Mies, millaisia naisia lähestyt?
Sellaisia, jotka vaikuttavat helpoilta vai niitä, joista olet kiinnostunut? Millainen nainen on täysin turn-off? Olen miettinyt, onko ns. älykkötyyli jotenkin huono juttu, kun kukaan ei lähesty ellei ole hirveässä humalassa? En koe olevani mitenkään ruma, pidän itseäni ihan mukiinmenevänä, mutta mikähän minussa oikein tökkii?
Kommentit (159)
Nörttimäisiä enimmäkseen, mutta myös muita. Älykkötyyli kuulostaa hyvältä
Niitä lähestyn, joista olen kiinnostunut. Useimmiten ei tarvitse, koska minusta kiinnostuneet lähestyvät minua. Näkemättä en osaa sanoa, onko sinussa jotain vikaa.
Sellaisia lähestyn, joille on asiaa. Jos ei ole asiaa, pysyn kaukana ja pidän huolen omista asioistani.
Vierailija kirjoitti:
No onpa kiva kuulla :) olen ajatellut, ettei silmälasit ja muu sellainen sytytä yhtään ketään. Olen vähän ujo, joten miesten lähestyminen on vaikeaa - mikä on hieman ristiriidassa sen kanssa, että tunnen olevani ihan sujut peilikuvani ja korvienvälini kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Niitä lähestyn, joista olen kiinnostunut. Useimmiten ei tarvitse, koska minusta kiinnostuneet lähestyvät minua. Näkemättä en osaa sanoa, onko sinussa jotain vikaa.
Sama minulla. Naiset yleensä ilmaisevat kiinnostuksensa ja lähestyvät, hymyilen aina, mutta jos olen kiinnostunut lähestyn vastaan. En lähde yleensä kiertelemään seinustoja joska siellä piileskelisi joku älykkötyyppi. Tämä malli siis baareissa vast.
Pitkiä. 180+ nainen, voit jo varautua mun tuijotukseen ja kömpelöön lähestymisyritykseen! :D
En pidä liian lukeneista naisista yleensä. Arvostan naisessa paljon enemmän lempeyttä ja kiltteyttä kuin aivotyötä.
Kauniit kasvot pitää olla ja hoikka.
Vierailija kirjoitti:
En pidä liian lukeneista naisista yleensä. Arvostan naisessa paljon enemmän lempeyttä ja kiltteyttä kuin aivotyötä.
Eikö nuo kolme mahdu samaan pakettiin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa kiva kuulla :) olen ajatellut, ettei silmälasit ja muu sellainen sytytä yhtään ketään. Olen vähän ujo, joten miesten lähestyminen on vaikeaa - mikä on hieman ristiriidassa sen kanssa, että tunnen olevani ihan sujut peilikuvani ja korvienvälini kanssa.
Sytyttää varmasti. Sen sijaan nörttinaiset eivät oikein tykkää tämmösistä kaljuista sikaniskoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Useimmiten ei. Yksinkertainen kepeys häviää naisesta niin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama minulla. Naiset yleensä ilmaisevat kiinnostuksensa ja lähestyvät, hymyilen aina, mutta jos olen kiinnostunut lähestyn vastaan. En lähde yleensä kiertelemään seinustoja joska siellä piileskelisi joku älykkötyyppi. Tämä malli siis baareissa vast.
Eli sinua lähestyvät vain tyhmät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApUseimmiten ei. Yksinkertainen kepeys häviää naisesta niin helposti.
Niin, puhut siis tyhmyydestä etkä kiltteydestä ja lempeydestä. Se on kyllä totta, että jos on korkeasti koulutettu niin harvemmin se tuuli vinkuu korvien välissä. Mutta ainakin omalla alalla tietynlainen tunneäly ja ihmisten lempeä kohtaaminen on välttämätöntä, jotta työn voisi hoitaa hyvin. Eli olen "kiltti ja lempeä", mutta en missään nimessä "yksinkertaisen kepeä".
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sytyttää varmasti. Sen sijaan nörttinaiset eivät oikein tykkää tämmösistä kaljuista sikaniskoista
Jos se kalju sikaniska on samalla aaltopituudella niin miksipä ei :) ulkonäkö ei ole se juttu, vaan pikemmin mitä suusta tulee ja millainen kehonkieli on meidän välillä. Usein vaan on niin, että en innostu rahkansyönnistä tai maahanmuuttajien haukkumisesta ja vaadin kohtalaista yleissivistystä, mikä rajaa melko monta kaljua sikaniskaa jo pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApUseimmiten ei. Yksinkertainen kepeys häviää naisesta niin helposti.
Niin, puhut siis tyhmyydestä etkä kiltteydestä ja lempeydestä. Se on kyllä totta, että jos on korkeasti koulutettu niin harvemmin se tuuli vinkuu korvien välissä. Mutta ainakin omalla alalla tietynlainen tunneäly ja ihmisten lempeä kohtaaminen on välttämätöntä, jotta työn voisi hoitaa hyvin. Eli olen "kiltti ja lempeä", mutta en missään nimessä "yksinkertaisen kepeä".
Ap
Riippuu tyhmyyden määritelmästä. Ilmiö ei ole noin mustavalkoinen, jonka tietäisit, jos olisit oikeasti koulutettu. Mutta noin yleisenä sääntönä, mitä enemmän nainen opiskelee, sitä luotaantyöntävämpi hän naisena ja halun kohteena minulle on.
Niitä, joiden kanssa tarvitsee asioida: kaupankassaa, kioskimyyjää jne. Asioituani vastaavasti etäännyn.
Vierailija kirjoitti:
Todellinen lempeys ja kiltteys on usein viisautta, mitä taas aivotyöskentely ja lukeminen osaltaan avittaa.
Huom. lukenut ja kouluttautunut eivät välttämättä ole samassa paketissa eivätkä sama asia.
Kauniit akateemiset naiset kiinnostavat.
En enää minkäänlaisia, minusta ilmeisesti puuttuu seksuaalinen vetovoima, kun kaikista naisista tulee vain kaukainen eikä mitään enempää.
Isotissisiä