Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen ongelma joillekin naisille on se että mies pissaa istualtaan?

Vierailija
08.06.2017 |

Kerroin eilen ystävilleni, että uusi miestuttavuuteni on ihana ja komea ja fiksu ja tähän saakka kaikki oli hyvin, mutta kun sanoin, että on niin siisti, että pissaakin istualtaan, ystäväni räjähtivät nauruun. Okei, alkoholilla oli ehkä osuutta asiaan reaktioon, mutta loukkaannuin mieheni puolesta ivallisesta suhtautumisesta. Mikä miehinen ilmeisesti opettamisen ja palkitsemisen arvoinen kunnia-asia on kusta seisaaltaan?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh. Minulla on ollut kaksi aviomiesta, molemmat pissaa istualtaa. Pojat myös. Outo aloitus.

Vierailija
102/104 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin, että julkiset vessat jaettaisiin sen mukaan, pissaako istualtaan vai seisaaltaan. Kaikki leijupissaajat, seistenkusijat ja muut voisivat käydä roiskimassa omissa vessoissaan ja meille istujille jäisi ne siistit vessat. Valitettavasti varmaan vaan kävisi niin, että seisojat kävisi istujien vessoissa, koska siellä on miellyttävämpi käydä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivoisin, että julkiset vessat jaettaisiin sen mukaan, pissaako istualtaan vai seisaaltaan. Kaikki leijupissaajat, seistenkusijat ja muut voisivat käydä roiskimassa omissa vessoissaan ja meille istujille jäisi ne siistit vessat. Valitettavasti varmaan vaan kävisi niin, että seisojat kävisi istujien vessoissa, koska siellä on miellyttävämpi käydä 

Pöntön kohdalle korkeusrajoitin, ts. alas laskettu katto niin ettei siinä mahdu seisomaan. Saa lattialle kusijat kahlata keskenään.

Vierailija
104/104 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskon aina käteen jottei kuulu plumpsahdusta. Kusen nurkkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän