Mikä ihmeen ongelma joillekin naisille on se että mies pissaa istualtaan?
Kerroin eilen ystävilleni, että uusi miestuttavuuteni on ihana ja komea ja fiksu ja tähän saakka kaikki oli hyvin, mutta kun sanoin, että on niin siisti, että pissaakin istualtaan, ystäväni räjähtivät nauruun. Okei, alkoholilla oli ehkä osuutta asiaan reaktioon, mutta loukkaannuin mieheni puolesta ivallisesta suhtautumisesta. Mikä miehinen ilmeisesti opettamisen ja palkitsemisen arvoinen kunnia-asia on kusta seisaaltaan?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Ei se minullekaan ongelma ole. Eksäni pissasi istualtaan, kuten isänikin. Melkeinpä toivoisin nykyisenikin pissaavan istuen, sillä seisaaltaan lorotuksen kuulee varmaan koko kerrostalo :( Ei se niin kiva ääni ole että mielelläni päivästä toiseen kuuntelisin, mutta toisaalta en minäkään varmaan täydellinen ole.
Lorisee se silloinkin tai sitten oma fysiologia on syynä. Useimmiten seison, jos yöllä käyn tai olen illalla väsynyt istun. Itse-asiassa seisovilteen on helpompi ohjata jolloin lorisee vähemmän.
Eikä voisi vähempää kiinnostaa mitä joku urpo ajattelee siitä miten kusen, minulle ei ainakaan tulisi mieleenkään vaatia muita kusemaan niinkuin minä haluan tai miten tosimiehet sen tekee
Mies ei pissaa istualtaan, vain neidit pissaavat istualtaan.
Mies sensijan kusee seisaaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon että vessassa mies ja pojat pissaisivat istualtaan.. Kai sitä väkisin lentää pitkin seiniä kun vessassa on aina kusen haju 😠
Se tulee pöntöstä ja putkistosta, googlaa. Turhaan syytät miehiä kun et ole ottanut selvää asiasta. Pese useammin happamalla pesuaineella.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei pissaa istualtaan, vain neidit pissaavat istualtaan.
Mies sensijan kusee seisaaltaan.
Kuka opetti sinulle tällaisen elämänviisauden? Isäsikö vai äitisikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis missä sanotaan, että kuuluu seistä kun pissaa???? Mieheni istuu ja sama opetettiin pojallekin. Suurin syy on se, että pissa ei roisku. Kaada korkealta vettä pönttöön ja kokeile, että roiskuuko vai ei. Kyllä roiskuu. En halua pissaa ympäriinsä, eikä halunnut anoppinsa ilmeisesti. Seisomista voi käyttää ulkona tai paikoissa missä erikseen pisuaari. Kotona istutaan ja sillä siisti!
Kyllä se kusi tulee paineella ulos vaikka istuisikin.
Hei haloo! Jos istuu, se lentää sinne pöntön sisään kuitenkin. Miten ihminen voi olla noin yksinkertainen?
Oli puhe roiskumisesta. Vai miten sinä ymmärsit tuon veden korkealta pönttöön kaatamisen? Miten joku kehtaa sanoa toisia yksinkertaiseksi, kun on itse ihan kujalla?
Vierailija kirjoitti:
Kerroin eilen ystävilleni, että uusi miestuttavuuteni on ihana ja komea ja fiksu ja tähän saakka kaikki oli hyvin, mutta kun sanoin, että on niin siisti, että pissaakin istualtaan, ystäväni räjähtivät nauruun. Okei, alkoholilla oli ehkä osuutta asiaan reaktioon, mutta loukkaannuin mieheni puolesta ivallisesta suhtautumisesta. Mikä miehinen ilmeisesti opettamisen ja palkitsemisen arvoinen kunnia-asia on kusta seisaaltaan?
Naiset haluavat kuulla kusen lorinan veteen ja siivota sitä pöntön vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junassa pitäisi olla istumispakko. Aina kusta lattialla.
Käykääpä koulujen poikien vessassa. Ja jos on sukupuolineutraali koulun vessa, se on myös täynnä virtsaa ja tytöt eivät suostu sinne menemään. Että miettikää nyt miten kannattaa poikien ja miesten pissata....
Ope
Miesopetko siellä käy seinille kusemassa? Eikö vessaa siivota ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Epämiehekästä. Toisaalta mielipiteeni saattaa olla puolueellinen, koska kuulun heihin jotka kiihottuvat pissajutuista ja kuuman miehen kusisessio saa minut innostumaan. Samoin vähänkin naisemainen olemus, ääni, eleet... välitön turn off. Minkäs teet. Laittakaa vaikka tuhat alanuolta, sellainen minä olen.
Miksi sinun pitäisi ollakaan kiinnostunut seksuaalisessa- tai ihastumismielessä jokaisesta mniehestä? Nyt ei ajatella asiaa parisuhteen muodostamisen kannalta tai muiden seksihalujen kautta, vaan ihan neutraaleja ihmisiä, joiden kanssa et ole muodostamassa seksisuhteita
Vain idiootit kusee enää seisaaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Samoin kuin lentokoneissa. Ei tosiaan kannata mennä lentokoneiden vessoihin ilman kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon että vessassa mies ja pojat pissaisivat istualtaan.. Kai sitä väkisin lentää pitkin seiniä kun vessassa on aina kusen haju 😠
Se tulee pöntöstä ja putkistosta, googlaa. Turhaan syytät miehiä kun et ole ottanut selvää asiasta. Pese useammin happamalla pesuaineella.
Entisessä asunnossani oli pieni vessa ja siellä oli muuttaessani seinät tahmeana kusesta. Ilmeisesti etenkin kännissä vaikea osua.
Tavallaan muuten tosi noloa, että istuen virtsaava nainen nauraa henkilölle, joka virtsaa istuen.
Itse en voi virtsata seisten, vaikka haluaisin, enkä ole mennyt leikkaukseen, joka mahdollistaisi sen. En ota sitä riskiä, että leikkaus veisi seksuaalisen tunnon. Onneksi ei ole niin heikoilla oma mieheys, että olisi kiinni tuollaisesta. Kohta kai pitää alkaa paskoa housuun, kun naiset paskoo istuen niin eihän miehenä tietenkään voi.
Meilläkin mies istualteen pissaa, niin myös poikamme. Ainoastaan julkisisssa vessoissa seisten pissivät.
Olipa tosi kiva kun pojan kaveri kävi meillä jo koko pöntön reunat ja osa kannestakin oli ihan pissassa hänen jälkeensä.
Ei mitään ongelmaa. Olen jopa suositellut sitä oman perheeni miehille, joilla tahtoo välillä roiskua ympäriinsä - tosin meillä on sen verran kova kuri, että jokainen siivoaa jälkensä itse. Mieheni kyllä pissaa istualtaan aamuisin.
Aika naurettava juttu.
Entäs jos tulee kusella myös iso hätä? Siksi on hyvä istua.
Koko asia osoittaa että naiset menee niillä matelijan aivoilla. Ei oo ärjenkanssa mitään tekoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykääpä koulujen poikien vessassa. Ja jos on sukupuolineutraali koulun vessa, se on myös täynnä virtsaa ja tytöt eivät suostu sinne menemään. Että miettikää nyt miten kannattaa poikien ja miesten pissata....
Ope
Miesopetko siellä käy seinille kusemassa? Eikö vessaa siivota ollenkaan?
Opettajat käyvät eri vessassa. Vessa siivotaan joka päivä, mutta ekalla välkällä lattiat jo lainehtii, kun pikkupojat harjoittelee seisoviltaan pissimistä. Tytöt tulevat valvojalle lähes päivittäin valittamaan asiasta. Ei auta, vaikka luokissa sanotaan ja vessassa kyltti, että koittamaan saada se pissi sinne pönttöön kokonaan.
Se ope
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootit kusee enää seisaaltaan.
Tää on vähän kuin tupakointi, vain urpot juntit enää polttaa. Sata vuotta sitten suomalainen peseytyi vain kerran viikossa saunassa. Sadan vuoden päästä ihmetellään, että joku on joskus pissannut seisovilteen. Tullaan metsästä pikkuhiljaa.
Hetero mies virtsaa seisaaltaan.
En kyllä ymmärrä mitä se kenellekään kuuluu miten pissataan. Pääasia että tavarat on pöntössä eikä pitkin lattioita. Käyhän mies paskallakin istuen.
Mua se ei häiritse, mutta ihmettelen että eikö penis osu posliiniin kun istualteen pissaa? Omalla miehelläni ainakin osuu jo siihen renkaaseen, niin miksei posliiniinkin. Miehen pissaamisesta ei kuulu lorinaa kun menee posliinin kautta, onhan se siistimpää, ei ole vessa täynnä roiskeita.