Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö äsken paljasti, ettei ollut käynytkään lääkiksen pääsykokeissa!

Vierailija
07.06.2017 |

Kirjoitti viime vuonna ylioppilaaksi, muttei päässyt silloin lääkikseen.

Hän piti sitten välivuoden ja tarkoitus oli keskittyä kertaamaan fysiikkaa ja muita aineita pääsykokeisiin. Keväällä oli sitten kahdet valmennuskurssit.

Nyt tyttö tunnusti ettei ollut edes käynyt pääsykokeissa. Oli vuodessa ehtinyt kerrata vain yhden fysiikan kurssin. Valmennuskursseilla oli käynyt ehkä puolet.

Lun kysyin miten oli sitten aikansa käyttänyt, koska koko vuoden ajan joka päivä oli käynyt kirjastossa lukemassa. Niin aika oli kulunut kuulemma somessa ja kaverien kanssa kahvilla. Tosi vähän oli ehtinyt lukea. Sitten oli iskenyt paniikki ja hälläväliä-meininki.

No tyttö lupasi aloittaa lukemisen heti ensi vuotta varten ja nyt tosissaan. Mitään muuta kuin lääkistä ei halua opiskella ja omien sanojensa mukaan mihinkään "paskaduuneihin" ei mene.

Surettaa ihan kauheasti, kympin tyttö ollut aina, mutta lukion viimeiset luokat meni ihan penkin alle kaverien kanssa hengatessa ja "muka" opiskellessa.

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos rahaa sataa eteen, niin ei kai kiinnostakaan mitään tehdä asioiden eteen. Voit Ap taputtaa itseäsi selkään loistavasta kasvatustyöstä.

Vierailija
122/130 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tätä peruskuviota me ei voida muuttaa, että tytön ei tarvitse tehdä työtä elääkseen ainakaan tällä hetkellä. Hänellä ja sisarellaan on ihan mukavat pääomatulot, asuntoja ja osakkeita ja sitten vielä varsinainen omaisuus säätiöitynä, kuten myös minulla. 18-vuotiaana hän alkoi saamaan automaattisesti tietyn summan rahaa vuodessa käyttöönsä ja ihan fiksusti hän on sitä käyttänyt niin että säästöönkin on jäänyt. Harrastukset ym on maksanut itse. Minusta on vaan kiva, että parikymppinen tytär asuu kotona äidin ja sisarensa kanssa. Ei minusta kannata pakottaa töihin, kun siitä ei mitään varsinaista hyötyä ole tulevaisuuden kannalta.

Tosiaankin tyttöjen isä on lääkäri ja hänen työnsä on vienyt meitä ympäri maailmaa. Ollaan asuttu mm Roomassa, New Yorkissa, Intiassa ja Laosissa. Varmaan tytöllä on kauhean romantisoitunut kuva lääkärin ammatista (köyhien auttamista, lasten pelastamista kehitysmaassa yms). Ei hän varmaan uraa suomalaisissa terveyskeskuksissa suunnittelekaan.

Jos nämät ap:n tarinat eivät ole provo niin ei sitten mitkään =D =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla provo, mutta kyllä kai tälläsiikin ihmisiä löytyy. Lääkärin ammattia tuntuu pitävän hienona vaan ne jotka kattoo ainoastaan palkkaa, siinähän on ihan helvetisti eritteitä ja emotionaalisesti todella raskasta. Ja jos mokaat, seurauksena usein kuolema.

Vierailija
124/130 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmajoella on sisäoppilaitos, jossa valmennetaan lääkikseen. On hyviä tuloksia. Siellä on tuskin häiritseviä kavereita.

Ihanko totta? Olisiko sinulla antaa joku nimi vielä tai muita tietoja? Kiinnostaa kovasti.

Ap

http://www.epopisto.fi/opintolinjat/laaketieteen_opintolinja.php

Vierailija
125/130 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kirjoittaja kuin siinä tyttö käyttänyt 20 000€ lahjarahat, ylioppilas ei jaksanut lakkiaisiin ja riparilta poistettiin tupakanpolton vuoksi. Sut tunnistaa kirjoitustyylistä. Porvoolaiset ei pääse lääkäreiksi.

Vierailija
126/130 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos ennenmuinoin kasvatettiin kuuliaisempaa kansalaista. Se on lastenhuoneen ovi lukkoon, ettei sinne pääse möksähtelemään ja nurkkaan seisomaan, mikäli tulee vakavampi kiukkukohtaus. Nettilaitteet takavarikkoon hetkeksi.

Vierailija
127/130 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen opettanut lapsilleni, ettei mikään työ ole paskaduunia, ja että kaikkia työtä tekeviä on arvostettava. Etenkin paskakuskeja. Jos jätehuolto ja siivoajat menisivät lakkoon, kävis meille kaikille kalpaten tautienkin muodossa aika nopeastikin. Tahallaan joutenolijoita, jotka harrastavat lähinnä somettamista, samanhenkisten lusmujen kanssa hengailua, ehostamista ja vippishoppailua - heitä voikin jo katsoa kieroon ja ylhäältä alaspäin.

Vierailija
128/130 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan huomattavasti enemmän jotakin "paskaduunin" tekijää kuin jotakin sisustushifistelijää.

Vierailija
129/130 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjessa on kyllä tärkeämpää tosiaan se, että roskat on viety pois ja viemäriverkosto toimii versus sohvatyynyjen värisävyt.

Vierailija
130/130 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin hoitaa asian siten että pääsee lääkiseen sisään, missä kirjastossa se opiskelee ?

Olen siis työtön, luuseri, reppureissaaja, lumilautailija, surffaaja, muusikko, jonka välivuosi venähti välivuosiksi, tänä aikana olen kieränyt koko maapallon...useasti... ristiin ja rastiin. Rahattomana ja kodittomana kun maailmaa kierrät vuosia milloin rantapummina ja milloin vuoristopummina tehden kaikkia maailman paskatöitä....niin minusta kehittyi kameleontti jolla on erittäin hyvä ihmistuntemus.

Voin hyvin laittaa rusetin kaulaan ja Harrypotter lasit päähän ja mennä opiskelemaan lääketiedettä kirjastoon ja törmätä teidän uuteen lääkäriin ja "yhdessä" lukea ja kurssit läpi ja hän PÄÄSEE niistä läpi varmasti.

-Jos hän ei pääse läpi, Harrypotterin apu ei maksa mitään

-Jos hän pääsee läpi, apu maksaa vuoden palkan, jonka sinä määrität itse

HUOM.

-Vaarana ei ole se että hän ei pääse läpi, hän pääsee läpi varmasti

-Vaarana on perheeseesi tulee surffi&vuoristopummi vävyksi....

Pystyn kontrolloimaan kaikkea muuta maailmassa mutta en naistan rakastumista, joka on nykymaailmassa täysin turha hormonihäiriö jonka evoluutio tulee poistamaan vähitellen koska maailmassa on jo nyt liikaa ihmisiä.

Sillä ainoa mitä tyttäreltä puuttuu on motivaatio...kaikki muu on jo valmiiksi tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän