Naimisissa pellen kanssa, en jaksa enää.
Mun miehellä on yksi ärsyttävä piirre. Noin 90 % asioista, mitä puhun sille, niin kääntää jollain lailla huumoriksi (huonoksi sellaiseksi). Olen niin väsynyt kun joka asia pitää vääntämällä vääntää, että saa sen perille normaalilla tavalla tai joku tekeminen onnistuisi mutkattomasti kertaheitolla. Esimerkkejä: - pyydän pöydässä ojentamaan vaikka salaatinkastikepullon, niin on ojentavinaan, mutta juuri kun olen siihen tarttumassa, niin vetääkin pois, ojentaa uudelleen, vetää taas pois kunnes ärähdän. - lähden koiran kanssa pitkälle metsäretkellä ja ilmoitan suurinpiirtein koordinaatit, mihin menen eksymisen varalta. Tulen kotiin ja laitan töissä olevalle miehelle viestin, että olen turvallisesti takaisin kotona... vastaukseksi tulee: "No voi helv..." (ikäänkuin olis toivonut, että eksyn... hah haa, kauheen hauskaa) - katsomme telkkaria ja hän lähtee hakemaan keittiöstä jotain ja pyydän tuomaan tullessaan vaikka lasin vettä, niin tulee heitto, että ei pysty... painaa liikaa. (tuo kuitenkin, kun pyydän uudelleen, mutta lasin ojentamisessa saattaa taas olla yksi jekuttelu lisää) - eteisessä olen kyykyssä solmimassa kengännauhojani, tökkää oman jalkansa eteeni ja töksäyttää: "solmis nääkin" - olen tiskipöydän ääressä kuorimassa perunoita. Mies hakee astiakaapista jotain ja ennen ovan avaamista sanoo: "laitas pää tohon, niin kolautan" (Siis toooosi hauska juttu kolauttaa mua ovella päähän.... kuolen nauruun!!!) - kysyn jotain, niin vastaus on ihan mitä sattuu höpö höpöä - ....ja esimerkkejä kertyy joka päivä... usein... Kun joskus hermostun johonkin noihin juttuihin, niin saan kuulla olevani huumorintajuton. En ole OIKEASTI huumorintajuton, osaan heittää kyllä hauskaa läppää, MUTTA kaikelle on aikansa. Minusta tuollainen jatkuva härnääminen on ärsyttävää, toisinaan tuntuu myös alentavalta. Tulee mieleen, että onko tuo jokin tiedostamaton alistamisen muoto, että "sun jutut on mulle ihan yks hailee, en vaivaudu edes ottamaan niitä vakavasti". Toi on niin iso ongelma jo mulle, että mä en kohta enää kestä!!
Kommentit (2500)
Pellen kans on silloin naimisis kun menee pellen kans naimisiin. Tuskin sillä on pellenaamari ollut kaapissa piilossa ennen häitä.
Mieheni sanoi että olen kätevä suustani,
se on niin sukkela suustaan.
Vierailija kirjoitti:
KUKA nostelee vanhoja ketjuja?
Eli keppi kalahti? Pellet on pellejä yhä.
Vierailija kirjoitti:
Laita joka ilta miehesi työkenkien kärkeen sanomalehtipaperia ja ilakoi kun miehesi aamuisin tunkee kenkiä jalkaan. Laita miehesi takin taskuun minigrip pusseissa käytettyjä tampooneja.
Kenkiin kannattaa laittaa esim pikkuautoja. Auh, se kivun ulvaisu on mahtava.
Tamponien sijaan miesten tena miehen taskuun ja peräpukamavoide.
En jaksa lukea kommentteja, mutta otsikko on kyllä kaikkien aikojen paras! Naurattaa aina vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita joka ilta miehesi työkenkien kärkeen sanomalehtipaperia ja ilakoi kun miehesi aamuisin tunkee kenkiä jalkaan. Laita miehesi takin taskuun minigrip pusseissa käytettyjä tampooneja.
Tamponien sijaan miesten tena miehen taskuun ja peräpukamavoide.
Kun mies on nukkunut niin legopalokoita sängyn viereen ja kulkureitille kun menee vessaan.
Täytyy vain muistaa, ettei itse astu niihin.
Öö no ehkä eroa tästä miehestä??
Ai kamalaa, ex-mies ja hänen paras kaverinsa, just tommosia. Kaveri saattoi muutta meille viikoksi. Sitte ajoin ulos. Molemmat olivat lapsuuden kavereita. Ei sovi avioliittoon. Pelkkä pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun täällä on näköjään konsensus, että naamalle piereminen ei ole huumoria, niin olisiko sitten naamalle röyhtäiseminen. Eli kun mies on just syönyt pizzan, jossa oli valkosipulia, ja juonut sen kanssa kaljan, niin eikö olisi aika hauskaa, kun röyhtäisisi sitten vaimon naamalle?
Tuotakin voit kokeilla työpaikalla työkavereihin ja esimieheen. Sinä voit kokeilla siellä ihan mitä vaan päähäsi pälkähtävää asiaa, kyllä ne antaa suoraa palautetta.
Läheisten kanssa jotkut asiat ovat sosiaalisesti hyväksyttävämpiä, joten ei siitä voi vetään suoraan johtopäätöksiä.
Tietysti silläkin voi olla merkitystä, onko naamalle röyhtäisijällä laatikkoleuka vai suippoleuka.
Ei sillä kuule loppupeleissä ole merkitystä.
Laatikkoleuka  pääsee ehkä helpommin yrittämään pelleilyä uuden ja taas uuden kanssa.
Mutta ero tulee lopulta.
Hiero kesällä miehesi työkalsareihin sitä ruusunmarjoista saatavaa nöyhtää. Kutittaa kivasti työpäivän aikana.
Sivele vaseliinia miehesi auton ovenkahvojen sisäpuolelle. Törkkää kesällä aina penkinlämmitin päälle, kun katsoo muualle.
Kerro miehellesi, että sillä on ihana kikkeli, melkein yhtä iso kuin edellisellä kumppanilla.
Naiset tykkää hauskoista läppämiehistä
🤡🤡🤡😂😂😂
Naiset on niin huumorintajuttomia. Toki liika on liikaa . Ei koko ajan tarvi jekuttaa. Menee maku pois , mutta joskus se on ihan asiaa puolin ja toisin. Toisekseen voihan jutella hauskoja eikä jekuttaa toista fyysisesti.
Kerrotte vaikka vitsejä toisillenne. Muutoin hoidatte arjen kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap kokeillut ihan huomioimattomuutta, siis nyt kun olet jo kertonut, ettet pidä kyseisestä käytöksestä, niin muuttaisitkin omaa käyttäytymistäsi niin ettet palkitsisi lapsimiestäsi huonosta käytöksestä huomiolla vaan olisit kuin et huomaisikaan.
Esim. Kun pyydät ojentamaan ketsupin, ja mies viimetingassa vetää ketsupin ulottuviltasi, et reagoikaan mitenkään. Kaadatkin vaikka vettä lasiisi tai pyyhkäiset suutasi paperilla, ja hetkenpäästä sanot että ketsuppi olisi tässä ruoassa hyvää. Et siis pyydä mitään kuin kerran, ja sitten teet itse, tai asia jää tekemättä.
Et kommunikoi viesteillä muuten kuin koordinaatit, ei muuta.
Jne.
Tämä! Ja tästä seuraa, että mies joko alkaa muuttaa toimintatapaasi, tai sitten alatte liukua eroon kohtuullisen helposti. Hän hakee huomiota ja on tottunut saamaan sitä huonolla käytöksellä. Kun ei saa sitä huomiota, niin siitä lähtee asiat muuttumaan. Tsemppiä kovasti!
Meillä oli samantyyppistä ongelmaa ja takana pitkä liitto ja lapset; olin pähkäillyt asiaa kauan. Törmäsin inhimillinen itsetuntemus.fi sivustoon ja siitä alkoi heräämiseni. Nyt on helppo ero takana ja me vanhemmat olemme kohtuu hyviä kavereita ja yhteisvanhemmuus sujuu yllättävän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap kokeillut ihan huomioimattomuutta, siis nyt kun olet jo kertonut, ettet pidä kyseisestä käytöksestä, niin muuttaisitkin omaa käyttäytymistäsi niin ettet palkitsisi lapsimiestäsi huonosta käytöksestä huomiolla vaan olisit kuin et huomaisikaan.
Esim. Kun pyydät ojentamaan ketsupin, ja mies viimetingassa vetää ketsupin ulottuviltasi, et reagoikaan mitenkään. Kaadatkin vaikka vettä lasiisi tai pyyhkäiset suutasi paperilla, ja hetkenpäästä sanot että ketsuppi olisi tässä ruoassa hyvää. Et siis pyydä mitään kuin kerran, ja sitten teet itse, tai asia jää tekemättä.
Et kommunikoi viesteillä muuten kuin koordinaatit, ei muuta.
Jne.Tämä! Ja tästä seuraa, että mies joko alkaa muuttaa toimintatapaasi, tai sitten alatte liukua eroon kohtuullisen helposti. Hän hakee huomiota ja on tottunut saamaan sitä huonolla käytöksellä. Kun ei saa sitä huomiota, niin siitä lähtee asiat muuttumaan. Tsemppiä kovasti!
Meillä oli samantyyppistä ongelmaa ja takana pitkä liitto ja lapset; olin pähkäillyt asiaa kauan. Törmäsin inhimillinen itsetuntemus.fi sivustoon ja siitä alkoi heräämiseni. Nyt on helppo ero takana ja me vanhemmat olemme kohtuu hyviä kavereita ja yhteisvanhemmuus sujuu yllättävän hyvin.
Kirjoitusvirheen korjaus: Mies joko alkaa muuttaa toimintaansa, tai sitten alatte...
Juurikin näin, kannatan edellisen kirjoittajan fiksua listaa, toiselle annetaan mahdollisuus, ellei käytä sitä, ette ole oikeat toisillenne, eikä hän oikea kenellekään. Näin. Pidän peukkuja, mutta pelkään pahinta, ihmisen perusluonne ei hirveästi vanhana muutu. Faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamponien sijaan miesten tena miehen taskuun ja peräpukamavoide.Kun mies on nukkunut niin legopalokoita sängyn viereen ja kulkureitille kun menee vessaan.
Täytyy vain muistaa, ettei itse astu niihin.
Mikä v.....n ON NUKKUNUT?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamponien sijaan miesten tena miehen taskuun ja peräpukamavoide.Kun mies on nukkunut niin legopalokoita sängyn viereen ja kulkureitille kun menee vessaan.
Täytyy vain muistaa, ettei itse astu niihin.Mikä v.....n ON NUKKUNUT?!?
Varmaankin ihan autocorrect. Piti lukea "on nukkumassa".
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi vanhoja keskusteluja ei saisi nostaa, jos ne ovat mielenkiintoisia.
(Jos joku ei olisi nostanut, niin ei olisi tullut tätä hersyvää keskustelua pieruhuumorista, mikä olisi ollut suuri menetys koko palstakunnalle.)