Anna Abreu pikku bikineissä
Anna Abreu nauttii kesästä pikkuruisissa bikineissä – poseeraus korostaa laulajan kurveja. Hot or not.
Kommentit (28)
Onneksi ei ollut paljon kurveja kun av-mammalle ois tullut paha mieli.
Eipä ole tissejä lainkaan ja kroppa kuin vaahtosammutin, ei tosiaankaan kurvin kurvia. Taas alkoivat Öbröön biksukuvat lööpeissä kun ei kerta kaikkiaan enää pärjää musiikillaan 2 totaalisen floppilevyn jälkeen. Keikatkin jossain Konneveden ABC:llä.
Kuin lauantaimakkarapötkö lippis päässä. Metrin hukkapätkä, eikä naamakaan mitenkään kaksinen. Missä se seksi lymyää? Laulaa kyllä osaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kuin lauantaimakkarapötkö lippis päässä. Metrin hukkapätkä, eikä naamakaan mitenkään kaksinen. Missä se seksi lymyää? Laulaa kyllä osaa hyvin.
Muuten olet oikeassa, mutta ei se laulutaitokaan kovin kaksinen ole. Lähinnä murahtelua ja kiljumista.
Kaksi säälittävintä uransa ehtoopuolella olevaa artistia Suomessa ovat Anna Abreu ja Janna Hurmerinta. Molempien täytyy roikkua väkisin julkisuudessa biksukuvien, avioero-avautumisen, bilekuvien ym takia, kun musiikki ei kerta kaikkiaan enää mene kaupaksi. Jannan viimeisin keikka oli Tikkurilan Vernissatehtaalla kotipaikkakunnalla, ja Abreu on tosiaan "keikkatauolla" ollut sen jälkeen, kun Kaapelitehdas perui hänen keikkansa kun "piti tehdä vuosihuolto keikkapaikalle".
Molempien kannattaisi hankkia jokin ammatti, ihan varmuuden vuoksi. Ai niin: voivat toki jäädä notkumaan lööppeihin naku-tissikuviaan esitellen, sitä moni muukin ex-julkkis tekee.
näköjään av-mammat on kateellisia. useimmat miehet ottaisivat hänet kainaloonsa, ilman isompia pohtintoja.
Vierailija kirjoitti:
näköjään av-mammat on kateellisia. useimmat miehet ottaisivat hänet kainaloonsa, ilman isompia pohtintoja.
En ole kateellinen Abreulle. Minua lähinnä pelottaisi olla hänen elämäntilanteessaan:
1) Jätti lukion parin kuukauden kuluttua kesken kun Idols vei mennessään, ei mitään ammattia eikä työkokemusta yhtään mistään.
2) Alkuvaiheen kovakin suosio hiipunut hiljalleen, kunnes muutaman vuoden takainen "V" levy oli karmea floppi vaikka englanninkielinen. Suomenkielinen tekele oli aivan järkyttävää shittiä, ja myynnissä sekä suoratoistoissa totaalinen pettymys.
3) Firma tuottaa rankasti tappiota, mutta ehkä jonkin verran on säästössä (mitä tosin epäilen kun matkustelee ympäri maailmaa kuukausittain kun ehkä kandeisi tehdä vaikka musiikkia sen sijaan).
4) Älyn lahjoja ei ole Abreulle suotu lainkaan, sen verran typeriä kommentteja laukoo julkisuuteen ("Annan uroskoira sanoo: emäntäni tykkää katsoa kun minä pissaan"; video miehestään istumassa paskalla ja huutamassa pyyhkimään julkaistu Iltalehdessä; kertoo ylpeänä tv:ssä miten pissaa usein uima-altaisiin; karkkien tunkemista perseeseen ym ym ym aivopieruja). Eli vaikea löytää muuta työtä tai ammattia kun pikapuoliin sellaisen tarvitsee.
5) Joutui vaihtamaan jopa laulukielen suomeksi, koska ei tee yhtään mitään biisiensä ja musiikkinsa eteen, vaan joutuu laulamaan kaiken sen ulosteen mitä levy-yhtiön sedät väkisin eteen työntää.
Ja nyt luulette että olen katkera: niin olenkin, koska tuo tyyppi pissiskavereineen on henkilökohtaisesti loukannut minua random-tilanteessa ravintolassa enkä voi unohtaa sitä niin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen Abreulle. Minua lähinnä pelottaisi olla hänen elämäntilanteessaan:
1) Jätti lukion parin kuukauden kuluttua kesken kun Idols vei mennessään, ei mitään ammattia eikä työkokemusta yhtään mistään.
2) Alkuvaiheen kovakin suosio hiipunut hiljalleen, kunnes muutaman vuoden takainen "V" levy oli karmea floppi vaikka englanninkielinen. Suomenkielinen tekele oli aivan järkyttävää shittiä, ja myynnissä sekä suoratoistoissa totaalinen pettymys.
3) Firma tuottaa rankasti tappiota, mutta ehkä jonkin verran on säästössä (mitä tosin epäilen kun matkustelee ympäri maailmaa kuukausittain kun ehkä kandeisi tehdä vaikka musiikkia sen sijaan).
4) Älyn lahjoja ei ole Abreulle suotu lainkaan, sen verran typeriä kommentteja laukoo julkisuuteen ("Annan uroskoira sanoo: emäntäni tykkää katsoa kun minä pissaan"; video miehestään istumassa paskalla ja huutamassa pyyhkimään julkaistu Iltalehdessä; kertoo ylpeänä tv:ssä miten pissaa usein uima-altaisiin; karkkien tunkemista perseeseen ym ym ym aivopieruja). Eli vaikea löytää muuta työtä tai ammattia kun pikapuoliin sellaisen tarvitsee.
5) Joutui vaihtamaan jopa laulukielen suomeksi, koska ei tee yhtään mitään biisiensä ja musiikkinsa eteen, vaan joutuu laulamaan kaiken sen ulosteen mitä levy-yhtiön sedät väkisin eteen työntää.
Ja nyt luulette että olen katkera: niin olenkin, koska tuo tyyppi pissiskavereineen on henkilökohtaisesti loukannut minua random-tilanteessa ravintolassa enkä voi unohtaa sitä niin helposti.
Millä tavoin loukannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin loukannut?
Olen sen joskus täällä kertonut mutta koko ketju lähti silloin poistoon alta aikayksikön.
Julkisuuskuvaa vois kyllä parantaa :)
http://keskustelu.suomi24.fi/t/12310323/il-nyt-anna-abreu-tykkaa-katsoa…
"Abreun taustalla kuvassa näkyy suomalainen järvimaisema, mutta myös palmukasveja. Abreu kuitenkin toteaa aihetunnisteiden avulla olevansa mökkeilemässä, joten palmut lienevät ruukkuihin istutettuja viherkasveja."
Onko toimittaja idiootti? Joo, voihan tuo ollakkin noin, mutta miksei ulkomailla voisi olla mökillä?:DD Ja järviä on muuallakin kuin suomessa, herranjestas. :D
Imartelee? Kurveja?? Mitä mä just luin (ja näin)? 😂😂 hassutteliko siis Lauri pukeutumalla Annan biksuihin?
Not. En nyt parhaalla tahdollakaan löytänyt niitä kurveja kuvasta.