyrniä seassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan kommentoida tätä jos muilla vaikka olisi samankaltaisia havaintoja. Myönnän sortuneeni tähän ja olen syönyt vasta pari viikkoa tuotetta joten ei havaintoja ihossa mutta...jotain havaintoja oli heti havaittavissa kyllä ja ne ihmetyttävät kovasti. Siis enemmänkin laittavat epäilemään koko tuotteen tehoa.
Kehdanneeko edes kertoa että joku minulla kiinteytyi kyllä heti ja vaikutus pysyy ja on merkittävä. Nimittäin se kakkostuote...arvanette oikein. Eli vaikutusta todella on mutta näinköhän ihan sitten sielä missä pitäisi, vai voiko tuosta tulkita siltikään yhtään mitään? Imeytyykö osa siltikin vaikka ilmiselvästi tulee 'läpi', hyvinkin kiinteänä. Tiedä sitten mitä uskoa.
Mutta ihmettelen jos kukaa muu ei ole huomannut samaa vaikutusta?Siis paskako tuli kiinteämmäksi vai mikä? Miksi et voi kirjoittaa suoraan? "Kakkostuote", ei juma! Ekana tuli mieleen, että pillu kiinteytyi.. no joo.
Minä taas sain käsityksen nopealla lukemalla, että nämä OsloKollageenit ei ole kiinteyttänyt, mutta lätkimällä spermaa naamaan on kiinyeytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas sain käsityksen nopealla lukemalla, että nämä OsloKollageenit ei ole kiinteyttänyt, mutta lätkimällä spermaa naamaan on kiinyeytynyt.
Mistä sitä spermaa voi saada? Voiko tilata netistä!
Kyllä kollageenivalmisteet vaikuttavat.
Keho tarvitsee kollageenia, ja kun ihminen vanhenee, luontainen kollageenin tuotanto heikkenee. Ravintolisien kollageeni on hydrolysoitu, eli se on valmiiksi oikeassa peptidimuodossa, jolloin elimistö pystyy sen hyödyntämään.
Oslo Skin Lab Solutionille on olemassa vaihtoehtoja. Käytän monipuolista kapselimuotoista valmistetta, joka sisältää neljä eri kollageenityyppiä sekä hyaluronihappoa. Ja joka maksaa neljälsosan OSL Solutionin hinnasta. Dokumentoitu ja kuvia täällä: https://sannaetna.blogspot.com/p/kollageenijauhe-iho.html