Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen ongelma joillekin naisille on se että mies pissaa istualtaan?

Vierailija
08.06.2017 |

Kerroin eilen ystävilleni, että uusi miestuttavuuteni on ihana ja komea ja fiksu ja tähän saakka kaikki oli hyvin, mutta kun sanoin, että on niin siisti, että pissaakin istualtaan, ystäväni räjähtivät nauruun. Okei, alkoholilla oli ehkä osuutta asiaan reaktioon, mutta loukkaannuin mieheni puolesta ivallisesta suhtautumisesta. Mikä miehinen ilmeisesti opettamisen ja palkitsemisen arvoinen kunnia-asia on kusta seisaaltaan?

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex naisystävä oli niin edistyksellinen että virtsasi makuultaan. Wc oli ilmeisesti junttimainen keksintö, joten virtsaamisen iloista nautittiin sängyssä. Taikajuomaa toki nautittuna...eihän sitä ilontuottajaa muuten elimistö valmista

Vierailija
42/104 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusen sekä istualtani, että seisaaltani. Tiedän, se on autistille kova paikka, kun kaikki ei tapahdukaan just sillä yhdellä määrätyllä tavalla.

Koeta silti jaksaa.

- t. Mies jolla ei ole menneisyyskään hukassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole kaveriporukassa vielä ikinä nähnyt tai kuullut yhdenkään kaverini kusevan istualteen. Armeijassakin vähintään 99% ikäluokkani miehistä kusi seisaaltaan. Pidän ihan sairaana ja naurettavana että joku opettaa poikansa kusemaan istualteen.

T. M27

Vierailija
44/104 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikoissa kantimissa saa miehisyys olla jos istuallaan pissaaminen sen vie.

Eli pitäisikö sanoa, että tosimies uskaltaa pissata istualteen ja ja se joka on miehisyydestään epävarma joutuu sitä pönkittämään sillä, että pissaa seisten.

Seisaallaan pissaaminen johtaa myös eturauhasvaivoihin koska rakko ei tyhjene kunnolla.

Vierailija
45/104 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on parempi jos mies istuu. En kysele esim. uusilta poikaystäviltä miten asiansa hoitavat, mutta joskus on tullut puheeksi ja mietin sitten, että se on siistimpää. Tuo on ainoa syy miksi yhtään kiinnostaa.

Vierailija
46/104 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se varmaankin siistimpää, mutta myös luonnonvastaista.

Vierailija
47/104 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epämiehekästä. Toisaalta mielipiteeni saattaa olla puolueellinen, koska kuulun heihin jotka kiihottuvat pissajutuista ja kuuman miehen kusisessio saa minut innostumaan. Samoin vähänkin naisemainen olemus, ääni, eleet... välitön turn off. Minkäs teet. Laittakaa vaikka tuhat alanuolta, sellainen minä olen.

Lähinnä pelottaa, että tällaisia naisia on olemassa ja että voin joutua vahingossa treffeille heidän kanssaan.

Vierailija
48/104 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne kaverit nauroivat sille, että aloittaja toi tuollaisen asian esiin ja vielä aika huvittavalla tavalla. Ei siis välttämättä miehelle.

Vierailija
49/104 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin eilen ystävilleni, että uusi miestuttavuuteni on ihana ja komea ja fiksu ja tähän saakka kaikki oli hyvin, mutta kun sanoin, että on niin siisti, että pissaakin istualtaan, ystäväni räjähtivät nauruun. Okei, alkoholilla oli ehkä osuutta asiaan reaktioon, mutta loukkaannuin mieheni puolesta ivallisesta suhtautumisesta. Mikä miehinen ilmeisesti opettamisen ja palkitsemisen arvoinen kunnia-asia on kusta seisaaltaan?

Ota se! Ihanaa kun ei tartte kuulla lorottelua tai siivota roiskeita miltää manneken piss-mieheltä. 

Vierailija
50/104 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua se ei häiritse, mutta ihmettelen että eikö penis osu posliiniin kun istualteen pissaa? Omalla miehelläni ainakin osuu jo siihen renkaaseen, niin miksei posliiniinkin. Miehen pissaamisesta ei kuulu lorinaa kun menee posliinin kautta, onhan se siistimpää, ei ole vessa täynnä roiskeita.

Ei se posliiniin osu, kun kärki lilluu siellä vedessä. Saisi olla kyllä lämpimämpää tuo pöntön vesi. Tuntuu ikävältä.

Osaan hoitaa asiat seisten ja istuen jokseenkin yhtä hyvällä menestyksellä. Sitä en tiedä, miksi koko kanalaumalle pitää tiedottaa toisten vessatavoista. Varmaan kiva, jos mieskin kommentoi kavereilleen naisen vessatapoja. "Meidän rouva se käy aamupaskalla klo 6 ja kyllä taitaa olla lievä laktoosi-intoleranssi, kun niin pörisee..."

Vierailija
51/104 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon että vessassa mies ja pojat pissaisivat istualtaan.. Kai sitä väkisin lentää pitkin seiniä kun vessassa on aina kusen haju 😠

Se tulee pöntöstä ja putkistosta, googlaa. Turhaan syytät miehiä kun et ole ottanut selvää asiasta. Pese useammin happamalla pesuaineella.

Perheemme nuorten miesten kastelemat seinät ja lattiat eivät ole putkistosta johtuva ongelma, vaan ihan heidän "letkunsa" joka vaikuttaa ruiskuttavan vähän joka suuntaan. Toisin kuin he, niin minä olen istahtanut monta kertaa väsyneenä heidän kosteaksi jättämänsä vessarenkaan päälle. Olen lukemattomia kertoja jynssännyt kaakeleita ja jopa sukilla astunut heidän keltaisen nesteensä päälle. Voin luvata, että jos ongelma olisi viemärissä tai putkissa olisin hoitanut asian jo ajat sitten kuntoon. 

Kyllä tiedän ihan tarkkaan mistä se haju, tulee ihan googlettamatta. Tiedoksi vaan.

Ohis

Vierailija
52/104 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nauravat miehelle joka pissaa istuen samassa kun vain nainen voi olla niin estynyt, että kakkaa käteensä. Siis käsikkaa.

Ei hyvää päivää...

Vierailija
53/104 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä mitä se kenellekään kuuluu miten pissataan. Pääasia että tavarat on pöntössä eikä pitkin lattioita. Käyhän mies paskallakin istuen.

Paska tulee perseestä, kusi ei. Fakta juttu.

Vierailija
54/104 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaadin poikani pissimään istualtaan, samoin mieheni. Syy: jos taloutemme kaikki miespuoliset pissisivät seisoaltaan, kaikki vessamme haisisivat kuselta. Ei tarvi kuin 1 pisara kusta pöntön reunalle tai viereen / kusikerta, niin se kertaa 3 miestä * 5 kusikertaa = 15 kusipisaraa / pv väärässä paikassa.

Koska muut kuin minä ei pese vessoja, niin parempi, että istuvat. Jos joku muu pesee vessat HYVIN, niin ihan saavat pissiä vaikka lattialle mun puolesta.

Vierailija
55/104 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika heikoissa kantimissa saa miehisyys olla jos istuallaan pissaaminen sen vie.

Eli pitäisikö sanoa, että tosimies uskaltaa pissata istualteen ja ja se joka on miehisyydestään epävarma joutuu sitä pönkittämään sillä, että pissaa seisten.

Seisaallaan pissaaminen johtaa myös eturauhasvaivoihin koska rakko ei tyhjene kunnolla.

Etkö huomaa, että teet itse juuri sitä, mistä syytät toisia? Yrität väittää, että istuen kuseminen olisi se "miehekäs" tapa, ja samalla halvennat niitä, joiden mielestä seisten kuseminen on sitä. Ja ketä edes kiinnostaa naisten mielipiteet miesten kusemistavoista?

Seisten kuseminen tyhjentää rakon yhtä hyvin kuin istuen kuseminenkin, jos miehellä ei ole eturauhasen liikakasvua. Tiedän tämän sekä omakohtaisesta kokemuksesta että tutkimusten perusteella. Mille pohjalle sinä perustat oman väitteesi?

"Conclusion

For healthy men, no difference is found in any of the urodynamic parameters. In patients with LUTS, the sitting position is linked with an improved urodynamic profile."

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4106761/

Vierailija
56/104 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun miehisyys on kiinni siitä kuseeko hän seisten vai istuen niin on vähintäänkin syytä olla siitä jo muutenkin huolissaan joka moista pohtii.

Vierailija
57/104 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jonkun miehisyys on kiinni siitä kuseeko hän seisten vai istuen niin on vähintäänkin syytä olla siitä jo muutenkin huolissaan joka moista pohtii.

Siis on syytä olla huolissaan mistä/kenestä? No joka tapauksessa, ei miehisyys olekaan kusemisasennosta kiinni. Naiset vain yrittävät tyypilliseen tapaansa häpäistä miehiä tässäkin asiassa päästäkseen määräämään miten miehen tulisi kusta.

Vierailija
58/104 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte miten miehenne pissaa? Onko tämä yleinenkin puheenaihe?

Vierailija
59/104 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parempi vaan että kusee istualtaan niin ei lennä kuset ympäri seiniä

Vierailija
60/104 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikessa surkuhupaisuudessaan voin sanoa, että olen tullut pari kertaa jätetyksi koska olen käynyt istualteen kusella.

Vieläkin jaksaa naurattaa, että tuommoisella on/oli kriittinen merkitys suhteiden jatkon kannalta.

Luulisi vain arvostavan, etten edes yritä sen aamuheijarin kanssa tai seksin jälkeen kusta seisaaltaan

(Jokainen mies tietää tasan, miten "helppoa" on osua maaliin, noissa tilanteissa)

Olisi vissiin pitänyt vaan kuseksia pitkin seiniä ja olla miäs!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme