Hääasiaa. xxxx Save the date- kortit xxxx
Missä vaiheessa lähetitte? Vuotta ennen? Milloin sitten varsinaiset kutsukortit?
Suositellaan korttien ja kutsujen tilauspaikkaa!
Kommentit (86)
Mun mielestä save the date -kortti hyvissä ajoin etukäteen on hyvä idea... ei tule hyvän ystävän häiden kanssa päällekkäin varattua lomamatkaa tms.
Save the date= varaa päivä
Minun näkökulmastani tuo on vähän hassua. Tapasimme mieheni kanssa joulukuussa. Menimme kihloihin tammikuussa. Toukokuun lopussa päätimme, että menemme heinäkuun lopussa naimisiin. Kutsut lähetettiin kesäkuun puolivälissä kun juhlapaikka yms. oli selvää. Ei olisi ehtinyt save the date -kortteja lähettämään :-D
Meillä ei ollut myöskään ilmoittautumisia. Juhlapäivänä nähtiin, ketä tuli. Loppujen lopuksi ehkä 10 jäi tulematta, yli 100 tuli.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä save the date -kortti hyvissä ajoin etukäteen on hyvä idea... ei tule hyvän ystävän häiden kanssa päällekkäin varattua lomamatkaa tms.
Meillä on paljon tuttavia, jotka eivät ole missään tekemisissä keskenään. Siten olemme onnistuneet saamaan kolme save the date -korttia samalle viikonlopulle. Toki tilanne olisi ihan sama, vaikka asia selviäisi vasta kutsujen tultua. Tietenkin se oli myös se viikonloppu, jolloin miehen ja lapsen harrastuksessa oli kesän tärkein viikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
Save the date= varaa päivä
Minun näkökulmastani tuo on vähän hassua. Tapasimme mieheni kanssa joulukuussa. Menimme kihloihin tammikuussa. Toukokuun lopussa päätimme, että menemme heinäkuun lopussa naimisiin. Kutsut lähetettiin kesäkuun puolivälissä kun juhlapaikka yms. oli selvää. Ei olisi ehtinyt save the date -kortteja lähettämään :-D
Meillä ei ollut myöskään ilmoittautumisia. Juhlapäivänä nähtiin, ketä tuli. Loppujen lopuksi ehkä 10 jäi tulematta, yli 100 tuli.
Eikös kihloissa olla vasta sitten kun on päätetty naimisiinmenosta? Miksi sanot, että "menitte kihloihin" tammikuussa kun vasta toukokuussa sovitte menevänne naimisiin?
Suomijuntteja ärsyttää kun joku haluaa suuren maailman malliin lähettää ennakkohääkutsun ja jopa englanniksi:D
Myö lähetettiin noin 6 kk ennen save the datet, koska kutsuttiin myös ulkomailla asuvia ystäviä. Helpompi heidän varata etukäteen lennot ym.
Itse kutsut lähti 2 kk ennen häitä, kun oli aikataulut ja menu jo tiedossa.