Tytön nimiä, joissa on vokaalina vain E:tä
Isommat tytöt on Ellen ja Selene. Saatiin tyttölupaus ja pää lyö nimien suhteen tyhjää. Mieleen tulee vain Belle, Helen, Elle ja Emme, jotka eivät mikään käy.
Keksittekö te mitään?
Kommentit (863)
Minä laittaisin: Ellen, Selene ja Irene.
Irene-nimi tuo kivasti särmää tähän kolmikkoon.
Järjetöntä että lapsien nimet tehdään jollain kaavalla ja sitten ei kuitenkaan itse sitä millään keksi mikä se on, ehkä sun Ellebelle onkin enemmän Mariannen näköinen!
Vierailija kirjoitti:
Järjetöntä että lapsien nimet tehdään jollain kaavalla ja sitten ei kuitenkaan itse sitä millään keksi mikä se on, ehkä sun Ellebelle onkin enemmän Mariannen näköinen!
Kaveri ihan pokalla yritti selittää mulle, että pitäähän se lapsi ensin nähdä minkä näköinen se on synnyttyään ja sitten vasta nimetä. :D Sitten annetaan kolmen kuukauden päästä kastajaisten yhteydessä nimi, joka toimi kolme kuukautta sitten.
Tiedoksi vasta syntynyt kasvaa. Hänen kasvot muokkautuu, koko olemus muuttuu. Ei ole enää vuoden päästä sama tyyppi, saatikka sitten aikuisena. :D
Onhan tuolla hyvät naurut saatu.
Onpas mielikuvituksetonta. Matkia keskenään lastensa nimiä.
Onko niillä saman mittaiset mekot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri ihan pokalla yritti selittää mulle, että pitäähän se lapsi ensin nähdä minkä näköinen se on synnyttyään ja sitten vasta nimetä. :D Sitten annetaan kolmen kuukauden päästä kastajaisten yhteydessä nimi, joka toimi kolme kuukautta sitten.
Tiedoksi vasta syntynyt kasvaa. Hänen kasvot muokkautuu, koko olemus muuttuu. Ei ole enää vuoden päästä sama tyyppi, saatikka sitten aikuisena. :D
Aivan. Olet kyllä naurettava noitten totuuksiesi kanssa! 😂😂🤣
Yks serkuistani oli Hilkka-Helinä, ja jotkut vinoili kun hän esitteli itsensä, kommentoivat esim. " Mä oon kilinä ja toi on kolina..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ainoa joka noin ajattelee. Syriaani työkaverini pojan nimi päätettiin pojan ollessa pari viikkonen. Nimiehdoksia oli jo vauvan ollessa mahassa.
Kedgeree, Peeveesee, Reeper, Veeteesee.