Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa pellen kanssa, en jaksa enää.

KOLIBRI
07.06.2017 |

Mun miehellä on yksi ärsyttävä piirre. Noin 90 % asioista, mitä puhun sille, niin kääntää jollain lailla huumoriksi (huonoksi sellaiseksi). Olen niin väsynyt kun joka asia pitää vääntämällä vääntää, että saa sen perille normaalilla tavalla tai joku tekeminen onnistuisi mutkattomasti kertaheitolla. Esimerkkejä: - pyydän pöydässä ojentamaan vaikka salaatinkastikepullon, niin on ojentavinaan, mutta juuri kun olen siihen tarttumassa, niin vetääkin pois, ojentaa uudelleen, vetää taas pois kunnes ärähdän. - lähden koiran kanssa pitkälle metsäretkellä ja ilmoitan suurinpiirtein koordinaatit, mihin menen eksymisen varalta. Tulen kotiin ja laitan töissä olevalle miehelle viestin, että olen turvallisesti takaisin kotona... vastaukseksi tulee: "No voi helv..." (ikäänkuin olis toivonut, että eksyn... hah haa, kauheen hauskaa) - katsomme telkkaria ja hän lähtee hakemaan keittiöstä jotain ja pyydän tuomaan tullessaan vaikka lasin vettä, niin tulee heitto, että ei pysty... painaa liikaa. (tuo kuitenkin, kun pyydän uudelleen, mutta lasin ojentamisessa saattaa taas olla yksi jekuttelu lisää) - eteisessä olen kyykyssä solmimassa kengännauhojani, tökkää oman jalkansa eteeni ja töksäyttää: "solmis nääkin" - olen tiskipöydän ääressä kuorimassa perunoita. Mies hakee astiakaapista jotain ja ennen ovan avaamista sanoo: "laitas pää tohon, niin kolautan" (Siis toooosi hauska juttu kolauttaa mua ovella päähän.... kuolen nauruun!!!) - kysyn jotain, niin vastaus on ihan mitä sattuu höpö höpöä - ....ja esimerkkejä kertyy joka päivä... usein... Kun joskus hermostun johonkin noihin juttuihin, niin saan kuulla olevani huumorintajuton. En ole OIKEASTI huumorintajuton, osaan heittää kyllä hauskaa läppää, MUTTA kaikelle on aikansa. Minusta tuollainen jatkuva härnääminen on ärsyttävää, toisinaan tuntuu myös alentavalta. Tulee mieleen, että onko tuo jokin tiedostamaton alistamisen muoto, että "sun jutut on mulle ihan yks hailee, en vaivaudu edes ottamaan niitä vakavasti". Toi on niin iso ongelma jo mulle, että mä en kohta enää kestä!!

Kommentit (2500)

Vierailija
2481/2500 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul oli sama ongelma erään itseään muusikoksi luulevan miekkosen kans. Emme ole onneks naimisissa, emmekä oo ees tavanneetkaan !!!!!! Mut kun meil oli eräs joku pieni kesäjuhlan tapainen tässä 18.6.25, ja pyysin sitä tulemaan sinne, lupasi tulla, eipä näkynyt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oli mukamas levyttämässä jotakin ininäääääääääää...............uskokoon, ken haluaa ..................sitten samana päivänä alkoi se kiristys, rahaa köyhältä !!!!!! 2000 € jostakin NS fanikortista !!!!!!!!!!!!! Ei mul oo sellaisiiiiii rahoj !!!!!!!!!! Jos olis ollu kysees joku toinen, esim Samu Haber, ni sitte ehkä....................

Vierailija
2482/2500 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun empiirinen kokemukseni on se että kun mies oli itse lapsellinen pelleilijä, hänestä tuli tosi hyvä isä lapsillemme.

Hän jaksoi loputtomasti leikkiä ja peuhata muksujen kanssa, siinä meni naapurinki kersat samalla jotka tykkäs miehestä ku hullu puurosta.

Kun lapset kasvo mies kuskasi niitä harrastuksiin, tosin harrastukset oli aluks niitä mitä mies itse harrasti, eli tykkäs esitellä omia saavutuksiaan ja pelata siinä samalla itse.

Tajusin vasta nyt 50v että kun henkilö on itse lapsellinen ja lapsekas niin jaksaa loputtomiin leikkiä itsekin kuin pieni lapsi.

Minä olen meillä perheen pää, aivot, organisaattori ja suureltaosin lompakkokin. Mies on ainakin 70% huolehdittava ja huomionkipeä pojankoltiainen. Joskin hyvä isä lapsilleen.

No on tosi hyvä isä lapsille. Opettaa, että miehen ei tarvitse kantaa aikuisten vastuuta ja että äiti hoitaa

Tämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2483/2500 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä sama tyyppi joka toivottelee juhannuksena hyvää joulua?

Vierailija
2484/2500 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on kylläkin hullun kanssa naimisissa.

Mun ex-vaimo oli sellainen, että se sai hirveät kilarit, jos se kuuli puhuttavan Savon murteella. Ihan siis sellaiset överikilarit. Se meni siitä Savon kuulemisesta ihan tiloihin, saattoi heittäytyä maahan selälleen ja siinä sitten silmät kiinni, hirveä irvistys kasvoilla, potki ja hakkasi maata, lattiaa käsillään. Hirveä kohtaus, että siinä oli pakko olla joku lapsuuden trauma taustalla siinä. Miks muuten tuolleen? Karjalasta oli tää nainen.

Sitten semmoinen minä määrään, minä aina oikeassa, minäminäminä... Suuttui aina, jos jokin ei mennyt hänen mielensä mukaan. Kova arvostelemaan kaikkea ja muita haukkumaan. Katseli milloin mitäkin silleen nenäänsä nyrpistellen. Todella lapsellista käytöstä joka asiassa. Keksi mulle omia sääntöjä ja itse hän toimi ihan miten huvitti. Hänen virheet oli aina mun syytä, mistään ei ottanut mitään vastuuta. Listaa voisi kirjoittaa pidemmäksikin. Kallis oli pitää.

Mistä ne kaikki sairaat ihmiset oikein tulee? Miten se onkin niin todennäköistä, että päätyy yhteen jonkun ihan pimeen kanssa? Ja jos ei kumppani, niin sitten harmia ja haittaa riittää pilvin jostain tutusta, naapurista, työkavereista tai sitten niistä kaikista. 

Vierailija
2485/2500 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauru parantaa. Jossakin Afrikan köyhissä oloissa naiset nauravat yhdessä murheet pois. Ihmiset ovat iloluontoisia. 

Joku purskahtaa nauruun jopa hautajaisissa tai ollessaan vakavasti sairaana sairaalassa. Pienistäkin asioista voi yhtäkkiä löytyä humoristinen puoli. Se on mielen keino yrittää toipua vakavasta asiasta. 

Vierailija
2486/2500 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauru parantaa. Jossakin Afrikan köyhissä oloissa naiset nauravat yhdessä murheet pois. Ihmiset ovat iloluontoisia. 

Joku purskahtaa nauruun jopa hautajaisissa tai ollessaan vakavasti sairaana sairaalassa. Pienistäkin asioista voi yhtäkkiä löytyä humoristinen puoli. Se on mielen keino yrittää toipua vakavasta asiasta. 

Eli pelle mies yrittää toipua siitä, että on mennyt naimisiin.

Vierailija
2487/2500 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain kertoo, etteivät nämä pellet töissä vedä tuolia pomon alta tai laita suolaa taukohuoneen kahvinkeittimeen. 

Mutta vaimoa on kiva kiusata vitsinä.

Lapsista voi tulla noin koulukiusaajia

Vierailija
2488/2500 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi hävettää oma sukupuoli. MIten tämmöinen voi olla edes mahdollista? 

- M46

Vierailija
2489/2500 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä sanotaan

vanhan kansan parissa:

'mies tulee räkänokastakin, 

vaan ei tyhjännaurajasta.'

Huumori on erittäin hyvä keino

pehmittää arjen rouheutta,

mutta rajansa kaikella.

Ei kukaan jaksa aamusta iltaan

jekkuilumoodissa. Arki on (harmaata)

vastuunkantamista, velvollisuuksia, rutiineja, 

joita voimme sävyttää leikinlaskulla -

pieninä annoksina.🥳

Vierailija
2490/2500 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on ihan hirveää luettavaa.

Toivottavasti olette kirjoittaneet nykyään onnellisia sinkkuja. Ikinä en olisi tällaisten sika miesten kanssa. 

Piereskelee naamaan! Hyi helkata, olis ensimmäinen ja viimeinen pieraisu minun tai lasten naamaan. Ei näin pahat eräät pelletyypit, joista täällä on puhuttu, millään pysty edes alussa niin pitkää aikaa peittelemään etteikö olisi seurustellessa huomannut. Niin tyhmiltä tuntuvat, ettei vaan äly heillä olisi siihen riittänyt. Seurustelu mysteeri, että miksi? vielä suurempi mysteeri miten tuollaisten kanssa pystyy noita lapsiakin monia tekemään. Edes sitä ensimmäistä. Huh huh naiset, ilman miestäkin voi elää. Jos potentiaalinen miesvalikoima on tuota luokkaa. 

Vierailija
2491/2500 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on tässä kehaistava ex-rakkaitani.

Mikä heissä, Elämäni Miehissä, yhteisenä

piirteenä on ollut, niin huumorintaju ja

suoranainen luontainen tilannekoomikon

lahja. Voi sitä ilon, naurun ja kikattamisen

määrää.. suloisesti, harmaan arjen keskellä.

Myös lukemattomat lempinimet puolin ja

toisin. Muistan lämmöllä. 🤍

Vierailija
2492/2500 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#2490: meillä ei naamalle piereskely

koskaan 

kuulunut parisuhteemme

humöörikavalkaadiin. Toki jos tämä

on jonkun the thing, en lähde kritisoimaan..

Vierailija
2493/2500 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläköhän ap on naimisissa pellensä kanssa?

Vierailija
2494/2500 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän on... kun tätä ketjua lueskelee, ei voi olla huomaamatta että sangen monet teistä arvon naisista vaikutatte hyvin tosikkomaisilta, tiukkapipoisilta ja äreiltä. Tulisikohan teidän tarkistaa, ettei vaan, teillä olisi...hiekkaa pinpissä? 

Aaaah! Vitsi, vitsi, buah hah hah haa :-D  

Vierailija
2495/2500 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän 100-varmasti tilanteen kehityskäyrän, mitä tapahtuisi jos tuon ukon kanssa mentäisiin terapiaan, kuten joku teistä neuvoi.

Ei kerkiä kenkiä pois potkia, kun terapeutti ja ukkoni vitsailisivat esim tyyliin... Tiedätkö mitä kannibaali tilasi ravintolassa?? Jaa, etkö tiedä?? Kilon kokista.. Hah, haj, haa jne.. 

En jaksa enää tuota...

Aah hah hah haa, toi oli hyvä :-D Kiitos, tulen viljelemään tuota kaskua runsaasti!

Mutta vakavasti puhuen (vakavasti... :-D) tuo arviosi mitä terapeutin pakeilla kävisi, se kuulostaa hyvinkin todennäköiseltä, ja siitä syystä että miehesi on juurikin sellainen valloittava, ja hauska seuramies, joka sosiaalisissa tilanteissa luontevasti hurmaa juuri tapaamansa vieraankin ihmisen. 

Vierailija
2496/2500 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko antaneet koskaan pellelle kunnolla pataan, niin että sattuu. Loukkaantuuko syvästi? Sitten voisi sanoa että etkö vitsiä ymmärrä, hahhahhaa vaan ja pierupussi alle 🦧

Vierailija
2497/2500 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän on... kun tätä ketjua lueskelee, ei voi olla huomaamatta että sangen monet teistä arvon naisista vaikutatte hyvin tosikkomaisilta, tiukkapipoisilta ja äreiltä. Tulisikohan teidän tarkistaa, ettei vaan, teillä olisi...hiekkaa pinpissä? 

Aaaah! Vitsi, vitsi, buah hah hah haa :-D  

Luepa tokavika vitsivitsi vaan hehhee

Vierailija
2498/2500 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle pellelle sopii rouhea Afrikka paremmin, pakkaapa laukut. Hop hop 

Vierailija
2499/2500 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen pellen ammatti on huoltomies, poliisi, sotilas tai muu "aktiivinen" ammatti?

Vierailija
2500/2500 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle🤡 ei pysy paikoillaan ja aivot raksuttaa koko ajan mitä ilkeyttä tekisi seuraavaksi, kun aivot jumittaa hetkenä minä hyvänsä 🤓👹

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme