Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa pellen kanssa, en jaksa enää.

KOLIBRI
07.06.2017 |

Mun miehellä on yksi ärsyttävä piirre. Noin 90 % asioista, mitä puhun sille, niin kääntää jollain lailla huumoriksi (huonoksi sellaiseksi). Olen niin väsynyt kun joka asia pitää vääntämällä vääntää, että saa sen perille normaalilla tavalla tai joku tekeminen onnistuisi mutkattomasti kertaheitolla. Esimerkkejä: - pyydän pöydässä ojentamaan vaikka salaatinkastikepullon, niin on ojentavinaan, mutta juuri kun olen siihen tarttumassa, niin vetääkin pois, ojentaa uudelleen, vetää taas pois kunnes ärähdän. - lähden koiran kanssa pitkälle metsäretkellä ja ilmoitan suurinpiirtein koordinaatit, mihin menen eksymisen varalta. Tulen kotiin ja laitan töissä olevalle miehelle viestin, että olen turvallisesti takaisin kotona... vastaukseksi tulee: "No voi helv..." (ikäänkuin olis toivonut, että eksyn... hah haa, kauheen hauskaa) - katsomme telkkaria ja hän lähtee hakemaan keittiöstä jotain ja pyydän tuomaan tullessaan vaikka lasin vettä, niin tulee heitto, että ei pysty... painaa liikaa. (tuo kuitenkin, kun pyydän uudelleen, mutta lasin ojentamisessa saattaa taas olla yksi jekuttelu lisää) - eteisessä olen kyykyssä solmimassa kengännauhojani, tökkää oman jalkansa eteeni ja töksäyttää: "solmis nääkin" - olen tiskipöydän ääressä kuorimassa perunoita. Mies hakee astiakaapista jotain ja ennen ovan avaamista sanoo: "laitas pää tohon, niin kolautan" (Siis toooosi hauska juttu kolauttaa mua ovella päähän.... kuolen nauruun!!!) - kysyn jotain, niin vastaus on ihan mitä sattuu höpö höpöä - ....ja esimerkkejä kertyy joka päivä... usein... Kun joskus hermostun johonkin noihin juttuihin, niin saan kuulla olevani huumorintajuton. En ole OIKEASTI huumorintajuton, osaan heittää kyllä hauskaa läppää, MUTTA kaikelle on aikansa. Minusta tuollainen jatkuva härnääminen on ärsyttävää, toisinaan tuntuu myös alentavalta. Tulee mieleen, että onko tuo jokin tiedostamaton alistamisen muoto, että "sun jutut on mulle ihan yks hailee, en vaivaudu edes ottamaan niitä vakavasti". Toi on niin iso ongelma jo mulle, että mä en kohta enää kestä!!

Kommentit (2500)

Vierailija
1821/2500 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun täällä on näköjään konsensus, että naamalle piereminen ei ole huumoria, niin olisiko sitten naamalle röyhtäiseminen. Eli kun mies on just syönyt pizzan, jossa oli valkosipulia, ja juonut sen kanssa kaljan, niin eikö olisi aika hauskaa, kun röyhtäisisi sitten vaimon naamalle?

Tuotakin voit kokeilla työpaikalla työkavereihin ja esimieheen. Sinä voit kokeilla siellä ihan mitä vaan päähäsi pälkähtävää asiaa, kyllä ne antaa suoraa palautetta.

Läheisten kanssa jotkut asiat ovat sosiaalisesti hyväksyttävämpiä, joten ei siitä voi vetään suoraan johtopäätöksiä.

Tietysti silläkin voi olla merkitystä, onko naamalle röyhtäisijällä laatikkoleuka vai suippoleuka.

Vierailija
1822/2500 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/2500 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Datsun kirjoitti:

Ihan vaikuttaisi olevan Kiuruvedeltä lähtöisin olevalta mieheltä, joka moneen kertaan eronnut... Luonnehäiriöinen..

Pasi T?

Vierailija
1824/2500 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tunnen yhden tällaisen"pellen". Hänen kanssaan ei pysty ikinä keskustelemaan vakavasti. Mihinkään kysymykseen ei voi vastata normaalisti, vaan aina huumorilla ja pelleilemällä. Tämä on TODELLA raskasta. Aivan koko ajan täytyy vitsailla ja pelleillä. Mikä ihmeen juttu tuommoinen on?

Koska tällä pystyy välttämään keskustelun kaikesta, mistä he eivät halua keskustella.

Vierailija
1825/2500 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päädyin nelikymppisenä treffeille  miehen kanssa joka oli ollut ylä-asteella luokan häirikkö ja pelle. Koulukiusaajakin. Yhden hiljaisen pojan  naaman edessä veti huosut ihan kokonaan alas ja pieraisi perse  kiinni  poikapolon naamassa. En kuitenkaan ikinä olisi uskonut,että vielä keski-ikäisenä vetää samaa pelleroolia! Olin sanaton kun tullessani vessasta huomasin että teeni maistui suolalta ja  miehen virne kavalsi syyllisen. Sanoin kyllästyneenä että toivon hänen ostavan minulle uuden teekupillisen jolloin hymy vääntyi murjotukseksi. En tosiaan tiedä mitä reaktioita mies oli toivonut,ihastunutta kikatusta ja taputustako?

Vierailija
1826/2500 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin kuulostaa joutuneen juuri murrosiässä ymmärtämättömien kommenttien kohteeksi.

Ei pidä isien kommentoida tyttärensä ulkomuotoa eikä varsinkaan tissejä. Varsinkaan 'hyväntahtoisesti' vitseilemällä.

Ei pidä kenenkään vitsailla nuoren ihastumisista t.m.s. se luottamus on niin vaikea saada takaisin.

Isäni oli tunnetusti hauska seuramies, mutta tilannetaju oli lievästi sanoen hukassa.

Itse muistan, että koko perheellä olkkarissa telkkaa katsoessamme isä halusi naurattaa joka ilta meillä istuvaa naapurin äijää ja muuta perhettä kommentoimalla, ettei tissien kuuluisi kai kainaloista kasvaa, kuten tuolla meidän tytöllä näyttää tekevän.

Hehhehe kylläpä nauratti.

Silloin olin jotain 12v se sinisenpunainen häpeä sai minut salaa inhoamaan ja vihaamaan isääni, vaikka en uskaltanutkaan poistua tilanteesta.

Vierailija
1827/2500 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun täällä on näköjään konsensus, että naamalle piereminen ei ole huumoria, niin olisiko sitten naamalle röyhtäiseminen. Eli kun mies on just syönyt pizzan, jossa oli valkosipulia, ja juonut sen kanssa kaljan, niin eikö olisi aika hauskaa, kun röyhtäisisi sitten vaimon naamalle?

Tuotakin voit kokeilla työpaikalla työkavereihin ja esimieheen. Sinä voit kokeilla siellä ihan mitä vaan päähäsi pälkähtävää asiaa, kyllä ne antaa suoraa palautetta.

Läheisten kanssa jotkut asiat ovat sosiaalisesti hyväksyttävämpiä, joten ei siitä voi vetään suoraan johtopäätöksiä.

Tietysti silläkin voi olla merkitystä, onko naamalle röyhtäisijällä laatikkoleuka vai suippoleuka.

Eli mielestäsi on sosiaalisesti hyväksyttävää että mies kiusaa vaimoaan. Enpä ihmettele että suomimiehet komeilee kärjessä Euroopan vaimonhakkaajien tilastossa.

Vierailija
1828/2500 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä päädyin nelikymppisenä treffeille  miehen kanssa joka oli ollut ylä-asteella luokan häirikkö ja pelle. Koulukiusaajakin. Yhden hiljaisen pojan  naaman edessä veti huosut ihan kokonaan alas ja pieraisi perse  kiinni  poikapolon naamassa. En kuitenkaan ikinä olisi uskonut,että vielä keski-ikäisenä vetää samaa pelleroolia! Olin sanaton kun tullessani vessasta huomasin että teeni maistui suolalta ja  miehen virne kavalsi syyllisen. Sanoin kyllästyneenä että toivon hänen ostavan minulle uuden teekupillisen jolloin hymy vääntyi murjotukseksi. En tosiaan tiedä mitä reaktioita mies oli toivonut,ihastunutta kikatusta ja taputustako?

En ikinä lähtisi tuollaisen kanssa treffeillle. Miksi ihmeessä sinä låhdit?

Vierailija
1829/2500 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tämä itsellesi niin ehkä alkaa raksuttaa missä vika voisi olla!

https://www.vauva.fi/keskustelu/4596072/translate-and-send-some-very-cl…

Vierailija
1830/2500 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurpa lelli kirjoitti:

Mun akka jos laittais katuluudan haarojensa väliin ja kaffepannun/ kissan olisi täydellinen pääsiäis......

Eli tasosi ritti vain noita-akkaan?

Vierailija
1831/2500 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset kasvavat ja viisastuvat vanhetessaan, katuvat nuoruuden hölmöilyjään ja ehkä jopa osaavat pyytää anteeksi hölmöilyjensä kohteilta. Ehkä kirjoittaja halusi selvittää, onko niin tapahtunut tämän henkilön kohdalla ja antaa hänelle uuden mahdollisuuden.

Vierailija
1832/2500 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt, että naiset oikein haluaa tuollaisia lupsakouta ja sanovalmiita koomikoita kun heidän seurassa aika ei käy pitkäksi 😁

Vierailija
1833/2500 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pieni kuivanut koiran kakka sen kenkään. Kun menee töihin ja ottaa pois niin haisee koiranpaskalta koko päivän. Vaikka ei ottaisikaan niin kyllä se ödööri sieltä puskee ulos. :D

Vierailija
1834/2500 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehiä (tai naisiakin) arvioi sen mukaan miten he ovat käyttäytyneet 13-14 vuotiaana niin aika monet treffit saa jättää väliin.

Vierailija
1835/2500 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mielestäsi on sosiaalisesti hyväksyttävää että mies kiusaa vaimoaan. Enpä ihmettele että suomimiehet komeilee kärjessä Euroopan vaimonhakkaajien tilastossa.

Tilaston mukaan tosin Suomessa miehet ja naiset joutuvat suurin piirtein yhtä usein väkivallan kohteeksi parisuhteessa.

Vierailija
1836/2500 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kaljanhuuruinen valkosipuliröyhtäys vaimon naamalle ja heti perään rikinkatkuinen pieru, se vasta olisi hauskaa. Huumorintajuisen miehen kanssa parisuhde-elämä ei käy tylsäksi.

Vierailija
1837/2500 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen kimpassa tosikon kanssa, joka istuu iltaisin nama totisena ja kuuntelee- tietenkin- vain asiaohjelmia. Ainoastaan vain typerät ja ällöttävät pieruvitsit naurattavat häntä. Vaihtaisin mieluusti rennonmpaan tyyppiin, joka saisi mut hymyilemään jekuillasn edes joskus

Vierailija
1838/2500 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa itse pelleltä... Naiset usein ovat.

Vierailija
1839/2500 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kyllä nostaa pisteitä, jos mies sanoo auttavansa hädässä olevia!

https://autaukrainaa.fi/

Vierailija
1840/2500 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen kimpassa tosikon kanssa, joka istuu iltaisin nama totisena ja kuuntelee- tietenkin- vain asiaohjelmia. Ainoastaan vain typerät ja ällöttävät pieruvitsit naurattavat häntä. Vaihtaisin mieluusti rennonmpaan tyyppiin, joka saisi mut hymyilemään jekuillasn edes joskus

Tulisiko siitä vähän säpinää suhteeseen, jos mies välillä pieraisisi sun naamalle yllättäen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan