Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millaisia naisia lähestyt?

Vierailija
06.06.2017 |

Sellaisia, jotka vaikuttavat helpoilta vai niitä, joista olet kiinnostunut? Millainen nainen on täysin turn-off? Olen miettinyt, onko ns. älykkötyyli jotenkin huono juttu, kun kukaan ei lähesty ellei ole hirveässä humalassa? En koe olevani mitenkään ruma, pidän itseäni ihan mukiinmenevänä, mutta mikähän minussa oikein tökkii?

Kommentit (159)

Vierailija
1/159 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotissisiä

Vierailija
2/159 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttimäisiä enimmäkseen, mutta myös muita. Älykkötyyli kuulostaa hyvältä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/159 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä lähestyn, joista olen kiinnostunut. Useimmiten ei tarvitse, koska minusta kiinnostuneet lähestyvät minua. Näkemättä en osaa sanoa, onko sinussa jotain vikaa.

Vierailija
4/159 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia lähestyn, joille on asiaa. Jos ei ole asiaa, pysyn kaukana ja pidän huolen omista asioistani.

Vierailija
5/159 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa kiva kuulla :) olen ajatellut, ettei silmälasit ja muu sellainen sytytä yhtään ketään. Olen vähän ujo, joten miesten lähestyminen on vaikeaa - mikä on hieman ristiriidassa sen kanssa, että tunnen olevani ihan sujut peilikuvani ja korvienvälini kanssa.

Vierailija
6/159 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä lähestyn, joista olen kiinnostunut. Useimmiten ei tarvitse, koska minusta kiinnostuneet lähestyvät minua. Näkemättä en osaa sanoa, onko sinussa jotain vikaa.

Sama minulla. Naiset yleensä ilmaisevat kiinnostuksensa ja lähestyvät, hymyilen aina, mutta jos olen kiinnostunut lähestyn vastaan. En lähde yleensä kiertelemään seinustoja joska siellä piileskelisi joku älykkötyyppi. Tämä malli siis baareissa vast.

Vierailija
7/159 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä. 180+ nainen, voit jo varautua mun tuijotukseen ja kömpelöön lähestymisyritykseen! :D

Vierailija
8/159 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä liian lukeneista naisista yleensä. Arvostan naisessa paljon enemmän lempeyttä ja kiltteyttä kuin aivotyötä.

Vierailija
9/159 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kasvot pitää olla ja hoikka.

Vierailija
10/159 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä liian lukeneista naisista yleensä. Arvostan naisessa paljon enemmän lempeyttä ja kiltteyttä kuin aivotyötä.

Eikö nuo kolme mahdu samaan pakettiin?

Ap

Vierailija
11/159 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa kiva kuulla :) olen ajatellut, ettei silmälasit ja muu sellainen sytytä yhtään ketään. Olen vähän ujo, joten miesten lähestyminen on vaikeaa - mikä on hieman ristiriidassa sen kanssa, että tunnen olevani ihan sujut peilikuvani ja korvienvälini kanssa.

Sytyttää varmasti. Sen sijaan nörttinaiset eivät oikein tykkää tämmösistä kaljuista sikaniskoista

Vierailija
12/159 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Useimmiten ei. Yksinkertainen kepeys häviää naisesta niin helposti.

Vierailija
13/159 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama minulla. Naiset yleensä ilmaisevat kiinnostuksensa ja lähestyvät, hymyilen aina, mutta jos olen kiinnostunut lähestyn vastaan. En lähde yleensä kiertelemään seinustoja joska siellä piileskelisi joku älykkötyyppi. Tämä malli siis baareissa vast.

Eli sinua lähestyvät vain tyhmät?

Vierailija
14/159 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin, puhut siis tyhmyydestä etkä kiltteydestä ja lempeydestä. Se on kyllä totta, että jos on korkeasti koulutettu niin harvemmin se tuuli vinkuu korvien välissä. Mutta ainakin omalla alalla tietynlainen tunneäly ja ihmisten lempeä kohtaaminen on välttämätöntä, jotta työn voisi hoitaa hyvin. Eli olen "kiltti ja lempeä", mutta en missään nimessä "yksinkertaisen kepeä".

Ap

Vierailija
15/159 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sytyttää varmasti. Sen sijaan nörttinaiset eivät oikein tykkää tämmösistä kaljuista sikaniskoista

Jos se kalju sikaniska on samalla aaltopituudella niin miksipä ei :) ulkonäkö ei ole se juttu, vaan pikemmin mitä suusta tulee ja millainen kehonkieli on meidän välillä. Usein vaan on niin, että en innostu rahkansyönnistä tai maahanmuuttajien haukkumisesta ja vaadin kohtalaista yleissivistystä, mikä rajaa melko monta kaljua sikaniskaa jo pois.

Vierailija
16/159 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin, puhut siis tyhmyydestä etkä kiltteydestä ja lempeydestä. Se on kyllä totta, että jos on korkeasti koulutettu niin harvemmin se tuuli vinkuu korvien välissä. Mutta ainakin omalla alalla tietynlainen tunneäly ja ihmisten lempeä kohtaaminen on välttämätöntä, jotta työn voisi hoitaa hyvin. Eli olen "kiltti ja lempeä", mutta en missään nimessä "yksinkertaisen kepeä".

Ap

Riippuu tyhmyyden määritelmästä. Ilmiö ei ole noin mustavalkoinen, jonka tietäisit, jos olisit oikeasti koulutettu. Mutta noin yleisenä sääntönä, mitä enemmän nainen opiskelee, sitä luotaantyöntävämpi hän naisena ja halun kohteena minulle on.

Vierailija
17/159 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä, joiden kanssa tarvitsee asioida: kaupankassaa, kioskimyyjää jne. Asioituani vastaavasti etäännyn.

Vierailija
18/159 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellinen lempeys ja kiltteys on usein viisautta, mitä taas aivotyöskentely ja lukeminen osaltaan avittaa.

Huom. lukenut ja kouluttautunut eivät välttämättä ole samassa paketissa eivätkä sama asia.

Vierailija
19/159 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit akateemiset naiset kiinnostavat.

Vierailija
20/159 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää minkäänlaisia, minusta ilmeisesti puuttuu seksuaalinen vetovoima, kun kaikista naisista tulee vain kaukainen eikä mitään enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan