Naimisissa pellen kanssa, en jaksa enää.
Mun miehellä on yksi ärsyttävä piirre. Noin 90 % asioista, mitä puhun sille, niin kääntää jollain lailla huumoriksi (huonoksi sellaiseksi). Olen niin väsynyt kun joka asia pitää vääntämällä vääntää, että saa sen perille normaalilla tavalla tai joku tekeminen onnistuisi mutkattomasti kertaheitolla. Esimerkkejä: - pyydän pöydässä ojentamaan vaikka salaatinkastikepullon, niin on ojentavinaan, mutta juuri kun olen siihen tarttumassa, niin vetääkin pois, ojentaa uudelleen, vetää taas pois kunnes ärähdän. - lähden koiran kanssa pitkälle metsäretkellä ja ilmoitan suurinpiirtein koordinaatit, mihin menen eksymisen varalta. Tulen kotiin ja laitan töissä olevalle miehelle viestin, että olen turvallisesti takaisin kotona... vastaukseksi tulee: "No voi helv..." (ikäänkuin olis toivonut, että eksyn... hah haa, kauheen hauskaa) - katsomme telkkaria ja hän lähtee hakemaan keittiöstä jotain ja pyydän tuomaan tullessaan vaikka lasin vettä, niin tulee heitto, että ei pysty... painaa liikaa. (tuo kuitenkin, kun pyydän uudelleen, mutta lasin ojentamisessa saattaa taas olla yksi jekuttelu lisää) - eteisessä olen kyykyssä solmimassa kengännauhojani, tökkää oman jalkansa eteeni ja töksäyttää: "solmis nääkin" - olen tiskipöydän ääressä kuorimassa perunoita. Mies hakee astiakaapista jotain ja ennen ovan avaamista sanoo: "laitas pää tohon, niin kolautan" (Siis toooosi hauska juttu kolauttaa mua ovella päähän.... kuolen nauruun!!!) - kysyn jotain, niin vastaus on ihan mitä sattuu höpö höpöä - ....ja esimerkkejä kertyy joka päivä... usein... Kun joskus hermostun johonkin noihin juttuihin, niin saan kuulla olevani huumorintajuton. En ole OIKEASTI huumorintajuton, osaan heittää kyllä hauskaa läppää, MUTTA kaikelle on aikansa. Minusta tuollainen jatkuva härnääminen on ärsyttävää, toisinaan tuntuu myös alentavalta. Tulee mieleen, että onko tuo jokin tiedostamaton alistamisen muoto, että "sun jutut on mulle ihan yks hailee, en vaivaudu edes ottamaan niitä vakavasti". Toi on niin iso ongelma jo mulle, että mä en kohta enää kestä!!
Kommentit (2476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minusta ihminen on typerä ellei pysty käyttämään harkintaa ja turvautuu väkivaltaan tai aggressiiviseen käytökseen. En pidä sitä oikeutettuna ellei ole kyse hengissä säilymisestä, itsensä tai toisen ihmisen hengen suojelusta.
Toki tämä ketju olisi hauskempi jos kaikki vaan kertoisivat tarinoita kuinka ovat vetäneet kiusaajamiehiään raikuvasti korville. Se vain ei ole oikeutettua, hyväksyttävää käytöstä ja siitä voi mennä kuulo pysyvästi.
Katsos kun pointti on juuri se, että pelle on tehnyt ne samat tylsät jekut jo 99 kertaa ja sitä on pyydetty lopettamaan jo ainakin 99 kertaa. Silti se jatkaa. Mielestäni sitä voi pitää kiusaamisena. Ei myöskään ole mikään ihme, jos jekuttelujen kohde jossain vaiheessa kilahtaa ja heittää vaikka kaljapullon seinään.
.
Jopas on typerä ja ajattelematon etten sanoisi harkitsematon kommentti. Ymmärrätkö, että kiusatunkin teoilla on seuraukset? Kaljapullo ei lennäkään seinään vaan heittäjän ote lipsahtaa ja pullo lentää miestäsi päähän, avohaava, taju pois, kaatuminen, pää auki, silmä puhki, tai lasinsirpaleet repivät silmän, pullo kimpoaa seinästä ja osuu heittäjään - mistä sinä tiedät mitä tapahtuu kun toimit raivon vallassa ja harkitsemattomasti.
Tämä palstan naisten typeryys on käsittämätön. On muka ihan jees toimia harkitsemattomasti kun nyt sitten kilahtaa. Olen työssäni paikannut niin paljon vahinkoja, että ymmärrystä harkitsemattomuutern = vastuuttomuuteen ei enää löydy.
Kiusaaminen on oma valinta ja se tehdään aina omalla vastuullaan. Ei voi luottaa aina siihen, että toinen osapuoli vaan hyväksyy sen hiljaa tai reagoi hillitysti. Ja hei, huumoriahan se vastareaktiokin vaan on!
Tämän palstan pellejen ja heidän puolustelijoiden typeryys on kyllä jotain ihan käsittämätöntä.
.
Olet tyhmä. Jos joku koskettaa kylkeäsi kylmällä olutpullolla niin et voi lyödä häntä sillä pullolla päähän. Ihmisellä on oikeus puolustaa itseään mutta oikeudessa käsitellään hätävarjelun aste. Tervemenoa käräjille, typeryydestä sakotetaan.
"Suomen lain mukaan oikeushyvien kuten hengen, koskemattomuuden, omaisuuden tai kotirauhan puolustamisen kannalta on oikeutettua turvautua hätävarjeluun. Ylimitoitettu hätävarjelu on kuitenkin rangaistavaa, ellei sen välttäminen ollut tilanne huomioon ottaen kohtuuttomasti vaadittu, tai puolustaja toimi hyväksyttävästi erehdyksessä."
Jos lähtee källilinjalla vastaamaan niin ei mitään viattomia källejä tyyliin elmukelmu vessanpönttöön, vaan vittumaisia. Jos salaattikastike tekee sahausliikettä, levolacia salaatinkastikkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miten olis sellainen ehdotus että jokaista kylkeen iskettyä kaljatölkkiä kohti nainen huvittelisi puhkomalla miehen autosta renkaan? Se olisi kyllä hassunhauska näky kun mies yrittäis aja ja kuuluisi vain fläfflähffläf 😃?
Niin se raha autonrenkaaseen on pois perheen käytöstä. Kesärengas, halvinkin, on siinä satasen kieppeillä. Vaikuttaisi tuo puhkominen varmaan perheen ajoihinkin, jää kesälomareissut vähemmälle. Aika moni on yläpeukuttanut. En mitenkään epäile teidän älykkyyttä mutta mutta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olis sellainen ehdotus että jokaista kylkeen iskettyä kaljatölkkiä kohti nainen huvittelisi puhkomalla miehen autosta renkaan? Se olisi kyllä hassunhauska näky kun mies yrittäis aja ja kuuluisi vain fläfflähffläf 😃?
Niin se raha autonrenkaaseen on pois perheen käytöstä. Kesärengas, halvinkin, on siinä satasen kieppeillä. Vaikuttaisi tuo puhkominen varmaan perheen ajoihinkin, jää kesälomareissut vähemmälle. Aika moni on yläpeukuttanut. En mitenkään epäile teidän älykkyyttä mutta mutta..
Sun älykkyydessä on kyllä epäilemisen varaa. Kuka hullu renkaan menee just ennen kesälomareissua puhkaisemaan 😃? Ja ikävää jos sulla menee koko kesä yhden renkaan vaihtamiseen ja rahan keräämiseen sitä varten. Sori siitä. Meillä on varaa vaikka heti ja uusi rengas on alla päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minusta ihminen on typerä ellei pysty käyttämään harkintaa ja turvautuu väkivaltaan tai aggressiiviseen käytökseen. En pidä sitä oikeutettuna ellei ole kyse hengissä säilymisestä, itsensä tai toisen ihmisen hengen suojelusta.
Toki tämä ketju olisi hauskempi jos kaikki vaan kertoisivat tarinoita kuinka ovat vetäneet kiusaajamiehiään raikuvasti korville. Se vain ei ole oikeutettua, hyväksyttävää käytöstä ja siitä voi mennä kuulo pysyvästi.
Katsos kun pointti on juuri se, että pelle on tehnyt ne samat tylsät jekut jo 99 kertaa ja sitä on pyydetty lopettamaan jo ainakin 99 kertaa. Silti se jatkaa. Mielestäni sitä voi pitää kiusaamisena. Ei myöskään ole mikään ihme, jos jekuttelujen kohde jossain vaiheessa kilahtaa ja heittää vaikka kaljapullon seinään.
.
Jopas on typerä ja ajattelematon etten sanoisi harkitsematon kommentti. Ymmärrätkö, että kiusatunkin teoilla on seuraukset? Kaljapullo ei lennäkään seinään vaan heittäjän ote lipsahtaa ja pullo lentää miestäsi päähän, avohaava, taju pois, kaatuminen, pää auki, silmä puhki, tai lasinsirpaleet repivät silmän, pullo kimpoaa seinästä ja osuu heittäjään - mistä sinä tiedät mitä tapahtuu kun toimit raivon vallassa ja harkitsemattomasti.
Tämä palstan naisten typeryys on käsittämätön. On muka ihan jees toimia harkitsemattomasti kun nyt sitten kilahtaa. Olen työssäni paikannut niin paljon vahinkoja, että ymmärrystä harkitsemattomuutern = vastuuttomuuteen ei enää löydy.
Jos mies lykkää kylmän kaljapullon vaimonsa kylkeen, kun tämä on kipuamassa saunan lauteille, niin nainen voi säikähtää ja horjahtaa kiukaan päälle. Onko tuossakin syy naisen, kun reagoi väärin miehen jekkuun?
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on sata kertaa jo kirjoitettu että keskustelu ei auta. Tuo on tiedostamatonta tai tiedostettua vallankäytön yritystä. Kaljatölkkitapauksessa itse tyhjäisin joka tapauksen jälkeen miehen viinat viemäriin. Täyttäisin pullot vedellä ja laittaisin kaljatölkit tyhjinä takaisin jääkaappiin. Niin että seuraavan kerran saisi varmasti saunoa rauhassa ja jokainen miehen hamuama saunakalja olisi tyhjä.
Ei vedellä vaan kusella: se on kiusaajien tapa. Tunnen pari nuorta miestä, jotka oikeasti on tehneet näin - bilepaikan lähimaaston jemmapulloille.
Suositan tosin mieluummin avioeroa kuin asemasotaa (alentumista yhtä matalalle inhimilliselle tasolle eli kiusaajaksi - kiusaaminen on väkivaltaa).
Makekake kirjoitti:
Oliko toi yllätys sillon kun menitte naimisiin? Vai löittekö kamppeet yhteen toisianne tuntematta? Turha sun on miestä syyttää. Semmonen se on ollut aina ja semmosta lupasit rakastaa myötä- ja vastoinkäymisissä. Voisitkohan myöntää ettet voikaan pitää lupaustasi? Oleppa rehellinen itsellesi ennen kuin syyttelet miestä.
Harva väkivaltainen mies (kiusaaminen on väkivaltaa) vielä seurusteluaikana hakkaa verille tai sairaalakuntoon: muutoinhan tai nämä suhteet on koppuneet. Väkivalta syvenee ja raaistuu AINA poikkeuksetta suhteen pidetessä - kunnes tulee se viimeinen tikki ja alistettu, pahoinpidelty viimein saa voimia lähteä.
Täytyy muuten jatkossa suositella sinkkukavereilleni, että kysyy mahdolliselta tulevalta puolisolta mitä mieltä tämä on kiusaamisesta parisuhteessa. Ja miten tilanne ratkaistaan. Ja mikä on hyvää, mikä on huonoa huumoria omasta mielestä. Kannattaa keskustella asioista ennen suhteen syventämistä.
Erityisesti kehotan kysymään miten tuleva kumppani reagoi jos puoliso tyrkkää kylmän oluttölkin kylkeen. Sanooko hui vai vetääkö avarilla päin näköä. Mielessäni on juhannus, mies kiusoittelee ihastumaansa naista ja nainen heittää ei rikkoutuvan pehmeähkön alumiinisen oluttölkin märkätilojen puuseinään ja huutaa karjuen ettei se ole hänestä yhtään hauskaa vitun elukkaapina ja lyö miestä kovaa mykkäkouluun vaipuen. Saatta leppoisa juhannus ja orastava rakkauden liekki sammahtaa kuin märillä puilla sytytetty rantasauna.
Ketjussa on aika monta kuusaajaa: trollausta, provoilua. Suomi on kiusaajia täynnä. AV -palstalle kiusaajat on pesiytyneet.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy muuten jatkossa suositella sinkkukavereilleni, että kysyy mahdolliselta tulevalta puolisolta mitä mieltä tämä on kiusaamisesta parisuhteessa. Ja miten tilanne ratkaistaan. Ja mikä on hyvää, mikä on huonoa huumoria omasta mielestä. Kannattaa keskustella asioista ennen suhteen syventämistä.
Erityisesti kehotan kysymään miten tuleva kumppani reagoi jos puoliso tyrkkää kylmän oluttölkin kylkeen. Sanooko hui vai vetääkö avarilla päin näköä. Mielessäni on juhannus, mies kiusoittelee ihastumaansa naista ja nainen heittää ei rikkoutuvan pehmeähkön alumiinisen oluttölkin märkätilojen puuseinään ja huutaa karjuen ettei se ole hänestä yhtään hauskaa vitun elukkaapina ja lyö miestä kovaa mykkäkouluun vaipuen. Saatta leppoisa juhannus ja orastava rakkauden liekki sammahtaa kuin märillä puilla sytytetty rantasauna.
Jaa, mun mielessä taas on psyykeltään normaalien ihmisten seurustelun aloitus, jossa mies tökkää tölkin kylkeen ja nainen säikähtää ja sanoo että pliis älä tee noin enää ja mies sanoo hyväntuulisena nauraen okei ja sori eikä tee niin enää. Sulle varmaan mahdoton skenaario joten ymmärrän tuon fantasian, jolla ei ole mitään tekemistä ketjun aiheen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun älykkyydessä on kyllä epäilemisen varaa. Kuka hullu renkaan menee just ennen kesälomareissua puhkaisemaan 😃? Ja ikävää jos sulla menee koko kesä yhden renkaan vaihtamiseen ja rahan keräämiseen sitä varten. Sori siitä. Meillä on varaa vaikka heti ja uusi rengas on alla päivässä.
.
(Vittu sä OLET oikeasti tyhmä. Toisaalta mahtavaa, en ole kovin usein törmännyt tyhmään ihmiseen, onhan tämä kokemus.)Sulla on siis varaa puhkoa puukolla teidän perheen autonrengas ja varmaan vaikka useita renkaita. Ja oot NIIN älykäs että et tietenkään puhko renkaita ennen lomareissua. Mahtavaa. Teillä ilmeisesti ei ole kahta autoa koska muuten olisit puhkonut miehesi autonrenkaat huoleti. Ei taida sun mies uskaltaa pitää omaa autoa kun akka on arvaamaton. Ja mies on tottunut hankkimaan uusia autonrenkaita heti ja vaikka monta rengasta päivässä. Hei hyvin teillä menee ja oot älykäs ihminen.
Toki meillä on kaksi autoa, mutta yritänkin eläytyä sinun tilanteeseen, jossa satasen autonrengas vaarantaa koko kesäloman aikataulut ja budjetin 😃.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
(Vittu sä OLET oikeasti tyhmä. Toisaalta mahtavaa, en ole kovin usein törmännyt tyhmään ihmiseen, onhan tämä kokemus.)Sulla on siis varaa puhkoa puukolla teidän perheen autonrengas ja varmaan vaikka useita renkaita. Ja oot NIIN älykäs että et tietenkään puhko renkaita ennen lomareissua. Mahtavaa. Teillä ilmeisesti ei ole kahta autoa koska muuten olisit puhkonut miehesi autonrenkaat huoleti. Ei taida sun mies uskaltaa pitää omaa autoa kun akka on arvaamaton. Ja mies on tottunut hankkimaan uusia autonrenkaita heti ja vaikka monta rengasta päivässä. Hei hyvin teillä menee ja oot älykäs ihminen.
Toki meillä on kaksi autoa, mutta yritänkin eläytyä sinun tilanteeseen, jossa satasen autonrengas vaarantaa koko kesäloman aikataulut ja budjetin 😃.
.
No ootte te rikkaita sitten, kaksi autoa ja kaikki. Miehesi on onnekas ja henkisesti rikas kun on älykäs ja kätevä emäntä. Etenkin puukon, aikataulujen ja budjetin kanssa. Sinä luonnollisesti ansaitset työssäsi teidän perheessä eniten niin renkaitahan voi ostella joka päivä jos niikseen tulee. Ja tuleehan noita tilanteita (puukotustilanteita) teidän perheessä suhteellisen usein, kiitos sinun älykkyyden ja huumorintajun.
Ihmettelen tosi paljon näitä henkisesti keskenkasvuisia miehiä. Nämä jäynät ja temput kuuluvat teiniporukkaan ja sielläkin pieni vähemmistö harrasti näitä.
Mutsi ei olisi sietänyt tätä tippakkaan isältäni. Luulen, että monen pellen taustalla on myös väärä kasvatusmalli. Jos on "pelleisä" niin lapsetkin oppivat, että naisia saa kiusata typerillä käytännön jäynillä.
Itse en ole koskaan tehnyt käytännön jäyniä vaimolleni. Totta kai tiedän hänet heikot kohdat. Hän pelkää pimeää, hämähäkkejä, hiiriä ja korkeita paikkoja. Näistä saisi "mahtavia jekkuja" aikaiseksi, mutta ei ole tullut edes mieleenikään mikään tälläinen. Jos menisin ja pieraisisin hänen päälleen me käytäisiin erittäin vakava keskustelu suhteen jatkosta. Kyseessä on totaalisesti toisen kunnioittaisen puute ja sitä on turha selittää millään huumorilla. En kaipaa enkä halua duudsoneita kotiin.
Tunsin nuoruudestani yhden naisen jonka lempihuvia oli tyttökavereiden kiusaaminen pelottelemalla. Hän sai siitä jotain ihmeen tyydytystä kun aroilla tytöillä tuli pupu pöksyyn. Kyllä naisetkin osaavat näitä jäyniä, mutta tämä on käsittääkseni harvinaista.
Olikohan IS:n sivuilla video jossa australialaispojat säikyttelivät äitinsä ja kuvasivat tilanteet videolle. Jos me oltaisiin tehty tuo pikkuveljen kanssa oltaisiin eka kerran jälkeen jo saatu semmoinen selkäsauna isältä että olisi jäänyt viimeikseksi kerraksi.
Olen seurannut omien lasteni kaveriporukoita (teinipoikia) ja ajat ovat muuttuneet. Pojat ovat hyväkäytöksisiä ja eivät todellakkaan harrasta mitään lapsellisia jäynien tekoja.
KOLIBRI kirjoitti:
Mun miehellä on yksi ärsyttävä piirre. Noin 90 % asioista, mitä puhun sille, niin kääntää jollain lailla huumoriksi (huonoksi sellaiseksi). Olen niin väsynyt kun joka asia pitää vääntämällä vääntää, että saa sen perille normaalilla tavalla tai joku tekeminen onnistuisi mutkattomasti kertaheitolla.
Esimerkkejä:
- pyydän pöydässä ojentamaan vaikka salaatinkastikepullon, niin on ojentavinaan, mutta juuri kun olen siihen tarttumassa, niin vetääkin pois, ojentaa uudelleen, vetää taas pois kunnes ärähdän.
- lähden koiran kanssa pitkälle metsäretkellä ja ilmoitan suurinpiirtein koordinaatit, mihin menen eksymisen varalta. Tulen kotiin ja laitan töissä olevalle miehelle viestin, että olen turvallisesti takaisin kotona... vastaukseksi tulee: "No voi helv..." (ikäänkuin olis toivonut, että eksyn... hah haa, kauheen hauskaa)
- katsomme telkkaria ja hän lähtee hakemaan keittiöstä jotain ja pyydän tuomaan tullessaan vaikka lasin vettä, niin tulee heitto, että ei pysty... painaa liikaa. (tuo kuitenkin, kun pyydän uudelleen, mutta lasin ojentamisessa saattaa taas olla yksi jekuttelu lisää)
- eteisessä olen kyykyssä solmimassa kengännauhojani, tökkää oman jalkansa eteeni ja töksäyttää: "solmis nääkin"
- olen tiskipöydän ääressä kuorimassa perunoita. Mies hakee astiakaapista jotain ja ennen ovan avaamista sanoo: "laitas pää tohon, niin kolautan" (Siis toooosi hauska juttu kolauttaa mua ovella päähän.... kuolen nauruun!!!)
- kysyn jotain, niin vastaus on ihan mitä sattuu höpö höpöä
- ....ja esimerkkejä kertyy joka päivä... usein...Kun joskus hermostun johonkin noihin juttuihin, niin saan kuulla olevani huumorintajuton.
En ole OIKEASTI huumorintajuton, osaan heittää kyllä hauskaa läppää, MUTTA kaikelle on aikansa. Minusta tuollainen jatkuva härnääminen on ärsyttävää, toisinaan tuntuu myös alentavalta. Tulee mieleen, että onko tuo jokin tiedostamaton alistamisen muoto, että "sun jutut on mulle ihan yks hailee, en vaivaudu edes ottamaan niitä vakavasti".
Toi on niin iso ongelma jo mulle, että mä en kohta enää kestä!!
Älä kitise. Vaihda äijä jos ei kiinnosta. Riski toki on, että saat oikeasti totisen kaverin mutta sitä ehkä haluatkin. Riski siihen, että saat vaihdossa myös turpaanlyöjän on olemassa.
Monessa perheessä ei ole tänäkään kesänä kovin paljoa varaa laittaa kesälomiin rahaa, monta lasta ja työttömyyttä, niin ei ole kivaa lukea miten puukotetaan satasen renkaita ja ostellaan uusia. Meidän perheessä jokainen satanen on tärkeä eikä rahaa tuhlata riitelyyn. Voidaanko jutella sinänsä kiinnostavasta aiheesta asiallisesti, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
.
No ootte te rikkaita sitten, kaksi autoa ja kaikki. Miehesi on onnekas ja henkisesti rikas kun on älykäs ja kätevä emäntä. Etenkin puukon, aikataulujen ja budjetin kanssa. Sinä luonnollisesti ansaitset työssäsi teidän perheessä eniten niin renkaitahan voi ostella joka päivä jos niikseen tulee. Ja tuleehan noita tilanteita (puukotustilanteita) teidän perheessä suhteellisen usein, kiitos sinun älykkyyden ja huumorintajun.
Sinulla on nyt se ongelma että ilmeisesti luulet olevasi Einstein, mutta dude, noooo....
"Jos menisin ja pieraisisin hänen päälleen me käytäisiin erittäin vakava keskustelu suhteen jatkosta. Kyseessä on totaalisesti toisen kunnioittaisen puute ja sitä on turha selittää millään huumorilla. En kaipaa enkä halua duudsoneita kotiin."
Anteeksi, pakko kommentoida, ymmärrän, että ihmiset ovat erilaisia ja teillä on hyvä, toisianne kunnioittava parisuhde..
..mutta repesin nauruun kun ajattelin, että meillä pieruhuumorista käytäisiin "erittäin vakava keskustelu suhteen jatkosta". Hohohohoho, ei meinaan pysyisi naama pokerilla siinä keskustelussa.
Mummo sanoi että "Joka pierusa piettää se tahallaa ittellee vaiva saattaa.” No sanoin miehelle, että älä turhaan pinnistele, suolikaasut on normaalia ihmiseloa, tulee vaan maha kipeäksi pinnistelemällä. Ja sitten ihan puhtaasti vapaudentunteesta mies pieraisi ja autossa. No ei ihan mitä tarkoitin mutta nauruksi se meni. Luonnollinen suhtautuminen asioihin ei tarkoita kunnioituksen puutetta.
Vierailija kirjoitti:
"Jos menisin ja pieraisisin hänen päälleen me käytäisiin erittäin vakava keskustelu suhteen jatkosta. Kyseessä on totaalisesti toisen kunnioittaisen puute ja sitä on turha selittää millään huumorilla. En kaipaa enkä halua duudsoneita kotiin."
Anteeksi, pakko kommentoida, ymmärrän, että ihmiset ovat erilaisia ja teillä on hyvä, toisianne kunnioittava parisuhde..
..mutta repesin nauruun kun ajattelin, että meillä pieruhuumorista käytäisiin "erittäin vakava keskustelu suhteen jatkosta". Hohohohoho, ei meinaan pysyisi naama pokerilla siinä keskustelussa.
Mummo sanoi että "Joka pierusa piettää se tahallaa ittellee vaiva saattaa.” No sanoin miehelle, että älä turhaan pinnistele, suolikaasut on normaalia ihmiseloa, tulee vaan maha kipeäksi pinnistelemällä. Ja sitten ihan puhtaasti vapaudentunteesta mies pieraisi ja autossa. No ei ihan mitä tarkoitin mutta nauruksi se meni. Luonnollinen suhtautuminen asioihin ei tarkoita kunnioituksen puutetta.
Miten autossa pieraiseminen liittyy tähän? Ymmärsinkö oikein että jos vaikka torkut sohvalla ja mies pieraisee suoraan naamaasi, se on sinusta hauskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Kiusaaminen on oma valinta ja se tehdään aina omalla vastuullaan. Ei voi luottaa aina siihen, että toinen osapuoli vaan hyväksyy sen hiljaa tai reagoi hillitysti. Ja hei, huumoriahan se vastareaktiokin vaan on!
Tämän palstan pellejen ja heidän puolustelijoiden typeryys on kyllä jotain ihan käsittämätöntä..
Olet tyhmä. Jos joku koskettaa kylkeäsi kylmällä olutpullolla niin et voi lyödä häntä sillä pullolla päähän. Ihmisellä on oikeus puolustaa itseään mutta oikeudessa käsitellään hätävarjelun aste. Tervemenoa käräjille, typeryydestä sakotetaan.
"Suomen lain mukaan oikeushyvien kuten hengen, koskemattomuuden, omaisuuden tai kotirauhan puolustamisen kannalta on oikeutettua turvautua hätävarjeluun. Ylimitoitettu hätävarjelu on kuitenkin rangaistavaa, ellei sen välttäminen ollut tilanne huomioon ottaen kohtuuttomasti vaadittu, tai puolustaja toimi hyväksyttävästi erehdyksessä."
Totta, typeryydestä sakotetaan. Siksipä kiusaaminen kannattaa lopettaa ensimmäiseen kieltoon. Minkäs minä sille voin, jos käteeni tulee joku lihaskramppi ja pullo lentää kesken hassuttelun?
Tässä ketjussa on sata kertaa jo kirjoitettu että keskustelu ei auta. Tuo on tiedostamatonta tai tiedostettua vallankäytön yritystä. Kaljatölkkitapauksessa itse tyhjäisin joka tapauksen jälkeen miehen viinat viemäriin. Täyttäisin pullot vedellä ja laittaisin kaljatölkit tyhjinä takaisin jääkaappiin. Niin että seuraavan kerran saisi varmasti saunoa rauhassa ja jokainen miehen hamuama saunakalja olisi tyhjä.