Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtä olet kokeillut, mihin et ikinä, missään olosuhteissa halua palata?

Vierailija
06.06.2017 |

Itselläni mansikanpoiminta oli sellainen kokemus. Ansiot jäi pieniksi, koska en yltänyt samaan tahtiin kuin nopeimmat, vaikka kaikkeni yritin. Aurinko poltti niin, että hiki valui koko päivän. Polvet ja selkä kipeinä, kyynärpäähänkin tuli jokin tulehdus.

Kommentit (262)

Vierailija
261/262 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin päivystämässä yhden illan Suomi-maidan leirillä, toiste en mene. Oli kyllä järkyttävää huomata minkälaisesta porukasta on kyse. Isänmaan puolella olen kuitenkin loppuun asti.

Se ei ole työ, jos siitä ei makseta, urpo.

Missä sanoin että siitä ei maksettu? Sain laatikollisen kaljaa ja pari boxii röökii ja muutamia Xanoreita.

Vierailija
262/262 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt toista kuukautta kesätöissä huonekaluliikkeessä ja olen jo vakuuttunut, että ei kiitos enää tämän jälkeen.

Muistettavaa on tosi paljon, kun on paljon tuotteita mistä pitäisi tietää yhtä sun toista jotta asiakkaat saisivat parhaan tiedon tuotteesta ja jotta myynti sitä kautta olisi hyvää. Tämän lisäksi on nettikaupan tilaukset, muut asiakkaiden tekemät tilaukset ja onko jo maksettu vai eikö ole jne.

Asiakkaat on tyytymättömämpiä kuin aikanaan kahdessa muussa eri alan erikoisliikkeessä työskennellessäni. Nyt monesti päivässä asiakas kysyy onko tätä ja tätä varastossa ja jos kassa näyttää että ei ole ja tämän kerron lisäten että voidaan kyllä tilata teille, niin huokaillaan että no me kyllä tarvittais se justnytheti ja myy sitten toi mallikappale. Sanon ettei niitä valitettavasti voi myydä, huokaillaan lisää ja tokaistaan että no ei me sitten oteta mitään. Joo, kurja juttu jos ei haluamaasi tuotetta ole varastossa juuri nyt, mutta kun varastotilat ovat rajalliset ja huonekalujen laatikot vievät tilaa niin ei ole mitään järkeä tilata kymmeniä kappaleita jos eivät menekään kaupaksi...

Lisäksi aika ajoin tulee tavaraa takaisin, että tässä oli tällainen valmistusvirhe ja joka kerta minua hävettää, että meidän ketjun tuotetta on siinä kunnossa lähtenyt asiakkaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi