Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa pellen kanssa, en jaksa enää.

KOLIBRI
07.06.2017 |

Mun miehellä on yksi ärsyttävä piirre. Noin 90 % asioista, mitä puhun sille, niin kääntää jollain lailla huumoriksi (huonoksi sellaiseksi). Olen niin väsynyt kun joka asia pitää vääntämällä vääntää, että saa sen perille normaalilla tavalla tai joku tekeminen onnistuisi mutkattomasti kertaheitolla. Esimerkkejä: - pyydän pöydässä ojentamaan vaikka salaatinkastikepullon, niin on ojentavinaan, mutta juuri kun olen siihen tarttumassa, niin vetääkin pois, ojentaa uudelleen, vetää taas pois kunnes ärähdän. - lähden koiran kanssa pitkälle metsäretkellä ja ilmoitan suurinpiirtein koordinaatit, mihin menen eksymisen varalta. Tulen kotiin ja laitan töissä olevalle miehelle viestin, että olen turvallisesti takaisin kotona... vastaukseksi tulee: "No voi helv..." (ikäänkuin olis toivonut, että eksyn... hah haa, kauheen hauskaa) - katsomme telkkaria ja hän lähtee hakemaan keittiöstä jotain ja pyydän tuomaan tullessaan vaikka lasin vettä, niin tulee heitto, että ei pysty... painaa liikaa. (tuo kuitenkin, kun pyydän uudelleen, mutta lasin ojentamisessa saattaa taas olla yksi jekuttelu lisää) - eteisessä olen kyykyssä solmimassa kengännauhojani, tökkää oman jalkansa eteeni ja töksäyttää: "solmis nääkin" - olen tiskipöydän ääressä kuorimassa perunoita. Mies hakee astiakaapista jotain ja ennen ovan avaamista sanoo: "laitas pää tohon, niin kolautan" (Siis toooosi hauska juttu kolauttaa mua ovella päähän.... kuolen nauruun!!!) - kysyn jotain, niin vastaus on ihan mitä sattuu höpö höpöä - ....ja esimerkkejä kertyy joka päivä... usein... Kun joskus hermostun johonkin noihin juttuihin, niin saan kuulla olevani huumorintajuton. En ole OIKEASTI huumorintajuton, osaan heittää kyllä hauskaa läppää, MUTTA kaikelle on aikansa. Minusta tuollainen jatkuva härnääminen on ärsyttävää, toisinaan tuntuu myös alentavalta. Tulee mieleen, että onko tuo jokin tiedostamaton alistamisen muoto, että "sun jutut on mulle ihan yks hailee, en vaivaudu edes ottamaan niitä vakavasti". Toi on niin iso ongelma jo mulle, että mä en kohta enää kestä!!

Kommentit (2500)

Vierailija
1981/2500 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia sä täällä itket , itsehän sä olet tämän miehen valinnut ? 

oisko aika lähteä jos ei ole onnellinen ?

ihme touhua . 

Vierailija
1982/2500 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa on tiukkapipoista porukkaa. Luulisi että on kivempi olla pellen kanssa kuin jonkun hakkaajajuopon.

Olisit onnellinen kun sirkus on kotona, säästyy huvittelurahat.

Osta sille pellenaamari niin on vieläkin hauskempaa.

Pelle voi miettiä sitäkin, miten hyvin hänen temput uppoaa yleisöön. Jos jutut ja temput ei naurata vaan ärsyttää, niin minkä johtopäätöksen pelle voi vetää?

Että on väärin ymmärretty nero? Kyllä pieru- ja röyhtäyshuumori on yleismaailmallisesti hauskaa.

Eikä ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/2500 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa.

Vierailija
1984/2500 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa on tiukkapipoista porukkaa. Luulisi että on kivempi olla pellen kanssa kuin jonkun hakkaajajuopon.

Siis nuoko on mieleståsi ainoat vaihtoehdot eli ei ole olemassa normaaleja aikuisia miehiä vain joko piiloaggressiivinen kiusaajapelle tai hakkaajajuoppomies? Eli naiselle on tarjolla vain väkivaltaa.

Muutenkin aina hullua että naisia yritetään saada tyytymään pskaan parisuhteessa.yms sillä että sanotaan että voisi olla vielä pahemminkin että mitä valitat, tyydy siihen pskaan mitä on aivan kuin ei olisi normaalia ja oikein pyrkiä hyvään. Kukaan ei koskaan sano esim työväsymystä valittavalle miehelle että mitä valitat, arabimaissa siirtotyöläismiehet kuolee nälkään ja kuumuuteen vangittuina rakennustyömaille orjatyöhön eivätkä pääse koskaan enää kotimaahansa vaikka eivät kuolisikaan.

Vierailija
1985/2500 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä ketju alkoi sata sivua sitten, onko täällä ketään matkan varrella seurannutta paikalla? Miten kävi lopulta ap:n suhteelle pellemiehen kanssa?

Vierailija
1986/2500 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelle voi miettiä sitäkin, miten hyvin hänen temput uppoaa yleisöön. Jos jutut ja temput ei naurata vaan ärsyttää, niin minkä johtopäätöksen pelle voi vetää?

Että on väärin ymmärretty nero? Kyllä pieru- ja röyhtäyshuumori on yleismaailmallisesti hauskaa.

Eikä ole

Kyllä on. :D

Vierailija
1987/2500 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahvaalla on rahvaan huvit ja ne ovat ankeat. Typeryyttä, pelkkää typeryyttä. Typeryyden turruttamaa ajanhukkaa. Kamala elämä, niin kamala. Tajuta se, ettei se ikinä muuksi muutu.

Elämäsi taitaa olla kuivaa ja tylsää. Pieru tai röyhtäys naamalle voisi saada sinut vähän relaamaan. :)

Vierailija
1988/2500 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan omalta mieheltäni, itse alkuun ajattelin että onpa hauskan pirteä ja vitsikäs mies kun olin tottunut sellaisiin tonnin seteli toopeihin, jotka olivat nauraneet ehkä kerran elämänsä aikana ja sekin oli vahinko. Nyt kun tätä samaa pelleilyä on katsellut kolme vuotta niin huomaa että alkaa jo välittömästi vituttamaan kun pääsee kotiin. Kenenkään luona kylässä en enää tykkää hänen kanssaan käydä, kun on sielläkin aina vähän väliä tehnyt jonkun shownumeron jostain nolosta asiasta mitä minulle on tapahtunut tai minulta lupaa kysymättä näyttänyt jotain noloja kuvia minusta ja jos ei mitään sellaista tule mieleen niin saattaa keksiä päästään jotain omituisia ja melko harmittomia valheita minusta, mutta sellaisia etten ymmärrä miksi tällaisia pitää keksiä ja jos sellaistakaan ei päästään keksi niin tökkii tai sekoittaa hiuksiani kunnes minulla menee hermo. Asiasta ollaan kyllä useaan otteeseen keskusteltu, mutta silti tuntuu ettei vitsailu ole liiemmin vähentynyt tai sitten itse olen kasvattanut jo niin pitkän kyrvän otsaani etten enää edes huomaa tuliko niitä vitsejä 1 vai 100 päivän aikana. 

Vierailija
1989/2500 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aivan omalta mieheltäni, itse alkuun ajattelin että onpa hauskan pirteä ja vitsikäs mies kun olin tottunut sellaisiin tonnin seteli toopeihin, jotka olivat nauraneet ehkä kerran elämänsä aikana ja sekin oli vahinko. Nyt kun tätä samaa pelleilyä on katsellut kolme vuotta niin huomaa että alkaa jo välittömästi vituttamaan kun pääsee kotiin. Kenenkään luona kylässä en enää tykkää hänen kanssaan käydä, kun on sielläkin aina vähän väliä tehnyt jonkun shownumeron jostain nolosta asiasta mitä minulle on tapahtunut tai minulta lupaa kysymättä näyttänyt jotain noloja kuvia minusta ja jos ei mitään sellaista tule mieleen niin saattaa keksiä päästään jotain omituisia ja melko harmittomia valheita minusta, mutta sellaisia etten ymmärrä miksi tällaisia pitää keksiä ja jos sellaistakaan ei päästään keksi niin tökkii tai sekoittaa hiuksiani kunnes minulla menee hermo. Asiasta ollaan kyllä useaan otteeseen keskusteltu, mutta silti tuntuu ettei vitsailu ole liiemmin vähentynyt tai sitten itse olen kasvattanut jo niin pitkän kyrvän otsaani etten enää edes huomaa tuliko niitä vitsejä 1 vai 100 päivän aikana. 

Ja mikä sua ihan oikeasti pitää tuossa surkeassa parisuhteessa toopen kanssa joka ei arvosta sua?! Koska rakkautta teillä ei ainakaan ole. Jo toi todistaa sen, että sua ottaa päähän mennä yhteiseen kotiin, koska toinen on siellä valmiina käyttäytymään idioottimaisesti.

Ansaitset parempaa. Ja sitä parempaa kyllä löytyy.

Vierailija
1990/2500 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ärsyttävä piirre on tekovitsikkäät seksinmankumispyynnöt. Kyselee miten olisi sekkulituokio, etuveitikkojen tapaminen, metsikköjen yhdistäminen. Tässä "vitsikkäitä" mankumisesimerkkejä.

Miehesi on luova kielenkäyttäjä. Olisit itse samanlainen. Kerro, että tuuheikko tarvitsee nyt heti pitkän tumpsuttamissession. Kerro meille miten mies reagoi. 

Vierailija
1991/2500 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tunnut jaksavan kun ketju on jo viisi vuotta vanha. Vai joko on uusi pelle kierrossa?

Vierailija
1992/2500 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole

Kyllä on. :D

Niin OMASTA mielestään.

Vierailija
1993/2500 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ärsyttävä piirre on tekovitsikkäät seksinmankumispyynnöt. Kyselee miten olisi sekkulituokio, etuveitikkojen tapaminen, metsikköjen yhdistäminen. Tässä "vitsikkäitä" mankumisesimerkkejä.

Hyi helkkari. Ihan takuuvarma keino tappaa seksielämä parisuhteesta.

Seksi pellen kanssa? Ei kiitos.

Vierailija
1994/2500 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa on tiukkapipoista porukkaa. Luulisi että on kivempi olla pellen kanssa kuin jonkun hakkaajajuopon. Olisit onnellinen kun sirkus on kotona, säästyy huvittelurahat. Osta sille pellenaamari niin on vieläkin hauskempaa.

Pelle ja hakkaajajuoppo ovat ne ainoat vaihtoehdot?

Vierailija
1995/2500 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tämä ketju alkoi sata sivua sitten, onko täällä ketään matkan varrella seurannutta paikalla? Miten kävi lopulta ap:n suhteelle pellemiehen kanssa?

Kyllä, tämä on mun lemppari keskustelu joka aina ajoittain nostetaan pinnalle. Ap ei koskaan palannut kertomaan miten kävi, joten oletettavasti heitti pellen kiertoon uusia naisia ilahduttamaan.

Vierailija
1996/2500 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo on valitettavasti todella tavallista miehillä ettei osata olla romanttinen ja lämmitellä naista haluamaan pelehtimistä. En varsinaisesti syyttäisi pelleksi vielä, jos hän muuten on normaali ja itsevarma. Nuo kömpelöt seksivihjailut voi olla jopa ihan humoristisiakin parisuhteessa. Mutta jos se on jatkuvaa ja joka asiassa samaa pelleilyä, alkaa huumori loppua. Aikuisen ihmisen pitää osata välillä myös vakavoitua. Muuten hän ei ikään kuin päästä lähelle.

Vierailija
1997/2500 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni tykkää myös mitä ilmeisimmin pierujutuista. Hän tekee usein sellaisen tempun, että kun on esim. sängyssä valmiina nukkumaan kutsuu minut luokseen ja osoittaa takamustaan ja sanoo, katso mikä tuolla on, siellä on finni, katso sitä. Sitten kun katson tulee iso pieru suoraan kasvoilleni. Alussa menin tähän lankaan kun luulin oikeasti että miehellä on jokin finni takapuolessa.

Mies sanoo myös pierujaan rakkauspieruiksi, ja saattaa myös tulla yhtäkkiä kun makaan esim. sohvalla pieraisemaan kasvoilleni niin etten ehdi siirtyä.

Kaikenlaisia sikoja sitä löytyykin.

Heittäisin tuollaisen äijän välittömästi pihalle!

Vierailija
1998/2500 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki miesten siveysvyö ja lukitsemaan miehesi siihen. Kyllä hän sen suostuu laittamaan päälleen, jos on noin pelle ja esität asian huumorimielessä. Mutta rupeatkin pitämään häntä lukittuna pidemmän aikaa ja aina kun hän yrittää saada sinut avaamaan sen lukon, naureskeli ja pistät asian leikiksi. Ja jos häntä alkaa ärsyttää tai hän suuttuu, käännät asian niin että hän on huumorintajuton eikä ymmärrä leikkiä. Masturboi hänen nähtensä. Laita hänet tekemään kotitöitä. Kuukauden selibaatti, niin miehesi on kuin uudesti syntynyt. Sub/dom -suhteen kautta tiedän käytännössä siveysvyön vaikutuksen, kuinka miehestä tehdään nöyrä ja tottelevainen :D

Vierailija
1999/2500 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni tykkää myös mitä ilmeisimmin pierujutuista. Hän tekee usein sellaisen tempun, että kun on esim. sängyssä valmiina nukkumaan kutsuu minut luokseen ja osoittaa takamustaan ja sanoo, katso mikä tuolla on, siellä on finni, katso sitä. Sitten kun katson tulee iso pieru suoraan kasvoilleni. Alussa menin tähän lankaan kun luulin oikeasti että miehellä on jokin finni takapuolessa.

Mies sanoo myös pierujaan rakkauspieruiksi, ja saattaa myös tulla yhtäkkiä kun makaan esim. sohvalla pieraisemaan kasvoilleni niin etten ehdi siirtyä.

Kaikenlaisia sikoja sitä löytyykin.

Heittäisin tuollaisen äijän välittömästi pihalle!

Nämä miehet ovat kaiketi yleensä aika nuoria ja tavallaan siirtävät sen jätkien keskeisen sikailuhuumorin sinne parisuhteeseen. Sitten ovat ihmeissään kun ei sellainen huumori akkojen kanssa toimikaan. Miehille ilmainen vinkki: pitäkää se sikailuhuumori siellä kavereidenne kesken. Heidän ei tarvitse yrittää kiihottua ällöttävästä siasta.

Vierailija
2000/2500 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä sua ihan oikeasti pitää tuossa surkeassa parisuhteessa toopen kanssa joka ei arvosta sua?! Koska rakkautta teillä ei ainakaan ole. Jo toi todistaa sen, että sua ottaa päähän mennä yhteiseen kotiin, koska toinen on siellä valmiina käyttäytymään idioottimaisesti.

Ansaitset parempaa. Ja sitä parempaa kyllä löytyy.

Erittäin hyvä kysymys johon ei löydy hyvää vastausta. Kasvatettu varmaankin niin kieroon, että aidosti uskon ylireagoivani täysin tähän tilanteeseen. Miehellä on myös se klassinen tapa "muuttua" pieniksi ajoiksi ja lahjoa joko materialla tai kehuilla jolloin koko asia ikäänkuin mukamas unohtuu hetkeksi. - Numero 1992

Tsekkaapa toi Narsistin keskustelutyyli-ketju. Narsisitisia piirteitä omaavalle ihmiselle (ei siis puhtaasti narsistille) on tapana loukata ja sitten hyvitellä, loukata ja hyvitellä. Se on oman itsensä pönkittämistä ja toisen alistamista oman vallan alle, ei rakkautta.

Mies ei sinua rakasta eikä sinun tarvitse nöyristellä ketään, vaikka perheesi sinun kouluttikin kieroutuneeseen rooliin (koska se oli heille parasta tai eivät osanneet muuta).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi