Ei kaikki naiset saa noin vain ketään jonka haluaisivat
Naiset varmaan saavat miehiä helpommin jonkun, se on totta. Toisaalta miehille taas kelpaa usein vain joku, koska seksillä on niin suuri merkitys miehille. Mutta ei läheskään kaikki naiset saa sitä miestä, jonka haluaisivat - koskaan. Siis että saattaa ihastua vakavasti montakin kertaa elämässä, mutta niistä ei koskaan tule mitään.
Aika harva nainen siinä sitten tyytyy mieheen, jota ei halua (jotta joku kiltti mies saisi seksiä ja naisen).
Tämä oli nyt siis tällainen itsestäänselvyys, mutta tiedoksi sille jankkaajalle, jonka mielestä naisilla on aina mies tarjolla jonka naiset haluavat. Ei todellakaan pidä paikkaansa. Ja siis mä en ainakaan halunnut statuksen perusteella miehen, vaan luonteen.
Kommentit (406)
Mitä sitten vaikka olis miljoonia naisia jotka ei kelpaa kenellekkään. Onko se muka minun vika ja munko pitäis hyvästä sydämestä semmosten kanssa olemaan. Sori, mutta ei.
M.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään on olemassa niin tyhmiä ihmisiä (lue naisia) ettei mikään todistelu auta heitä käsittämään asioita. Mutta, please, älkää sitten itkekö, kun elämä lyö päähän.
Naiset on ylipäänsä sen verran rajoittuneita älyllisesti, ettei miehet jaksaisi teidän kanssa edes puhua ellei olisi pakko pimpan takia.
Mitä yrität sitten todistella? Seksi (paitsi sooloseksi), parisuhde tai perhe eivät ole perusoikeuksia. Ihmiset harrastavat seksiä, muodostavat parisuhteita ja perustavat perheitä vapaasta tahdostaan, ketään ei voi mihinkään näistä millään tasolla velvoittaa.
Jos seksiä ja jonkinlainen parisuhde on pakko saada läheisriippuvuudesta tai muusta pakottavasta tarpeesta johtuen, kriteereitä tulee laskea, kunnes joku kumppani löytyy. Kumppani ei tällöin välttämättä ole esim. lisääntymisiässä tai -kykyinen. Jos on pakottava tarve saada perhe, eikä omia lapsia ole mahdollista saada, adoptio tai sijaisvanhemmuus ovat mahdollisia vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten vaikka olis miljoonia naisia jotka ei kelpaa kenellekkään. Onko se muka minun vika ja munko pitäis hyvästä sydämestä semmosten kanssa olemaan. Sori, mutta ei.
M.
Ei tietenkään kun kyse ei ole siitä ettei kelpaa kenellekään vaan siitä ettei sille jonka kanssa itse haluaisi olla. Ole onnellinen jos sinä saat sen kenet haluat.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään on olemassa niin tyhmiä ihmisiä (lue naisia) ettei mikään todistelu auta heitä käsittämään asioita. Mutta, please, älkää sitten itkekö, kun elämä lyö päähän.
Naiset on ylipäänsä sen verran rajoittuneita älyllisesti, ettei miehet jaksaisi teidän kanssa edes puhua ellei olisi pakko pimpan takia.
...ja sinua nyt kiukuttaa niin hirveästi, kun et saa sitä pimppaa puhumallakaan? Voi pientä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä yrität sitten todistella? Seksi (paitsi sooloseksi), parisuhde tai perhe eivät ole perusoikeuksia. Ihmiset harrastavat seksiä, muodostavat parisuhteita ja perustavat perheitä vapaasta tahdostaan, ketään ei voi mihinkään näistä millään tasolla velvoittaa.
Jos seksiä ja jonkinlainen parisuhde on pakko saada läheisriippuvuudesta tai muusta pakottavasta tarpeesta johtuen, kriteereitä tulee laskea, kunnes joku kumppani löytyy. Kumppani ei tällöin välttämättä ole esim. lisääntymisiässä tai -kykyinen. Jos on pakottava tarve saada perhe, eikä omia lapsia ole mahdollista saada, adoptio tai sijaisvanhemmuus ovat mahdollisia vaihtoehtoja.
Koska yksikään ei vastaa siihen miksi miehet sitten tyytyy tai tarvitsee sen suhteen niin oletan että syy on nyt sitten tämä. Nämä miehet ovat läheisriippuvaisia. Heikon ihmisen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.
Ei tietenkään kun kyse ei ole siitä ettei kelpaa kenellekään vaan siitä ettei sille jonka kanssa itse haluaisi olla. Ole onnellinen jos sinä saat sen kenet haluat.
On käsittämätöntä miten keskustelun miehiltä puuttuu luetunymmärtäminen kun sitä opetan pitkin koko peruskoulun.
Mä tajusin hyvin ap pointin. En itse todella pane enkä muutakaan miehen kanssa joka ei ole se oikea. Sen tunteen kestäminen on toissijainen asia. Eli yli 20v kulunu kun en ole sellaista saanu. Ok. Mulla on kotona perusmies jossa ei mitään vikaa. Ja hänellä samanlainen nainen. Mutta se JOKU jonka kanssa oikeasti ja täydellisesti elämäni toisekseksi tekisin, jos häntä en saa en muita missään tilanteessa huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysähdytääs tähän kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa, mun nykyinen mies oli kolme vuotta ilman mitään romanttista/seksuaalista kanssakäymistä naisen kanssa ennen meidän parisuhdettamme.
Valitsin hänet, koska hän on huumorintajuinen, mukava ja on kiinnostunut samoista asioista. Arvomme kohtaavat. Tulemme hyvin juttuun ja olemme samankaltaisia.
En kiinnostunut hänestä, koska hän oli jotenkin suosittu tai naisten piirittämä. Olen itse asiassa torjunut sellaisen miehen, koska en halua sellaista kumppanikseni. On mahdotonta tehdä paikkansapitäviä yleistyksiä, kuten "kaikki naiset saavat kenet tahansa miehen" tms.
"Valitsin hänet"
Nainen valitsee. Pikkutyttö karkkikaupassa.
Ei mitään seksististä ole siinä, että miehet riviin ja nainen valitsee.
Mitä jos homma menisikin toisin päin?
:)
Ihan samallalaillamies valitsee jos hänellä on useampi ottaja. Mitä seksististä siinä on että joistain ihmisistä pitää useampi...?
Tavallisen kauniilla naisella on yhtä paljon ottajia kun komealla suositulla miehellä eli kaikki heterot vastakkaisen sukupuolen edustajat
No ei pidä paikkaansa. Miehet ovat keskimäärin naisenkipeämpiä kuin naiset miehenkipeitä, joten kyllä, jonkinasteista vinoumaa tuohon suuntaan on. Mutta se ei todellakaan ole luokkaa tavismies ei saa ketään ja tavisnainen saa vaikka rokkitähden, vaikka te kuinka yritätte niin uskotella. Kaikkein tavoitelluimmat miehet eivät todellakaan pariudu tavisnaamojen kanssa kuin aniharvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa, mun nykyinen mies oli kolme vuotta ilman mitään romanttista/seksuaalista kanssakäymistä naisen kanssa ennen meidän parisuhdettamme.
Valitsin hänet, koska hän on huumorintajuinen, mukava ja on kiinnostunut samoista asioista. Arvomme kohtaavat. Tulemme hyvin juttuun ja olemme samankaltaisia.
En kiinnostunut hänestä, koska hän oli jotenkin suosittu tai naisten piirittämä. Olen itse asiassa torjunut sellaisen miehen, koska en halua sellaista kumppanikseni. On mahdotonta tehdä paikkansapitäviä yleistyksiä, kuten "kaikki naiset saavat kenet tahansa miehen" tms.
"Valitsin hänet"
Ihan samallalaillamies valitsee jos hänellä on useampi ottaja. Mitä seksististä siinä on että joistain ihmisistä pitää useampi...?
Tavallisen kauniilla naisella on yhtä paljon ottajia kun komealla suositulla miehellä eli kaikki heterot vastakkaisen sukupuolen edustajat
No ei pidä paikkaansa. Miehet ovat keskimäärin naisenkipeämpiä kuin naiset miehenkipeitä, joten kyllä, jonkinasteista vinoumaa tuohon suuntaan on. Mutta se ei todellakaan ole luokkaa tavismies ei saa ketään ja tavisnainen saa vaikka rokkitähden, vaikka te kuinka yritätte niin uskotella. Kaikkein tavoitelluimmat miehet eivät todellakaan pariudu tavisnaamojen kanssa kuin aniharvoin.
Tavis mies voi saada naisen tuurilla mikäli vaivaa näkee. Tavallisella naisella ei yksinjääminen ole muusta kun valinnan vaikeudesta kiinni. Todella usein näkee noita ihan tavis tyttöjäkin halutuimpien miesten kainalossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämäkin keskustelu on heti alusta alkaen m1esvihaa täynnä :(
Joo, hirveää kun nainen ei tarvitse miestä Mutta voin mukavan yksilön tavatessaan sellaisen kuitenkin haluta.. Hirveää vihaa..
Taitaa olla termi hukassa, mut väkivallasta ja vähättelystä puhuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Valitsin hänet"
Tavis mies voi saada naisen tuurilla mikäli vaivaa näkee. Tavallisella naisella ei yksinjääminen ole muusta kun valinnan vaikeudesta kiinni. Todella usein näkee noita ihan tavis tyttöjäkin halutuimpien miesten kainalossa
Voi kun vain oppisit sisäistämään lukemasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Valitsin hänet"
Huoh. Ne "halutuimmat" eivät kuitenkaan välttämättä ole sellaisia joiden kanssa mimä haluaisin parisuhteen. Ymmärrätkö? Eivät ne silloin ole minulle niitä joita haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Valitsin hänet"
En tunne yhtäkään tavistyttöä joka saisi "komeita, halutuimpia" miehiä. En yhden yhtä. Se on todella harvinaista. Mutta sitähän te vikisijät ette usko, kun olette toisin päättäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin elävien miesten määrä on yli kymmenkertaistunut 10 vuodessa ja jatkaa kasvuaan. Miehet menee jo omia menojaan, joten yksin tulette yhä useampi nainenkin jäämään.
Mutta rimaa vaan korkeammaksi, kunnes huomaatte siinä 30-40 hujakoilla kuinka juna meni jo, ei tullut komea ja rikas Ridge Forrester valkoisella ratsulla hakemaan kodista.
Taas tuli mies allekirjoittamaan aloitusta mutta näet sen vain hieman väärästä suunnasta. Lue uudelleen, olet jo lähellä ymmärtämistä.
Nämä on niin hauskoja. Todistavat aloittajan väitteen nimenomaan oikeaksi mutta samaan aikaan polkevat jalkaa kiukuissaan aloittajan väitettä vastaan :-DDD
Niin, yhä useampi nainen tulee jäämään yksin - eli jo nyt useat naiset jäävät yksin, koska eivät saa ketään jonka haluaisivat. Juuri niinhän aloittaja kirjoitti. Mutta lähes päivittäin täällä valitetaan, kuinka jokainen nainen saisi halutessaan miehen/parisuhteen. No, nyt miehet itsekin todistavat, että eivät saa, joten eikö keskustelun voi päättää siihen, että olemme siis samaa mieltä asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan tuota ole väittänyt. Tietenkään kaikki naiset eivät voi saada niitä halutuimpia miehiä. Kyse lienee siitä, että likimain jokainen nainen voi saada ihan perushyvän miehen
Mä en ole saanut vielä tähän ikään mennessä perushyvää miestä. Kaikista miehistä on paljastunut, että niillä on alkoholiongelma. Oon yrittänyt netin kautta tavata kiltin ja hiljaisenkin oloisia miehiä, mutta viinan kanssa on sitten jokaisella ollut ongelmaa kuitenkin.
Mistä sen perushyvän miehen oikein sitten saa?
Kysyy nainen 36-vuotta
Ruma, akateeminen hissukkanörtti miesvaltaiselta alalta. Tuollasta kannattaa katsella
Esimerkiksi sellaisia olen yrittänyt katsella. Dippainssejä ym. Silti ne on kaikki olleet viinaanmeneviä lopulta.
N36
Mistä AA-kerhosta olet oikein etsinyt? Tunnen useita dippainssejä ja kaikki ovat joko kohtuukäyttäjiä tai raittiita
Raittius olisi erittäin ok, sellaista en ole vielä tavannut. Kohtuukäyttäminen on se että ottaa pari lasia viiniä illallisella tai pari saunakaljaa. Kännit pari kertaa kuussa on jo ongelma. Missäs nämä sinun raittiit tutut sitten piileskelevät? Ovatko HKI-alueelta ja nettideitissä?
N36
Humaltuneena kerran tai kaksi kuussa on kaukana alkoholiongellmasta. Kaikki eivät ole alkoholistiperheestä, ja jotkut jopa tykkäävät olla humalassa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan tuota ole väittänyt. Tietenkään kaikki naiset eivät voi saada niitä halutuimpia miehiä. Kyse lienee siitä, että likimain jokainen nainen voi saada ihan perushyvän miehen
Mä en ole saanut vielä tähän ikään mennessä perushyvää miestä. Kaikista miehistä on paljastunut, että niillä on alkoholiongelma. Oon yrittänyt netin kautta tavata kiltin ja hiljaisenkin oloisia miehiä, mutta viinan kanssa on sitten jokaisella ollut ongelmaa kuitenkin.
Mistä sen perushyvän miehen oikein sitten saa?
Kysyy nainen 36-vuotta
Ruma, akateeminen hissukkanörtti miesvaltaiselta alalta. Tuollasta kannattaa katsella
Esimerkiksi sellaisia olen yrittänyt katsella. Dippainssejä ym. Silti ne on kaikki olleet viinaanmeneviä lopulta.
N36
Mistä AA-kerhosta olet oikein etsinyt? Tunnen useita dippainssejä ja kaikki ovat joko kohtuukäyttäjiä tai raittiita
Raittius olisi erittäin ok, sellaista en ole vielä tavannut. Kohtuukäyttäminen on se että ottaa pari lasia viiniä illallisella tai pari saunakaljaa. Kännit pari kertaa kuussa on jo ongelma. Missäs nämä sinun raittiit tutut sitten piileskelevät? Ovatko HKI-alueelta ja nettideitissä?
N36
Humaltuneena kerran tai kaksi kuussa on kaukana alkoholiongellmasta. Kaikki eivät ole alkoholistiperheestä, ja jotkut jopa tykkäävät olla humalassa. :)
Samaa mieltä. Tuo hysteerinen suhtautuminen alkoholiin voi karkoittaa ison osan niistäkin miehistä, joilla ei ole minkäänlaista alkoholiongelmaa. Voin kuvitella, että vaikka alkonkäyttö olisi kevyt humalatila kerran kuussa, niin ap:n suhtautuminen noina iltoina olisi hermostunutta ja paheksuvaa ja se ärsyttäisi useimpia kohtuukäyttäjiäkin. Lisäksi esim. meidän porukassa on mitä hyvänsä kännääjistä täysraittiisiin ja kaikki käydään sulassa sovussa samoissa bileissä - porukassa pärjää siis mainiosti vesilinjallakin, mutta jos ahdistuu hirveästi muiden ihmisten alkoholinkäytöstä, niin ei ole paras mahdollinen kumppaniehdokas meidän tuttavapiirin absolutisteillekaan.
Löysin mieheni suomi24- treffitpalstalta. Olin 28 v ja mieheni oli 24 v insinööri. Hän ei polta, ei juo alkoholia ellen minä osta joskus ja tyrkytä juomaan yhden, ei käy pubeissa eikä baareissa( en saa häntä sinne kirveelläkään, ei käy hänen kaveritkaan).
Olemme naimisissa, toinen lapsi tulossa, omakotitalo, vakityöt ja yhdessä olemme olleet yli 5 v nyt. Kyllä niitä hyviä miehiä on ja tää on mun kultakimpale oikea perheenisä, on mieluumin lasten ja vaimonsa kans kuin näkis kavereitaan. Laitoin hänelle treffitsivuilla viestiä ja hän vei minut seuraavana päivänä syömään 💕 rakkaus hoihahti heti. Älä menetä toivoasi, kyllä täydellisiä miehiä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on oikeassa. Naisten ongelma on nirsous.
Ajattele että vaatekaupassa on vain paitoja jotka eivät sovi sinulle millään tavalla. Et kuitenkaan tarvitse uutta paitaa koska sinulla on jo ihan tarpeeksi vaatteita ollaksesi tyytyväinen. Oletko siis nirso jos et osta sitä sopimatonta paitaa?
Eli sinulla on jo miehiä tarpeeksi... Silti katselet uusia... Että semmoinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset varmaan saavat miehiä helpommin jonkun, se on totta. Toisaalta miehille taas kelpaa usein vain joku, koska seksillä on niin suuri merkitys miehille. Mutta ei läheskään kaikki naiset saa sitä miestä, jonka haluaisivat - koskaan. Siis että saattaa ihastua vakavasti montakin kertaa elämässä, mutta niistä ei koskaan tule mitään.
Aika harva nainen siinä sitten tyytyy mieheen, jota ei halua (jotta joku kiltti mies saisi seksiä ja naisen).
Tämä oli nyt siis tällainen itsestäänselvyys, mutta tiedoksi sille jankkaajalle, jonka mielestä naisilla on aina mies tarjolla jonka naiset haluavat. Ei todellakaan pidä paikkaansa. Ja siis mä en ainakaan halunnut statuksen perusteella miehen, vaan luonteen.
Ei miehetkään saa sitä naista, jota haluaisivat. Kuitenkin miehet luopuvat lapsellisista unelmistaan jossain vaiheessa ja laskeutuvat maan tasalle. Toisin kun nirsot naiset.
Mun entinen luokkakaveri saa. Isä on ruotsinkielinen, eli on 2 äidinkieltä. On käynyt ruotsinkielisen päiväkodin ja ala-asteen, muut koulut suomeksi, kummatkin kielet yhtä vahtoja. On ollut Amerikassa vaihto-oppilaana, on todella hyvä liikunnassa. On harrastanut kaikkea, mm ratsastusta , golfia, koripalloa jne.
On ekalta ammatiltaan poliisi ja sitten luki itsensä toimittajaksi. Yleissivistys melkoinen.
On missin mitoissa ja omistaa todella vahvan hiuspohjan .
Poliisiajoilta oppi käymään kuntosalilla, naiseksi kivat hauikset, hyvä kädenvääntössä ja soittanut pianoa n 10 v.
Ammattinsa puolesta tuntee mm poliitikkoja, on kala vedessä missä tilanteessa tahansa.
Ei ole 1 eikö 50 krt kun ollaan oltu konsertissa ja solisti on pyytänyt takahuoneeseen.
Ei ole missikaunis, enemmänkin naapurin tyttö, mutta hyvä kroppa, monet taidot , miehiä riittää.
On ollut nyt naimisissa yli 10 v. Olin kaasona. Jopa hääkuvaaja yritti pokata.