Tytön nimiä, joissa on vokaalina vain E:tä
Isommat tytöt on Ellen ja Selene. Saatiin tyttölupaus ja pää lyö nimien suhteen tyhjää. Mieleen tulee vain Belle, Helen, Elle ja Emme, jotka eivät mikään käy.
Keksittekö te mitään?
Kommentit (863)
Aiheeseen ottamatta kantaa olen aina ihmetellyt mitä tekee sillä tiedolla mikä on konsonantti ja mikä on vokaali.Äidinkieli oli ihan turha aine koulussa sen jälkeen kun oppi lukeen ja kirjottaan.Opeteltiin jotain verpejä ja substantiivien kolmansia muotoja.Ihan turhaa tietoo jos ei opiskele kieliä.
Beth, Celeste, Enne, Ester, Esther, Eve, Grete, Henne, Hermes.
Vierailija kirjoitti:
Aiheeseen ottamatta kantaa olen aina ihmetellyt mitä tekee sillä tiedolla mikä on konsonantti ja mikä on vokaali.Äidinkieli oli ihan turha aine koulussa sen jälkeen kun oppi lukeen ja kirjottaan.Opeteltiin jotain verpejä ja substantiivien kolmansia muotoja.Ihan turhaa tietoo jos ei opiskele kieliä.
Mutta jos sinäkin olisit opiskellut, niin tietäisit että se on verbi eikä verpi. Ja kuka muu kuin juntti kirjoittaa "lukeen" ja "kirjottaan"?
Eeleene. Esim. Eeleene Eskelinen olisi makee nimi.
Vierailija kirjoitti:
Kielioppi on laaja-alaista. Noista "turhista tiedoista" syntyy kokonaisuus, jota ilman ei voi muodostaa ymmärrettävää lausettakaan. Kuuntelepa puhumista opettelevan lapsen puhetta, niin se on helppoa yhden tai kahden sanan toistamista, esimerkiksi "ei" tai "minä", eikä välttämättä edes oikein lausuttunakaan, esimerkiksi "äiti" voi olla "äitä" tai pelkkä "ää".
Vierailija kirjoitti:
Helekepter
Siitä johdettuna myös Helekete voisi olla ovela nimi. Kun oikein tekee mieli kiroilla, voisi huutaa vain "Helekete, Helekete..." eikä kukaan muu ymmärtäisi, että kirosanoja se siinä päästelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helekepter
Siitä johdettuna myös Helekete voisi olla ovela nimi. Kun oikein tekee mieli kiroilla, voisi huutaa vain "Helekete, Helekete..." eikä kukaan muu ymmärtäisi, että kirosanoja se siinä päästelee.[/quote
Myös Keleper voisi olla taattua tavaraa.
Elekeeper
Rele
Releene
Peerleke
Estereene
Reeneke
Elefentte
Seppeleene
Zeppele
Zeleene
Tevereheppe
Lekse
Lekseteeve
Peppe
Beppe
Berserek
Bezel
Bessette
Crescent
Dewette
Ewe
Feverette
Gehette
Helvettere
Jeenette
Kerpele
Lezette
Mermerette
Nevette
Perspertte
Qerbette
Rebellette
Serpent
Tettellette
Vendette
Weetebex
Xenette
Zelbellette
Estelle ja Helene parhaimmat luetellut nimet.
Miksi tämäkin ketju piti pilata höpöhöpöllä...
Leyre, Henne, Ermeli, Enniine, Keise, Minne tai Menne
Merete, Therese, Mette, Nette, Elle, Telle, Sere, Helle.
pilluellu