Ovatko virolaiset 60-70-luvulla syntyneet naiset pidempiä kuin suomalaiset 60-70-luvulla syntyneet naiset?
Kommentit (8)
- Jos katselee vain Tallinnan ostoskatujen naiskuvaa, niin helposti tulee tällainen mielikuva, jota vielä täydentää se, että myös moni nuorempikin nainen käyttää usein jaloissaan korkokenkiä. Mutta, mutta jos uskaltautuu Tallinasta ulos "maaseudulle" niin naset näyttävät ihan yhtä pitkiltä kuin suomalaiset sisarensa.
Perustuu siihen kun lihakauppaan oli Virossa 50m jonot kun jostain tuli huhuna että sinne tänään saapuu myytävää. Kaikki naiset yrittivät kuikuilla jonossa muiden yli nähdäkseen onko kaupassa lihaa vai ei ja riittääkö minulle erästä
Vierailija kirjoitti:
Perustuu siihen kun lihakauppaan oli Virossa 50m jonot kun jostain tuli huhuna että sinne tänään saapuu myytävää. Kaikki naiset yrittivät kuikuilla jonossa muiden yli nähdäkseen onko kaupassa lihaa vai ei ja riittääkö minulle erästä
Kapitalistipropagandaa. Neuvostoliitossa valtio huolehti jokaisen ihmisen ravinnosta. Ruoka oli ilmaista ja sitä riitti.
Eivät. Niillä on vaan korkeammat korot.
Virolaiset ovat tilastojen mukaan suomalaisia pidempiä, itse veikkaan syyksi monipuolisia geenejä idästä ja lännestä historiasta johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Virolaiset ovat tilastojen mukaan suomalaisia pidempiä, itse veikkaan syyksi monipuolisia geenejä idästä ja lännestä historiasta johtuen.
Heteroosis vaikuttaa eniten F1-polvessa.
Sama näkyy meidän nuorisossamme.
Neuvostoliitossa ruokahuolto oli kapitalistisia maita paljon tehokkaampaa ja hävikki siis pienempää. Ihmiset saattoi sen takia syödä paremmin ja ne kasvoi nopeammin ja isommiksi. Puhumattakaan siitä että Neuvostoliitossa ei ollut lainkaan köyhyyttä, eli sen aiheuttamat ravinto-ongelmat loisti poissaolollaan.