Onko heteronaiselle normaalia tuntea jatkuvaa vetoa naisia kohtaan?
Siis näen päivittäin about 20-30 fyysisessä mielessä seksuaalisesti kiinnostavaa naista, jos käyn vaikkapa Helsingin keskustassa. Ja seksuaalisessa mielessä ulkonäkönsä perusteella kiinnostavia miehiä näen noin yhden kuukaudessa. Mulla on ollut tämä "ongelma" jo teini-iästä lähtien ja toistaiseksi olen pitäytynyt heterosuhteissa, joita on sinänsä ollut todella vähän. Onko normaalia vai kertooko vain tasoeroista suomalaisnaisten ja -miesten ulkonäössä? Vai olenko oikeasti jotain muuta kuin hetero?
Kommentit (27)
Naisethan muutenkin katsovat enemmän toisten naisten vartaloita kuin miehet :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, kun lukee näitä. Itse olen tuntenut vain voimakasta himoa miehiin. E-pillerit ja miesten feminiisyys varmaan muuttaneet kaiken. Kalatkin muuttavat sukupuoltaan hormonivesissä. Inhottavalta tuntuu heteronaisesta omilla hormoneillaan.
Ööh..
Uskallan kuitenkin veikata, että e-pillerit on tavallisemmat heteroilla kun lesboilla. Hulluja horiset muutenki.
Ihan hetero olen kuitenkin. Tosi voimakkaasti.
Outoja naisia nykymaailma tuottaa. Kuka tässä horisee outoja ?
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, kun lukee näitä. Itse olen tuntenut vain voimakasta himoa miehiin. E-pillerit ja miesten feminiisyys varmaan muuttaneet kaiken. Kalatkin muuttavat sukupuoltaan hormonivesissä. Inhottavalta tuntuu heteronaisesta omilla hormoneillaan.
Olen käyttänyt maksimissaan noin kolmen kuukauden ajan e-pillereitä elämäni aikana ja siitäkin on lähes kymmenen vuotta aikaa. Tunnen yhden lesbonaisen ja hän ei ole käyttänyt e-pillereitä koskaan. Otokseni on pieni, mutta tässä pienessä otannassani näyttäisi olevan niin, että naisista kiinnostuneet eivät käytä e-pillereitä. Tunnen myös pari suoranaista "miestennielijää" (naisia, jotka ovat todella paljon miesten perään ja jotka hankkivat välittömästi uuden kaksilahkeisen eron jälkeen) ja he ovat syöneet pillereitä vuosikaudet. Toki on loogista, että paljon miessuhteita harrastavilla naisilla on useammin e-pillerit käytössä. Itse olen kokenut jopa niin, että "omana itsenäni" olen enemmän naisista kiinnostunut ja seksuaalisempi, kun taas e-pillerit tekevät haluttoman ja saavat kiinnostumaan miehistä (hieman siitä haluttomuudesta huolimatta).
Vierailija kirjoitti:
Minä katselen kauniita naisia ja monet naiset näyttävät erittäin viehättäviltä.
En kuitenkaan ole koskaan halunnut mennä naisen kanssa sänkyyn, joten pidän itseäni heterona.
Ongelmana on, että pidän kauniista miehistä ja valtaosalla heistä on kaunis poikakaveri.
Mä haluaisin sänkyynkin naisen kanssa. :) Miehet eivät oikein enää sytytä edes fantasiatasolla.
Olen heteronaiseen rakastunut lesbo. Tilanne on jatkunut toukokuusta ja on pahenemaan päin. Nyt hän ei tahdo tavata minua koska luulee olevansa vain seksiobjekti, mikä ei pidä paikkaansa. Minun on häntä ikävä kaikin mahdollisin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Siis näen päivittäin about 20-30 fyysisessä mielessä seksuaalisesti kiinnostavaa naista, jos käyn vaikkapa Helsingin keskustassa. Ja seksuaalisessa mielessä ulkonäkönsä perusteella kiinnostavia miehiä näen noin yhden kuukaudessa. Mulla on ollut tämä "ongelma" jo teini-iästä lähtien ja toistaiseksi olen pitäytynyt heterosuhteissa, joita on sinänsä ollut todella vähän. Onko normaalia vai kertooko vain tasoeroista suomalaisnaisten ja -miesten ulkonäössä? Vai olenko oikeasti jotain muuta kuin hetero?
Olet bi tai lesbo, et todellakaan hetero. Ja tyhmäkin jos sun piti täältä asiaa kysyä.
Ööh..
Uskallan kuitenkin veikata, että e-pillerit on tavallisemmat heteroilla kun lesboilla. Hulluja horiset muutenki.